Secinājumi un priekšlikumi
Prakses gaitā autore izdarīja šādus secinājumus:
1. „Latvijas Koncertu” darbības mērķi ir valstiski nozīmīgi, jo tie paredz valsts profesionālās koncertdzīves veidošanu un attīstīšanu, kā arī bērnu un jauniešu muzikālo izglītošanu.
2. „Latvijas Koncerti” ir lielākie klasiskās mūzikas koncertu un festivālu rīkotāji Latvijā.
3. Uzņēmumā pastāv funkcionālā struktūra.
4. Komunikācijas process uzņēmumā starp dažādu nodaļu darbiniekiem nav pilnvērtīgs.
5. „Latvijas Koncertu” darbiniekiem uzņēmumā nav iekšējās kultūras pasākumu.
6. Vairums „Latvijas Koncertu” darbiniekiem ir lojāla attieksme pret uzņēmumu un tie jūtas piederīgi uzņēmumam.
7. „Latvijas Koncertu” vadītājs uzņēmuma vadīšanas procesā veiksmīgi apvieno plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles funkcijas.
8. Uzņēmuma lielāko klientu grupu veido skolēni.
9. Uzņēmums veicina dažādu sabiedrības grupu saliedētību.
10. „Latvijas Koncertu” lielākie konkurenti ir tās organizācijas, kas rīko līdzīga satura, respektīvi, klasiskās mūzikas, koncertus un festivālus.
11. Citu konkurentu vidū „Latvijas Koncerti” izceļas ar īpaši izstrādātajām koncertu programmām bērniem un jauniešiem.
12. Uzņēmuma mājas lapa stiprina uzņēmuma atpazīstamību un tēlu.
13. Uzņēmums visvairāk sevi reklamē radio.
14. Uzņēmuma mārketinga un reklāmas nodaļa nestrādā pietiekami augstā profesionālajā līmenī.
Balstoties uz izdarītajiem secinājumiem, autore izstrādāja šādus priekšlikumus:
1. Uzņēmumā izveidot iekšējās kultūras dzīves pasākumus, kuru laikā darbinieki iepazītu viens otru vēl labāk un tādējādi arī uzlabotos savstarpējā komunikācija un sadarbība starp uzņēmuma darbiniekiem.
2. Izveidot jaunus, neparastus vai Latvijā vēl neredzētus koncertus, ar ko piesaistīt jaunu auditorijas grupu un izcelties citu konkurentu vidū, piemēram, Bēthovena mūzikas koncerts, kas norisinātos autoostā, Daugavas krastā vai citā netipiskā, neierastā vietā.
3. Uzņēmumā mainīt mārketinga un reklāmas nodaļas darbības principus, lai nodrošinātu nodaļas efektīvāku darbību.
…