Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:871217
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Prakses apraksts    4
2.  Izglītības iestādes raksturojums    5
3.  Prakses kalendārais plāns    7
4.  3 informātikas stundas ar 3 dažādām mācību metodēm    8
5.  Metožu priekšrocību un trūkumu analīze    11
6.  Asistētās mācību stundas    12
7.  Saskaņā ar skolas mācību plānu, vadītās informātikas mācību stundas    15
8.  Eksāmenu komisijas klātbūtnē vadītā mācību stunda    17
9.  Studenta prakses pašvērtējums    18
10.  RPIVA prakses vērtējuma veidlapa    19
11.  Izglītības iestādes vērtējums    21
  Pielikumi    22
  Pielikums 1. Šūnas satura atkārtošana un virkņu veidošana    22
  Pielikums 2. Elementārie aprēķini izklājlapu tabulās    22
  Pielikums 3. Elementārie aprēķini izklājlapu tabulās    22
  Pielikums 4. Šūnu un tabulas vienkārša formatēšana    23
  Pielikums 5. Diagrammu veidošana    23
Фрагмент работы

Praksi veicu Tukuma E. Birznieka – Upīša 1. pamatskolā no 22.04.2009 līdz 15.05.2009.. Mana prakses vadītāja bija direktora vietnieks mācību darbā Ilga Jēgere , kura pasniedz skolā informātiku 5. – 9. klasēm un matemātiku 5. klasē.
Prakses laikā asistēju 3 vadīju 2 un komisijas klātbūtnē vadīju 1 mācību stundu. Šī ir mana trešā prakse specializācijā „Informātikas skolotājs” asistējot skolotāju stundās ar skolēniem bija labāks kontakts salīdzinot ar iepriekšējo praksi. Pateicoties šāda veida praksei studentam ir vieglāk orientēties skolotāja mācību darbā.

Ilustratīvi izskaidrojošā
Šī mācību metode ir viens no ekonomiskākajiem veidiem, kā nodot jaunajai paaudzei vispārinātu un sistematizētu dzīves pieredzi, taču ar to nedrīkst aizrauties un lietot bez vajadzības.
Metodi var izvēlēties jauna temata apguves sākumā, kad skolēnam nav priekšzināšanu, lai ar saistošās jauniegūtās informācijas palīdzību ieinteresētu skolēnus tālākā problēmas izpētē.
Metodes pareizas lietošanas rezultātā skolēni gūst jaunas zināšanas gatavā veidā.
Frontālais darbs
Priekšrocības - plānota saruna, viedokļu un ideju apmaiņa par konkrētu tēmu.
Trūkumi - Lieto gadījumā, ja dalībniekiem ir vērts pašiem nonākt pie konkrētiem secinājumiem.
Praktiskais darbs ar datoru.
Priekšrocības - skolēni strādā patstāvīgi, tiek dota iespēja, izmantot katra individuālas spējas, zināšanas.
Trūkumi - katram vajadzīgs savs viedoklis un vēlme to parādīt darbojoties ar datoru. Jāseko līdzi laika režīmam, lai klase strādātu vienotā tempā.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация