Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:800280
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma iekšējā vide    4
1.1.  „Latvijas Koncertu darbības veids, misija un mērķi    4
1.2.  Uzņēmuma struktūra, kultūra, darbinieki, personāla vadīšana un motivēšana, vadītāja dominējošā loma un komunikācijas prasmes    5
2.  Uzņēmuma ārējā vide    8
2.1.  Uzņēmuma klienti    8
2.2.  Uzņēmuma konkurenti, atbalstītāji un sadarbības partneri    8
3.  Uzņēmuma ārējā komunikācija    10
3.1.  Uzņēmuma mājas lapa un citi prezentējošie materiāli    10
3.2.  Reklāma    11
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
  Pielikumi    17
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses gaitā autore izdarīja šādus secinājumus:
1. „Latvijas Koncertu” darbības mērķi ir valstiski nozīmīgi, jo tie paredz valsts profesionālās koncertdzīves veidošanu un attīstīšanu, kā arī bērnu un jauniešu muzikālo izglītošanu.
2. „Latvijas Koncerti” ir lielākie klasiskās mūzikas koncertu un festivālu rīkotāji Latvijā.
3. Uzņēmumā pastāv funkcionālā struktūra.
4. Komunikācijas process uzņēmumā starp dažādu nodaļu darbiniekiem nav pilnvērtīgs.
5. „Latvijas Koncertu” darbiniekiem uzņēmumā nav iekšējās kultūras pasākumu.
6. Vairums „Latvijas Koncertu” darbiniekiem ir lojāla attieksme pret uzņēmumu un tie jūtas piederīgi uzņēmumam.
7. „Latvijas Koncertu” vadītājs uzņēmuma vadīšanas procesā veiksmīgi apvieno plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles funkcijas.
8. Uzņēmuma lielāko klientu grupu veido skolēni.
9. Uzņēmums veicina dažādu sabiedrības grupu saliedētību.
10. „Latvijas Koncertu” lielākie konkurenti ir tās organizācijas, kas rīko līdzīga satura, respektīvi, klasiskās mūzikas, koncertus un festivālus.
11. Citu konkurentu vidū „Latvijas Koncerti” izceļas ar īpaši izstrādātajām koncertu programmām bērniem un jauniešiem.
12. Uzņēmuma mājas lapa stiprina uzņēmuma atpazīstamību un tēlu.
13. Uzņēmums visvairāk sevi reklamē radio.
14. Uzņēmuma mārketinga un reklāmas nodaļa nestrādā pietiekami augstā profesionālajā līmenī.

Balstoties uz izdarītajiem secinājumiem, autore izstrādāja šādus priekšlikumus:
1. Uzņēmumā izveidot iekšējās kultūras dzīves pasākumus, kuru laikā darbinieki iepazītu viens otru vēl labāk un tādējādi arī uzlabotos savstarpējā komunikācija un sadarbība starp uzņēmuma darbiniekiem.
2. Izveidot jaunus, neparastus vai Latvijā vēl neredzētus koncertus, ar ko piesaistīt jaunu auditorijas grupu un izcelties citu konkurentu vidū, piemēram, Bēthovena mūzikas koncerts, kas norisinātos autoostā, Daugavas krastā vai citā netipiskā, neierastā vietā.
3. Uzņēmumā mainīt mārketinga un reklāmas nodaļas darbības principus, lai nodrošinātu nodaļas efektīvāku darbību.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1338628
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация