Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:139415
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

METODOLOĢISKĀ DAĻA.
1. Pētījuma problēma.

Mana darba pētījuma problēma ir negodīgas konkurences pastāvēšana konkrētā tirgū ”X”.
Darba pētniecības procesā tiks apskatīts konkrētais tirgus ”X”, kas darbojas konkrētajā ģeogrāfiskajā tirgū - Latvijā.
Šī tirgus dalībnieki ir 10 uzņēmumi, kas savā starpā ir konkurenti, piedāvājot dažādu ražotāju tirgus ”X” līdzīgus pakalpojumus tieši Latvijas tirgū.
Viens no apskatītā tirgus dalībniekiem ir bijušais monopolstāvokļa uzņēmums, kas šo statusu zaudējot ir ieguvis jaunu statusu – uzņēmums ar būtisku ietekmi
tirgū “X” attiecībā pret citiem šī tirgus dalībniekiem.
Godīgas konkurences uzraudzības instance ir Konkurences Padome, kura balstoties uz Konkurences Likumu kontrolē konkurences atbilstību likumam Latvijā, tādējādi ļaujot nodrošināt vienlīdzīgas konkurences iespējas visiem Latvijas tirgus dalībniekiem neatkarīgi no uzņēmumu kapitāla, statusa un ietekmes. Pētījuma gaitā jānoskaidro šīs instances darba efektivitāte.

2. Pētījuma mērķis.

Nodrošināt godīgas konkurences iespējamību konkrētā tirgū “X” balstoties uz Konkurences Likumu.
3. Pētījuma uzdevumi.

• Izveidot aptaujas anketu ar jautājumiem, kas palīdzētu noskaidrot pētījuma problēmas esamības stadiju un Konkurences Padomes darba efektivitāti.
• Aptaujāt 10 tirgus “X” vadošos darbiniekus ar anketas palīdzību.
• Izzināt visus negodīgas konkurences gadījumus konkrētā tirgū “X”.
• Noskaidrot negodīgas konkurences pastāvēšanas iespējamību, ja ir instance, kurai ir jānodarbojas ar konkurences uzraudzību.
• Noskaidrot visu šī tirgus dalībnieku attieksmi pret Konkurences Padomes darba efektivitāti.
• Saprast uzņēmēju mazaktivitāti negodīgas konkurences gadījumu fiksēšanā un novēršanā.
• Noskaidrot iemeslus, kuru dēļ vispār ir iespējama negodīga konkurence konkrētajā tirgū ”X”.
• Izzināt iespējas ar kādām varētu nodrošināt tikai godīgu konkurenci konkrētajā tirgū “X”.

4. Pētījuma objekta īpašības un process.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация