Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:438727
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

katra organizācija realizē savu stratēģiju, cīnoties ar saviem konkurentiem, apkalpojot savus klientus un reaģējot uz izmai­ņām, kas varētu ietekmēt organizāciju eksistenci un darbību. Turklāt katrai organizācijai ir jāattīsta tāda konkurētspējīga priekšrocība, kas ļautu tai veiksmīgi un efektīvi konkurēt tirgū. Līdz ar to ļoti liela loma ir uzņēmuma stratēģijai. uzņēmuma stratēģija ir saistīta ar tādiem plāniem un darbībām, kuru mērķis ir palīdzēt firmām un cilvēkiem veiksmīgi konkurēt savās sfērās. Tās uzdevums ir paredzēt organizācijām sasniegt un izmantot savu konkurētspējīgo priekšrocību. Plašākā nozīmē konkurētspējīga priekšrocība ir jebkas, ar ko organizācija ir pārāka par saviem konkurentiem. Tā ļauj uzņēmumam ilgstoši un pastāvīgi gūt panākumus. Katrai organizācijai jāizveido sava unikāla stratēģija, lai iegūtu kon­kurētspējīgu priekšrocību, ņemot vērā konkrēto situāciju nozarē, tirgū un pašā organizācijā. Nacionālā konkurētspējīgā priekšrocība ir nozīmīga tāpēc, ka daudzās nozarēs tirgus ir kļuvis globāls, jo dažādu valstu organizācijas sacenšas savā starpā. Dažām organi­zācijām, kas atrodas valstīs, kurām ir konkurētspējīga priekšrocība attiecīgajās nozarēs, ir vieglāk gūt panākumus. Līdz ar to ir nepieciešams ļoti smags darbs, lai uzņēmums varētu veiksmīgi pastāvēt un būt pārliecinoši pārāks par saviem konkurentiem. Proti, šo stratēģiju ir jācenšas īstenot pēc iespējas efektīvāk. Kopumā stratēģija var palielināt veiksmes varbūtību un samazināt neveiksmīgas darbības varbūtību un to var izmantot visdažādākās organizācijas, ieskaitot lielas korpo­rācijas un mazus individuālus uzņēmumus, privatizētus uzņēmumus un valsts administrāciju. Pēc savas būtības stratēģija nozīmē, ka viena puse var sakaut savu pretinieku pat ar lielāku un spēcīgāku karaspēku, ja tai ir iespējams kaujas vai sadursmes vietu novirzīt sev izdevīgākā teritorijā. stratēģija ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация