-
Kvalifikācijas prakse bankā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Pamatinformācija par organizāciju | 5 |
1.1. | Organizācijas vispārējs raksturojums | 5 |
1.2. | Organizācijas iekšējā vide | 8 |
1.3. | Organizācijas ietekmējošā ārējā vide | 12 |
1.4. | Organizācijas darbības SVID analīze | 16 |
1.5. | Organizācijas gada pārskata bilance | 18 |
2. | Organizācijas Personāla praktiskā vadība | 21 |
2.1. | Personāla vadības politika un stratēģija | 21 |
2.2. | Personāla speciālista vieta Organizācijas struktūrā un tā uzdevumi | 24 |
2.3. | Profesiju klasifikatora izmantošana un amatu kategoriju noteikšana | 26 |
2.4. | Motivēšanas pasākumu piemērošana | 27 |
2.5. | Darbinieku (kompetenču) novērtēšana | 29 |
3. | Kvalifikācijas darba sagatavošana | 34 |
3.1. | Kvalifikācijas darba temata aktualitāte | 34 |
3.2. | Kvalifikācijas darbā plānotie literatūras avoti | 35 |
3.3. | Kvalifikācijas darba informācijas analīze | 36 |
3.4. | Kvalifikācijas darba saturs | 38 |
4. | Vieslekciju raksturojums | 40 |
SECINĀJUMI | 42 | |
PRIEKŠLIKUMI | 43 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 44 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 46 |
SECINĀJUMI
1. Bankas tiešsaistes vietnē un arī darbinieku iekšējā informācijas tīklā nav apkopota un strukturēta informācija par organizācijas vīziju, misiju, mērķi, funkcijām un stratēģiju, kas veido skaidru priekšstatu par organizāciju klientiem, darbiniekiem, piegādātājiem.
2. Nauda nav galvenais motivators darba vietā, ja darbinieks nesaskata savā ieguldītajā darbā jēgu, tad tas var izraisīt zemu produktivitāti un padarīt darbinieku nelaimīgu.
3. Pārstāvniecības personāla pārvaldes darbā tiek izmantots komerciāls lietojumprogrammu komplekts „Microsoft Office”.
4. Pārstāvniecībā nav izveidots darbinieku darba izpildes plānošanas un novērtēšanas process, kas ir arī darbinieku karjeras plānošanas pamatā.
5. Uzņēmumā nav izveidota darbinieku rokasgrāmata, kurā darbiniekam būtu skaidras tā tiesības, pienākumi, darba samaksu utt.
6. Pārstāvniecībā nav izveidots karjeras plāns darbiniekiem, kas var sabalansēt organizācijas vajadzības ar darbinieka, attīstot gan uzņēmumu (darbinieks „īstajā vietā” ir lielāks pienesums), gan darbinieku: jauni izaicinājumi, motivācija produktīvi strādāt.
7. Bankā strādā 250 darbinieki, bet personāla procesus kārto sekretariāts, kas darbojas gan kā sekretariāts, gan personāla daļa, kas būtu atdalāmas viena no otras.
8. Bankā nav sakārtoti rīkojumi no 2013.gada, kas liecina par lielu dokumentu slogu un nesakārtotu procesu darbību
9. Gada beigās ir jāveic revīzija organizācijā, lai izvērtētu vai esošie procesi atbilst mūsdienu tendencēm un ir atbilstoši uzņēmuma mērķiem veikti
10. Uzņēmumā iekšējā komunikācijā ar darbiniekiem izmanto e-pastu, skype, netiek izmantots iekšējais komunikāciju tīkls, kas veido, attīsta organizācijas kultūru.
11. Darbinieka ieteikumi vai idejas par organizācijas procesiem netiek ņemti vērā, nav izveidota strukturēta iespēja tos izteikt
12. Karjera nenozīmē virzību tikai uz augšu pa karjeras kāpnēm, bet darbinieks var iegūt profesionālas zināšanas, kas paaugstinātu tā darba spējas
13. Darba devējs pasargā sevi, ievērojot visas prasības attiecībā uz darbiniekiem, jo personāla speciālists ir tikai darbinieks, par visu atbil darba devējs.…
Kvalifikācijas prakse finanšu instrumentu tirdzniecības uzņēmumā, kas klasificējas kā banka.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Kvalifikācijas prakse bankā
- Prakse bankā
- Valsts kvalifikācijas prakse mēbeļu uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakse bankā
Отчёт по практике для университета24
-
Valsts kvalifikācijas prakse mēbeļu uzņēmumā
Отчёт по практике для университета28
Оцененный! -
Valsts kvalifikācijas prakse komercdarbības organizācijā
Отчёт по практике для университета32
-
Prakse AS "Lateko Banka"
Отчёт по практике для университета6
-
Valsts kvalifikācijas prakse komercdarbības organizācijā
Отчёт по практике для университета23