Organizācijas mērķu sasniegšanai ir nepieciešama ne tikai plānošana un organizēšana, bet arī koordinēšana.
Ar koordinēšanu saprot darbinieku un struktūrvienību darbību saskaņošanu, lai saskaņotu organizācijas mērķus.
Kordinācija var būt vertikāla (starp dažādiem hierarhijas līmeņiem) un horizontāla (starp vienādiem hierarhijas līmeņiem, piemēram, darbību saskaņošana starp mārketinga un ražošanas nodaļu). Praksē koordinēšanu veic sapulces, apsriedes, vadītāja rīkojumi. Koordinācijas procesu var veikt pirms darbības vai darbības procesā. Pārsvarā koordināciju darbības procesā veic menedžeri. Tomēr to darbības procesā var veikt arī bez menedžeru iejaukšanās, izmantojot sekojošas metodes:
Darbinieku mērķu saskaņošana, kad atsevišķi darbinieki tiek motivēti sasniegt organizācijas kopējos mērķus;
Darbinieku iesaistīšana, kad darbinieki ir iesaistīti lēmumu pieņemšanas procesā, tādējādi koordinējot savu darbību;
Koordinācijas štāba izveidošana, lai saskaņotu organizācijas struktūrvienību un grupu darbību.…