Nr. |
Название главы |
Стр. |
1. |
Vides, kurā uzņēmums darbojas, raksturojums |
4 |
1.1. |
Sociālās izmaiņas valstī un pilsētā un to ietekme uz uzņēmuma darbību |
4 |
1.2. |
Uzņēmuma starptautiskie sadarbības partneri |
5 |
1.3. |
Latvijas valsts realizētās monetārās un fiskālās politikas ietekme uz uzņēmumu |
5 |
1.4. |
Valsts iejaukšanās tirgus un uzņēmuma darbībā, kā arī kādas ekonomiskās domas teorija tiek pielietota |
6 |
1.5. |
Uzņēmuma piedalīšanās vides aizsardzības pasākumos, kā arī vides politikas ietekme uz uzņēmuma darbību |
6 |
2. |
Vispārēja informācija par uzņēmumu |
8 |
2.1. |
Uzņēmuma izvēlētā uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta, attiecīgo izvēļu pamatojums |
8 |
2.2. |
Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, attīstības tendences nozarē, vispārēja nozares attīstības Latvijā raksturojums(pieprasījums, konkurence, resursu pieejamība) |
8 |
2.3. |
Uzņēmējdarbības vide, ārējas vides ietekme uz uzņēmuma, nozares darbību, valsts makroekonomisko radītāju ietekme uz uzņēmumu (inflācija, bezdarbs) |
9 |
2.4. |
Svarīgākie uzņēmuma Baltijas Kristāls darbību raksturojošie rādītāji (darbinieku skaits, apgrozījums, bruto, neto peļņa, kopējā aktīvu vērtība, struktūrvienības...) |
9 |
2.5. |
Uzņēmuma loģistikas daļa, tās pamatuzdevumi, materiālas plūsmas, kuras veidojas uzņēmumā |
10 |
2.6. |
Kritēriji, pēc kuriem uzņēmums izvēlas preču piegādātājus, kādus transporta veidus un firmas izmanto uzņēmums saņemot preci un to nosūtot klientiem |
11 |
2.7. |
Uzņēmuma gada pārskata pārbaudes uzņēmuma organizēšana, auditora izvēle, auditora atzinuma raksturojums |
11 |
3. |
Uzņēmuma vadība |
13 |
3.1. |
Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana |
13 |
3.3. |
Informācijas apstrādes (t.sk. statistisko datu) un analīzes metodes uzņēmumā |
14 |
3.4. |
Analizēt un izvērtēt stratēģisko vadīšanu uzņēmumā un tās principus |
15 |
3.5. |
Investīciju virzieni un efektivitāte uzņēmumā |
16 |
3.6. |
Uzņēmuma realizētie projekti, izzināt projekta vadītāja funkcijas un uzdevumu |
17 |
3.7. |
Uzņēmuma projektu organizatoriskā struktūra un raksturot pielietotās projekta vadīšanas metodes instrumentus |
17 |
3.8. |
Iekšējās kontroles sistēma uzņēmumā |
18 |
3.9. |
Iekšējās kontroles sistēmas vieta un loma uzņēmumā |
19 |
3.10. |
Kvalitātes un novērtēšanas sistēmas uzņēmumā |
19 |
3.11. |
Kvalitātes un novērtēšanas sistēmas ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem |
19 |
4. |
Personāla vadība uzņēmumā |
20 |
4.1. |
Darba koplīgums un tā ievērošana uzņēmumā |
20 |
4.2. |
Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība |
20 |
4.3. |
Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana uzņēmumā |
20 |
4.4. |
Uzņēmumā strādājošo darbinieku demogrāfiskais raksturojums (struktūra, sastāvs), īslaicīgas prognozes (sociālās mobilitātes problēma) |
21 |
4.5. |
Personāla motivācijas politika uzņēmumā |
21 |
4.6. |
Personāla tālākizglītība un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā |
22 |
4.7. |
Darba samaksas principi un sistēmas uzņēmumā |
23 |
5. |
Mārketinga politika uzņēmumā |
24 |
5.1. |
Mārketinga vides analīze(demogrāfiskās tendences, tehnoloģijas, ekonomiskie rādītāji valstī, galvenie konkurenti, dabas elementi, likumdošana un politika) |
24 |
5.2. |
Uzņēmuma mārketinga galveno elementu (produkts, cena, vieta, veicināšana) analīze |
25 |
5.3. |
Uzņēmuma tirgus segments, pamatot tā izvēli, izpētīt tirgu un mērķa tirgu, galvenos noieta tirgus segmentus |
26 |
5.4. |
Produkta pozicionēšana tirgū (pozicionēšanas karte) |
27 |
5.5. |
Produkta dzīves cikls, jaunu produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū |
27 |
5.6. |
Tirgus izpēte, pielietotās metodes, to raksturojums un analīze |
28 |
5.7. |
Saskarsmes stratēģija uzņēmumā, saskarsmes procesa elementu pielietojums |
29 |
5.8. |
Cenu politika uzņēmumā |
30 |
5.9. |
Darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā |
31 |
5.10. |
Produkcijas realizācijas kanāli, to izvēles pamatojums |
31 |
6. |
Uzņēmuma "Baltijas Kristāls" darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti |
33 |
6.1. |
Uzņēmuma iekšējās finansēšanas avoti (dalībnieku ieguldījumi, nesadalītā peļņa, rezerves) |
33 |
6.2. |
Ārējie finansēšanas avoti (kredīti, līzingi, klientu avansi, parādi piegādātājiem utt.) |
33 |
6.3. |
Uzņēmuma brīvo līdzekļu pārvaldības analīze |
34 |
6.4. |
Priekšlikumi, par iespēju uzņēmumam piesaistīt kapitālu izmantojot finanšu tirgus instrumentus |
35 |
6.5. |
Operatīvā, finanšu, kombinētā svira uzņēmumā un tās analīze par iepriekšējiem 3-5 gadiem |
36 |
6.6. |
Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksas, vidēji svērtā kapitāla cena par iepriekšējiem 3-5 gadiem |
37 |
6.7. |
Kādus nodokļus uzņēmums maksā, nodokļu parādi un to veidošanās iemesli, kā tiek veikta nodokļu plānošana uzņēmumā |
39 |
6.8. |
Uzņēmumā izmantotās Latvijas nodokļu likumos paredzētās atlaides, un to ekonomiskais efekts |
40 |
|
Secinājumi un priekšlikumi |
41 |
|
Izmantotās literatūras un avotu saraksts |
42 |