Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Туризм
Ievadprakse viesnīcas "Tia" restorānā "Sunny". Viesnīca "...-
Ievadprakse viesnīcas "Tia" restorānā "Sunny". Viesnīca "Days Hotel"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārējas ziņas par viesnīcu | 4 |
2. | Viesnīcas darbības praktiskā izpēte | 7 |
2.1. | Ēdināšana | 7 |
2.2. | Viesu izmitināšana | 8 |
2.3. | Vizuālais noformējums | 11 |
2.4. | Viesnīcas pakalpojumi | 12 |
2.5. | Viesnīcas palīgpakalpojumi | 14 |
2.6. | Noslogojums | 15 |
2.7. | Viesnīcas organizatoriskā struktūra | 16 |
2.8. | Dienestu savstarpējā darbība | 18 |
2.9. | Sadarbības uzņēmumi | 19 |
2.10. | Sadarbība ar nozares asociācijām un citiem viesmīlības uzņēmumiem | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi | 23 |
2.10. Sadarbība ar nozares asociācijām un citiem viesmīlības uzņēmumiem
Viesnīca „Days Hotel ” ir Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas biedrs.
Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija ir biedrība, kura apvieno naktsmītnes
un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai. Tās misija ir
• uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti,
• sakārtot Latvijas viesnīcu un restorānu tirgu,
• pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē.
Viesnīca „Days Hotel” katru mēnesi Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai iesniedz statistiku par viesnīcas istabu noslogojumu, savukārt Latvijas Republikas centrālai statistikas pārvaldei tiek iesniegts pārskats par viesnīcas darbību. Viesnīcu statistika apskatāma statistikas datubāzēs http://www.csb.gov.lv/.
Viesnīcas viesi tiek arī ievietoti „melnajā sarakstā”, ja to uzvedība neapmierina ne klientus, ne viesnīcu. Šo sarakstu viesnīcas publicē arī pārējām, lai tiktu paziņotas nevēlamās personas.
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses laikā secināju:
1. Galvenās viesnīcas „Days Hotel” darbības ir izmitināšana, ēdināšana, konferenču un pasākumu organizēšana.
2. Viesnīca atrodas viesiem izdevīgā un ērti pieejamā vietā.
3. Viesnīcai ir svarīgas viesu ērtības, līdz ar to tiek piedāvāti dažādi pakalpojumi un palīgpakalpojumi, kuri uzlabo un atvieglo viesu uzturēšanos viesnīcā.
4. Vislielākais noslogojums viesnīcā „Days Hotel” ir vasaras mēnešos.
5. Vismazākais noslogojums ir februārī un aprīlī.
6. Viesnīcas direktora pakļautībā ir saimnieciskais dienests, viesu uzņemšanas dienests, ēdināšanas dienests.
Priekšlikumi:
1. Jānodrošina viesnīcas numuru izcenojumu informācija viesnīcas mājaslapā un arī brošūrā, tādēļ ka tie tur nav redzami.
2. Tā kā viesnīcas noslogojums ir zems, secinot pēc Rīgas viesnīcu noslogojuma datiem, tad ir jāmeklē varianti, kā palielināt to, piemēram, piedāvājot viesiem jaunus pakalpojumus, kā, piemēram, skaistumkopšanas salonu vai trenažieru zāli.
…
1. VISPĀRĒJAS ZIŅAS PAR VIESNĪCU Viesnīca „Days Hotel” ir trīszvaigžņu viesnīca. Pamatojoties uz likumu „Tūrisma likums” 16.1 pantu, tūristu mītņu atbilstības novērtēšanu un sertificēšanu atbilstoši Latvijas nacionālajiem standartiem veic normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā akreditēta sertifikācijas institūcija . Viesnīcas ‘Days Hotel’ galvenās darbības ir izmitināšana, ēdināšana, konferenču un pasākumu organizēšana. Viesnīca „Days Hotel” pieder SIA „BBF Consulting”, kas darbojas, pamatojoties uz likumu „Komerclikums”. Viesnīca ‘Days Hotel’ ir saistīta viesnīcu ķēdē ‘Wyndham Hotel Group’, kas ir vienu vadošajām ķēdēm visā pasaulē un tā ietver 7200 viesnīcas. Viesnīcā ir 135 numuri, kuri izceļas ar savu komfortablitāti un mājīgumu, kā arī oriģinalitāti. Viesnīca tika uzcelta 2006. gadā. Tā ir veidota siltos toņos un katrs stāvs ir savā tonī, tādēļ klients var izvēlēties kādā stāvā viņš vēlas dzīvot. Viesnīcas ‘Days Hotel Riga Vef’ direktors ir Māris Bušs, kā arī restorāna ‘SIA SUNNY’. Viesnīcas „Days Hotel” atrašanās vietu skatīt 1.1.attēlā.
Pielikumu nav. Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Cēsu un Aldara alus salīdzinājums. Liepājas viesnīcas "Līva" konspekts
- Ievadprakse viesnīcas "Tia" restorānā "Sunny". Viesnīca "Days Hotel"
- Viesnīca, restorāns "SESAME”
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Cēsu un Aldara alus salīdzinājums. Liepājas viesnīcas "Līva" konspekts
Отчёт по практике для университета23
-
Viesnīca, restorāns "SESAME”
Отчёт по практике для университета30
-
Prakses atskaite par darbu viesnīcas "Gutenbergs" recepcijā
Отчёт по практике для университета9
-
Mārketinga stratēģijas novērtējums restorānā
Отчёт по практике для университета21
-
Viesnīcas "Sheraton Diana Majestic" apraksts
Отчёт по практике для университета25