Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:979474
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.05.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma juridiskā forma    5
1.3.  Uzņēmuma vide un dzīves cikls    6
2.  Uzņēmuma produkcija un pakalpojumi    10
3.  Grāmatvedības politika    13
3.1.  Uzņēmuma gada pārskats    16
3.2.  Nodokļi    18
3.3.  Budžeta plānošana    21
4.  Izmaksas un cenu veidošanas pamatprincipi uzņēmumā    22
5.  Personāls    24
5.1.  Personāla karjeras izaugsmes un kvalifikācijas iespējas    25
5.2.  Darba samaksa    27
6.  Uzņēmuma darbības rādītāju vērtējums    28
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantoto avotu saraksts    32
Фрагмент работы

Ievads
Darba autora kvalifikācijas prakses norises vieta ir VAS „Latvijas Pasts” Jēkabpils reģionālā nodaļa.
VAS „Latvijas Pasts” šobrīd ir vienīgā komercsabiedrība valstī, kas ir saņēmusi individuālo licenci un sniedz vispārējos pasta pakalpojumus. Latvijas Pastam ir monopoltiesības pieņemt, pārsūtīt un izsniegt valsts robežās gan iekšzemes, gan starptautiskos vēstuļu korespondences sūtījumus, kuru svars nepārsniedz 50 gramus.
Latvijas Pasta monopolstāvoklis ir nodrošinājis tam peļņu jebkurā klientu apkalpošanas un pakalpojumu kvalitātes ziņā. Kopš deviņdesmitajiem gadiem situācija ir mainījusies un Latvijas Pastam ir konkurenti gan preses izdevumu abonēšanā un piegādē, gan sūtījumu piegādē, kā arī finansu pakalpojumos, bet vēl joprojām Latvijas pasts ir vienīgais, kas nodrošina sūtījumu piegādi lielākajā Latvijas teritorijā. Laukos un reģionos pasta piegādi nodrošina tikai Latvijas pasts. 2009.gadā ES politika paredz pilnīgi liberalizētu pasta pakalpojumu tirgu.
Pašlaik Latvijas pasts ir nonācis problemātiskā situācijā, jo pasta darbinieki pieprasa lielākas algas, bet uzņēmums ir nonācis pie secinājuma, ka daudzu pasta nodaļu uzturēšana ir nerentabla, pakalpojumi tiek sniegti zem pašizmaksu līmeņa un uzņēmums strādā ar zaudējumiem.
Masu mēdijos un sabiedrībā notiek aktīvas diskusijas par uzņēmuma attīstību nākotnē. Latvijas pasts ir komercuzņēmums, bet no otras puses, tas veic arī valsts pārvaldes funkcijas. Ar Satiksmes Ministrijas aktīvu piedalīšanos tiek izstrādāti vairāki uzņēmuma turpmākās darbības scenāriji un meklēts finanšu krīzes risinājums.
Prakses mērķis ir pētīt un analizēt uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” finanšu pārvaldību.
Lai sasniegtu mērķi nepieciešams izvirzīt šādus uzdevumus:
Izzināt un aprakstīt uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” darbību;
Analizēt uzņēmuma grāmatvedības politiku un finansiālo līdzekļu pārvaldību;
Analizēt pieejamo literatūru par finanšu menedžmentu un grāmatvedību;
Izdarīt secinājumu par uzņēmuma darbības efektivitāti un pilnveidošanu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1229420
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация