Darbu organizēju atbilstoši savām zināšanām un pēc veiktajiem vērojumiem. Vadīju rīta apli, devāmies pastaigās, vadīju rotaļnodarbības, bērni paši spēlēja radošās rotaļas, veica individuālo darbu. Katrā organizētajā nodarbībā tika veicināta bērnu attīstība, attīstītas vai pilnveidotas dažādas prasmes: prasme rūpīgi strādāt, kustību attīstība, attīstīta redzes atmiņa, attīstītas novērošanas un salīdzināšanas prasmes, aktivizēta dažādu skaņu izruna, pilnveidotas zināšanas par dzīvo dabu pavasarī, veicināta sīkās pirkstu muskulatūras attīstība. Katra nodarbība tika plānotā tā, lai bērniem būtu interesanti un viņi no tās paņemtu pēc iespējas vairāk.
Bērniem ir svarīgi, ja skolotājs viņu atbalsta, paslavē, tad bērns cenšas pēc iespējas biežāk atrasties viņa tuvumā. Mana sadarbība ar bērniem pamatā izpaudās sarunājoties, pārrunājot piedzīvoto. Ļoti veiksmīga sadarbība bija pastaigu laikā un rotaļās. Centos aicināt bērnus paveikt kādu darbiņu. Sadarbība ar citām grupu kolēģēm bija veiksmīga. Neskaidrību gadījumā jautāju, izteicu savu viedokli, kā es domāju, kopā apspriedām iecerēto. Izmantoju ieteiktos materiālus un literatūru. Ar otru grupas skolotāju bija grūti atrast kopīgu valodu, saistībā ar plānošanas darbiem.…