Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:888635
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.09.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  VENTSPILS 3.VIDUSSKOLAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Ventspils 3.vidusskolas vēsture    4
1.2.  Ventspils 3.vidusskolas darbību saistošie un būtiskie likumdošanas un normatīvie akti    4
1.3.  Ventspils 3.vidusskolas darbības virziens    5
2.  SAIMNIECISKĀ DARBĪBA UN FINANSES    6
3.  IZGLĪTĪBAS PROCESA ORGANIZĀCIJA    8
3.1.  Organizatoriskā struktūra    9
3.2.  Vadības līmeņi    11
3.3.  Vadības stils    12
3.4.  Vadītāja un viņa vietnieku funkcijas un pienākumi    13
4.  INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS UN PROGRAMMNODROŠINĀJUMS    17
4.1.  Tehnoloģiskais nodrošinājums    17
4.2.  Programmnodrošinājums    21
5.  INFORMATĪVĀS APMAIŅAS STRUKTŪRA    22
6.  PLĀNOŠANA    24
6.1.  Stratēģiskā plānošana    25
6.2.  SVID analīze    25
6.3.  Taktiskā plānošana    27
6.4.  Operatīvā plānošana    27
7.  PERSONĀLS    28
7.1.  Atlase    28
7.2.  Motivācija    29
7.3.  Kontrole    30
7.4.  Kolektīva kvalitātes formēšanās un pilnveidošanās iespējas    31
8.  LIETVEDĪBA    33
  SECINĀJUMI    33
  PRIEKŠLIKUMI   
Фрагмент работы

Prakses vieta: Ventspils 3.vidusskola
Prakses laiks : no 2002.gada 11.oktobra līdz 2002.gada 20.decembrim ( 10 kalendārās nedēļas )
Skolā sāku strādāt 1994.gadā, Latvijai grūtā brīdi, kad vecos likumus, normatīvos aktus un lietvedībā pieņemtos noteikumus no veciem nomainīja jaunie. Ne visi sākumā bija perfekti izstrādāti, pakāpeniski tie tika uzlaboti. Viss mainījās ļoti strauji un es mainījos līdzi. Sākumā skolā nebija ne datora, ne kopētāja, ne faksa. Bez jebkādu kursu palīdzības, pašmācības ceļā viss bija jāapgūst no jauna. Pakāpeniski klāt nāca personāla daļas darbs un arhivēšana. Bija jāapgūst Darba likumdošana un arhivāra iemaņas.
Prakses mērķis:
1.Atspoguļot Ventspils 3.vidusskolas darbības virzienu un darba organizēšanu.
2. Salīdzināt teoriju ar tās reālo pielietojumu praksē.
Prakses uzdevumi:
1.Iepazīties ar likumdošanas, normatīvajiem aktiem, kas ir saistoši Ventspils 3.vidusskolas darbībai, un ir būtiski, vadot skolas darbu.
2.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas darbības virzienu , organizatorisko struktūru, vadības līmeņiem un stilu.
3.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas informācijas apmaiņas sistēmu.
4.Iepazīties ar informācijas tehnoloģijām un programmnodrošinājumiem, kas tiek izmantotas Ventspils 3.vidusskolā.
5.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas vadības amata un darba pienākumiem.
6.Analizēt Ventspils 3.vidusskolas darba organizēšanu, vadīšanu un kontroli. Salīdzināt teoriju ar reāli notiekošo.
7.Iepazīties ar darbinieku izglītības pilnveidošanos, profesionālās izaugsmes iespējām, darba rezultativitātes fiksēšanu, kontroli un vadīšanu.
8.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas lietvedību un analizēt to, salīdzināt teorētiskās nostādnes ar praktisko darbību.
9.Iepazīties ar organizācijas darbinieku atlases principiem, darba līgumu formu, darba pienākumu aprakstiem.
10.Iepazīties ar Ventspils 3.vidusskolas darbinieku motivācijas veidošanos un pilnveidošanās mehānismu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация