Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības. Radošas reklamēšanas stratēģija. Globāla produkta vadības principi un brendings. Informācijas plūsma starptautiskā mārketinga lēmumu pieņemšanā
Komunikācijas process starptautiskajā mārketingā. Komunikāciju var definēt kā darījumu procesu, kurā divas vai vairākas puses savstarpēji apmainās ar informāciju, tās nozīmi skaidrojot ar noteiktu simbolu palīdzību. Komunikāciju raksturo šādas iezīmes : tā ir apzināta darbība (tiek pieliktas pūles, lai panāktu atbildi), tā ir darījums (visi dalībnieki tiek iesaistīti procesā), un tā balstās uz simboliem (vārdiem, attēliem, mūziku un citu maņu orgānu kairinātājiem). Komunikācijā iesaistītajiem dalībniekiem jābūt līdzīgai izpratnei par izmantoto simbolu nozīmi.
Seši galvenie efektīvas mārketinga komunikācijas izveides posmi ir :
Mērķa auditorijas noteikšana – jāizlemj, kam jāadresē informācija;
Vēlamās atbildes reakcijas formulēšana – jānosaka, kādu auditorijas dalībnieku rīcību pēc informācijas gaida mārketinga speciālisti;
Ziņojuma satura izvēle – tiek radīts reklāmas teksts. Speciālistiem, kuri sagatavo ziņojumu, jābūt informācijas kodēšanas prasmēm, zināšanām par to, kā attiecīgo ziņojumu varētu dekodēt mērķa auditorijas pārstāvji. Līdz ar to, ņemot vērā mērķa auditorijas pārstāvju sagatavotību, domāšanas un izpratnes specifiku, jāpārdomā, kādam jābūt, piemēram, reklāmas tekstam, lai nodrošinātu iecerēto reakciju, nodrošinātu plānoto komunikācijas efektu ;
Informācijas līdzekļa izvēle – laikraksts, televīzijas programma vai radiostacija, kuru mērķa auditorija izmanto visbiežāk. Tāpat jāsastāda arī komunikācijas grafiks, respektīvi, jāizdomā, cik bieži vajag kontaktēties ar mērķa auditoriju, lai sasniegtu komunikācijai izvirzītos mērķus;
Raksturīgāko iezīmju izvēle – tiek atlasītas tās produkta vai uzņēmuma raksturīgākās iezīmes, kam komunikācijā tiks pievērsta īpaša uzmanība;
Atgriezeniskās saites veidošana – piemēram, tiek veikts tirgus pētījums, lai pārbaudītu, cik efektīva un rezultatīva ir bijusi informācija, vai mērķi ir sasniegti.