Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
4,99
Экономия:
0,95 (19%)
Со скидкой*:
4,04
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:251199
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

I Personīgā izglītības filozofija
Tagad plašsaziņas līdzekļos var lasīt daudz informācijas par to, vai bērniem agrīnajā pirmsskolas vecumā vajadzīga audzināšana, vai nē. Mans viedoklis ir, ka audzināšanai ir ārkārtīgi liela nozīme jau no dzimšanas brīža. Audzināšanai ir liela nozīme bērna personības attīstībā, kā Velta Golubina raksta savā grāmatā „Pirmsskolas pedagoga rokasgrāmata”: „Personība pozitīvi attīstās tikai labvēlīgas vides un bioloģisko priekšnoteikumu mijiedarbībā, saņemot cilvēku sabiedrībā pieņemto uzskatu un tradīciju ietvaros nosacīto audzināšanu.”
Manuprāt, pirmsskolas izglītības iestāde sniedz man daudz perspektīvu turpmākai karjerai. Taču, man vēl ir daudz jāpiestrādā pie savas personības attīstības. Man nepieciešams būt vēl aktīvākai un drošākai savā komunikācijā ar pieaugušajiem. Kā pamanīju, būtisks traucēklis manai darbībai pirmsskolas izglītības iestādē ir nedrošums pirmsskolas izglītības skolotājas priekšā.

II Pašvērtējums
Dodoties praksē, izvirzīju sev mērķi un sastādīju tā realizēšanas plānu. Tagad pēc prakses secinu, ka mērķi ir izdevies īstenot.
Liels būtisks pluss šīs prakses laikā bija pirmsskolas izglītības iestādes vides maiņa un nokļūšana citu pedagogu darba laukā. Iepriekšējā pieredze ar audzinātāju bija pilnīgi atšķirīga no šīs pieredzes. Varu teikt, ka šī prakse man ir mainījusi uzskatus par pirmsskolas izglītības darbiniekiem.
Prakses laikā ārkārtīgi palīdzēja prakses vadītājas atsaucība un vēlme mani atbalstīt un palīdzēt prakses laikā. Šo trīs nedēļu laikā mums izveidojās ārkārtīgi labas attiecības. Tagad man nav bail lūgt padomu un analizēt savu rīcību, kopā ar prakses vadītāju. Tāpat arī izdevās izveidot fantastiskas attiecības ar bērniem. Jau pirmajā dienā sajutos viņu vidū kā zivs ūdenī. Turklāt, audzinātāja, izteicās, ka viņa pat redzot, ka es bērniem patīku un viņi patīk man. Tas ir ļoti svarīgi. Vēl jāpiestrādā pie sadarbības ar vecākiem, taču, šīs prakses laikā izdevās nedaudz nodibināt kontaktu arī ar bērnu vecākiem. Patīkami, ka viņi mani uztvēra kā pedagogu, nevis tikai studenti.

Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Mazbērnu prakse pirmsskolas izglītības iestādē”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/251199

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация