-
Atskaite no jūras prakses
Nr. | Название главы | Стр. |
Saturs | 1 | |
Ievads | 3 | |
M/V MSC CAPUCINE R | 4 | |
1. | Galvenais dzinējs | 5 |
1.1. | Galvenais dzinējs (darbi ar to) | 6 |
1.2. | Galvenais dzinējs (darbi ar to) | 7 |
1.3 | Galvenā dzinēja degvielas sistēma (MSC CAPUCINE R) | 8 |
2. | Seperātors | 9 |
2.1. | Seperātors | 10 |
3. | Kompresors | 11 |
3.1. | Kompresors | 12 |
4. | Tvaika katls | 13 |
Degvielas attīrīšanas sistēma (MSC CAPUCINE R) | 14 | |
Smēreļļas parvietošanas un attīrišanas sistēma (MSC CAPUCINE R) | 15 | |
M/V MSC KUMSAL | 16 | |
5. | Galvenais dzinējs | 17 |
1.1 | Galvenais dzinejs (darbi ar to) | 18 |
1.2 | Galvenais dzinejs (darbi ar to) | 19 |
1.3 | Galvenā dzinēja un palīgdzinēju degvielas sistēma (MSC KUMSAL) | 20 |
1.4 | Smēreļļas padeves sistēma (MSC KUMSAL) | 21 |
6. | Palīgdzinēji | 22 |
5.1 | Palīgdzinēji | 23 |
7. | Kompresors | 24 |
6.1 | Saspiesta gaisa sistēma (MSC KUMSAL) | 25 |
8. | Eļļas analīzes | 26 |
9. | Sprauslu remonts un spiediena tests | 27 |
10. | Tanku mērīšana | 28 |
9.1 | Tanku mērīšana | 29 |
9.2 | Tanku mērīšana (mērijumu pieraksts) | 30 |
11. | Seperātors | 31 |
10.1 | Seperātors | 32 |
10.2 | Seperātors (filtra nomaiņa) | 33 |
10.3 | Degvielas attīrīšanas sistēma (MSC KUMSAL) | 34 |
10.4 | Smēreļļas parvietošanas un attīrīšanas sistēma (MSC KUMSAL) | 35 |
12. | Sūkņu remonts (centrbēdzes sūknis) | 36 |
11.1 | Sūkņu remonts (centrbēdzes sūknis) | 37 |
11.2 | Sateču, Balasta, ugunsdzēsības un klāja mazgāšanas sistēma (MSC KUMSAL) | 38 |
12. | Sūkņu remonts (skrūves sūknis) | 39 |
13. | Tvaika katls | 40 |
13.1 | Katla ūdens padeves sistēma (MSC KUMSAL) | 41 |
14. | Atsāļotājs | 42 |
14.1 | Atsāļotājs (darba princips) | 43 |
14.2 | Atsāļotājs (shēma) | 44 |
14.3 | Sadzīves saldūdens un sanītāra ūdens sistēma (MSC KUMSAL) | 45 |
15. | Izplūdes gāzu attīrīšanas iekārta (EGCS) | 46 |
15.2 | Ūdens apstrādes shēma | 47 |
15.3 | Izplūdes gāzu attīrīšanas iekārta (EGCS) | 48 |
16. | Notekūdens sistēma | 49 |
16.1 | Notekūdens sistēma | 50 |
16.2 | Notekūdens sistēma (attīrīšanas iekārta) | 51 |
16.3 | Notekūdens sistēma (shēma) | 52 |
17. | Balasta ūdens attīrīšanas sistēma (pievienota 2022.gadā, lai kuģis iegūtu D-2 standartu) | 53 |
18. | Avārījas trauksmes | 54 |
19. | Secinājumi | 55 |
2022.gada 25.Jūnijā devos uz praksi, uz kuģi MSC Capucine R, kas bija R klases konteineru kuģis, tas nozīmē
bija optimizēts pārvadāt Reefer konteinerus jeb konteinerus ar saldēšanas iekārtām.
Ar šo kuģi paspēju apciemot, tādas vietas kā Spāniju (Valensiju, Barselonu), Franciju (Fos-Sur-Mer), Itāliju
(Dženovu, La Spēziju, Livorno), Portugāli (Lisabona), ASV (Hjūstonu), Panamu(Colon).
2022.gada 10.Septembrī, Panamā, bija pēdējā darba diena uz MSC Capucine R, jo notika pilnīga ekipāžas
nomaiņa.
2022.gada 15.Septembrī, jau biju uz sava jaunā kuģa MSC KUMSAL, par ko biju sajūsmā, jo šīs kuģis bija
lielāks un jaunāks.
MSC KUMSAL visu laiku ceļoja pa vienu maršutu, kas bija Panama (Cristobal), ASV (Savana, Norfolka,
Ņujorka), Singapūra, Ķīna (Hongqiao, Yantian, Xiamen) un Dienvidkoreja (Busana).
Lai izietu šīs 9 ostas kuģim vajadzēja 3 mēnešus, kas bija viens aplis apkārt pasaulei.
Un tā līdz 2023.gada 5.Februārim, kas kopā sastādīja 221 dienu jūrā. …
Materiāls ir PDF formātā.
- Atskaite no jūras prakses
- Kuģu vadīšanas specialitātes mācību prakses atskaite
- Prakses atskaite
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite
Отчёт по практике для университета6
-
Kuģu vadīšanas specialitātes mācību prakses atskaite
Отчёт по практике для университета24
-
Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati
Отчёт по практике для университета13
Оцененный! -
Autovadīšanas drošības tehniskie un tiesiskie pamati
Отчёт по практике для университета25
-
Autoservisa speciālista kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета27