Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:453989
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  SIA VIA HANSA TOURS RAKSTUROJUMS    4
1.  EKSKURSIJAS MARŠRUTS    5
1.1  Maršruta shēma    6
2.  RĪGA    7
  DOMA LAUKUMS    8
3.  Doma baznīca    9
4.  Anglikāņu baznīca    11
5.  Britu jūrnieku klubs (tagad Dānijas vēstniecība)    13
  PILS LAUKUMS    15
6.  Rīgas pils    16
7.  Sāpju Dievmātes baznīca    19
8.  Trīs brāļi    21
9.  Jēkaba katedrāle    24
10.  Jēkaba kazarmas    26
11.  Zviedru vārti    28
  LĪVU LAUKUMS    30
12.  Lielā Ģilde    31
13.  Mazā Ģilde    34
14.  Konventa sēta    36
15.  Jura baznīca    38
16.  Ekes konvents    40
17.  Jāņa sēta    42
18.  Jāņa baznīca    45
19.  Pētera baznīca    48
  RĀTSLAUKUMS    50
20.  Melngalvju nams    51
21.  Okupācijas muzejs    54
22.  Rātsnams    56
  Ekskursijas cenas noteikšana    58
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    60
  PIELIKUMI: Ekskursijas metodiskā izstrādes shēma    61
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    65
Фрагмент работы

SIA „Via Hansa Tours" tūrisma aģentūra Latvijā dibināta 1994. gadā un kļuvusi par vienu no Baltijas jūras reģiona lielākajām ienākošā tūrisma viesmīlības uzņēmumu grupām, kas ietver arī tūroperatoru kompānijas Lietuvā, Igaunijā, Polijā un Krievijā, restorānus "La Boheme" Rīgā, Tallinā un Vihulas muižas kompleksā, viesnīcu tīklu "Uniquestay Hotels" Tallinā un Viļņā, tūrisma operatoru "Baltic vision" un Vihulas muižas kompleksu. Tūrisma aģentūra nodarbojas tikai ar ienākošo tūrismu. Adrese: J.Alunāna iela 3, Rīga, Latvija, LV - 1010
2008. gadā tika apkalpoti aptuveni 100 tūkstoši tūristu, apgrozījums: 7,5 milj. Ls, bet 2009. gadā tika prognozēts apmēram 20 procentu kritums, kas īstenojās tikai līdz 10%. Austrieši un vācieši joprojām Via Hansa Tours ceļojumus pārdod itin veiksmīgi, kaut gan ne bez grūtībām, bet daudzi spāņi un itālieši vēl nav izlēmuši, vai un kur ceļos. Cerība tiek likta uz to, ka tūristi izvēlēsies pēdējā brīža piedāvājumus, kā tas bijis arī iepriekš.
Pārsvarā strādā ar tūristiem no Eiropas un Skandināvijas, pēdējos gados – arī no Ķīnas. Lielākie tūrisma tirgi: Vācija, Itālija, Spānija, Francija, Skandināvijas valstis.
No 2006. gada Šanhajā tika atvērta pārstāvniecība, kas izstrādā Āzijas tirgum saistošus Baltijas ceļojumus. Eiropiešiem domātos tūrisma produktus vēl nevaram piedāvāt Ķīnas tirgū, jo viņi mazāk interesējas par jūgendstilu, vairāk – par dažādiem kultūras un ekonomikas pasākumiem. Ķīniešiem viena pati Latvija ir pārāk maza, lai šurp brauktu, tādēļ tūrisma aģentūra to pārdod kopā ar Lietuvu, Igauniju, Krieviju un Skandināviju, no katras valsts iekļaujot programmā pašu raksturīgāko. Lielu vērība tiek pievērsta ēdināšanai un servisam viesnīcās, jo ķīniešu standarts paredz, ka uz galda un istabiņās vienmēr jābūt dzeramajam ūdenim, par kuru netiek iekasēta papildu maksa.
Tiek organizēti ceļojumi ne tikai grupām, bet arī individuālajiem tūristiem. Tam labs pierādījums ir īpašais produkts, kas izveidojies jau par atsevišķu kompāniju "balticvision" – tie ir vairāk nekā 15 maršruti Baltijas jūras reģionā, kuros var doties individuālie ceļotāji no visas Eiropas, noteiktos datumos sapulcējoties ceļojuma sākumpunktā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация