Конспект
Предпринимательство и право
Экономика
Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas-
Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas
Protams, ne vienmēr ir iespējams izmantot pilnīgi globālu pieeju. Pat tādiem uzņēmumiem kā McDonald zināmā mērā tomēr jāpielāgo savi produkti vietējā tirgus prasībām. Piemēram, Indijā McDonal burgeri tiek gatavoti no jēra gaļas, jo govs tiek uzskatīta par svētu dzīvnieku.
Globālā produkta attīstīšanā nozīmīgu lomu ieņem konceptuālie testi. Atkarībā no produkta, konceptuālās testēšanas procedūras var : izturības/uzticamības pārbaude par pamatu ņemot eksperimentālu produktu; neliels produkta izmēģinājums (piemēram, produkta ieviešana kādā salīdzinoši nelielā tirgū), pēc kura tiek vērtēti produkta iespējamie sasniegumi pasaules tirgos. Tomēr jebkura testēšana paildzina vispusīgu produkta reklamēšanu, kā, iespējams, saasina konkurentu atbildes reakciju. Testēšanas izmaksas vienam tirgum ir aptuveni no 1 – 1,5 miljoniem dolāru. Tomēr neskatoties uz milzīgajām izmaksām uzņēmumi arvien biežāk izmanto šīs testēšanas iespējas, jo, kā zināms, produkta „izgāšanās” gadījumā izmaksas būtu vēl lielākas. Līdz ar to uzņēmumi, izmantojot konceptuālos testus, vēlas pārliecināties, ka attiecīgās valsts tirgus atzīst produktu. Nereti testi tiek veikti vienas konkrētas valsts tirgū, bet rezultāti tiek attiecināti uz daudz lielāku reģionu. Piemēram, konceptuālo testu rezultāti, kas iegūti Beļģijā un Īrijā, tiek attiecināti uz visu Eiropu, savukārt testa rezultāti (Procter & Gamble testi), kas iegūti Brazīlijā, tiek attiecināti uz visu Latīņameriku.9
…
Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības. Radošas reklamēšanas stratēģija. Globāla produkta vadības principi un brendings. Informācijas plūsma starptautiskā mārketinga lēmumu pieņemšanā Komunikācijas process starptautiskajā mārketingā. Komunikāciju var definēt kā darījumu procesu, kurā divas vai vairākas puses savstarpēji apmainās ar informāciju, tās nozīmi skaidrojot ar noteiktu simbolu palīdzību. Komunikāciju raksturo šādas iezīmes : tā ir apzināta darbība (tiek pieliktas pūles, lai panāktu atbildi), tā ir darījums (visi dalībnieki tiek iesaistīti procesā), un tā balstās uz simboliem (vārdiem, attēliem, mūziku un citu maņu orgānu kairinātājiem). Komunikācijā iesaistītajiem dalībniekiem jābūt līdzīgai izpratnei par izmantoto simbolu nozīmi. Seši galvenie efektīvas mārketinga komunikācijas izveides posmi ir : Mērķa auditorijas noteikšana – jāizlemj, kam jāadresē informācija; Vēlamās atbildes reakcijas formulēšana – jānosaka, kādu auditorijas dalībnieku rīcību pēc informācijas gaida mārketinga speciālisti; Ziņojuma satura izvēle – tiek radīts reklāmas teksts. Speciālistiem, kuri sagatavo ziņojumu, jābūt informācijas kodēšanas prasmēm, zināšanām par to, kā attiecīgo ziņojumu varētu dekodēt mērķa auditorijas pārstāvji. Līdz ar to, ņemot vērā mērķa auditorijas pārstāvju sagatavotību, domāšanas un izpratnes specifiku, jāpārdomā, kādam jābūt, piemēram, reklāmas tekstam, lai nodrošinātu iecerēto reakciju, nodrošinātu plānoto komunikācijas efektu ; Informācijas līdzekļa izvēle – laikraksts, televīzijas programma vai radiostacija, kuru mērķa auditorija izmanto visbiežāk. Tāpat jāsastāda arī komunikācijas grafiks, respektīvi, jāizdomā, cik bieži vajag kontaktēties ar mērķa auditoriju, lai sasniegtu komunikācijai izvirzītos mērķus; Raksturīgāko iezīmju izvēle – tiek atlasītas tās produkta vai uzņēmuma raksturīgākās iezīmes, kam komunikācijā tiks pievērsta īpaša uzmanība; Atgriezeniskās saites veidošana – piemēram, tiek veikts tirgus pētījums, lai pārbaudītu, cik efektīva un rezultatīva ir bijusi informācija, vai mērķi ir sasniegti.
- Starptautiskā mārketinga pētījumi. Starptautiskais mārketings
- Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)
- Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)
Конспект для университета3
-
Starptautiskā mārketinga pētījumi. Starptautiskais mārketings
Конспект для университета3
-
Starptautiskā mārketinga komunikācija (preču noieta veicināšana)
Конспект для университета8
-
Starptautiskā mārketinga pētījumi
Конспект для университета5
-
Starptautiskā mārketinga vadīšana
Конспект для университета6