SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1.Tūrisma aģentūrā „Selena L” tiek pietiekami novērtēti un motivēti darbinieki, ir augsts sadarbības līmenis starp darbiniekiem, tiem patiešām patīk savs darbs, motivēti darbinieki ir apmierināti ar sevi, un cilvēki ar augstāku pašvērtējumu, protams, labāk paveic savu darbu.
2.Tūrisma aģentūru „Selena L” spēcīgi ir ietekmējuši makrovides ekonomiskie un tehnoloģiskie faktori.
3.Tūrisma aģentūrā „Selena L” piedāvā plašāko tūrisma pakalpojumu klāstu Rēzeknē un ir viena no vadošajām tūrisma aģentūrām pilsētā.
4.Tūrisma aģentūra nav pārdoto pakalpojumu tiešs piegādātājs, bet gan pilnvarots aģents, līdz ar to, tūrisma aģentūra nav atbildīga par patiesā tūrisma pakalpojumu piegādātāja (avio līniju, prāmju līniju, viesnīcu, automašīnu nomas aģentūru u.c.) pakalpojumiem un par šo pakalpojumu kvalitāti un kvantitāti.
5. Tūrisma aģentūras „Selena L” vadība maz uzmanības velta uzņēmuma reklamēšanai un tā tēla veidošanai, uzņēmuma mājas lapa slikti attīstīta un sniedz maz informācijas par uzņēmumu un pakalpojumiem.
…