Stundu plānojums bija ļoti veiksmīgs. Skolēnam bija redzams tas, ka stundās ir daudzreiz veiksmīgāk iekļauties. Vēlos izcelt nodarbību ar palīg skolotāju, kur es darbojos ar bērnu kā palīg skolotāja. Bērna klases audzinātāja bija iedevusi dažādus piemērus ar draudzīgajām vienādībām. No sākuma paskaidroju skolēnam, ko šodien darīsim. Turpinājām stundu ar draudzīgajām vienādībām. Biju pārsteigta, ka bērns ar manu palīdzību ļoti veiksmīgi tika ar tām galā. Skaitījām uz pirkstiem un secināju, ka ar cipariem tik lielas problēmas tomēr nav. Iespējams klases troksnis bērnam traucē koncentrēties. Saskatīju to ka bērnam ir laba loģiskā domāšana.
Kopējo darbu, kā arī individuālo darbu ar skolēnu pārrunājām nākamajā dienā. Skolotāja bija ļoti apmierināta ar manu darbu. Pieteica tikai to ka man būtu jābūt nedaudz stingrākai tajos moments, kad bērnam gribas apskauties, samīļoties.
Kopā ar speciālo pedagogu, kā arī klases audzinātāju pārrunājām kādus pielāgojumus vajadzētu skolēnam. Secinājām to, ka šobrīd būtu jāturpina novērot skolēnu. Iespējams bērns vienkārši šobrīd nespēj iekļauties mācību procesā, bet iespējams tas saistāms ar to, ka pāragri palaists pirmajā klasē.
…