Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:984464
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Teorētiskā daļa    4
1.  Rīgas 80.vidusskolas raksturojums    5
2.  Prakses uzdevumu izklāsts    8
2.1.  Pilnvaru sadalījums, skolas direktora amata pienākumi un darba nedēļa    8
2.2.  Skolas darba plānošana un vadība skolēnu Valsts pārbaudes darbu (VPD) organizēšanā 2018./2019. m.g.    10
2.3.  Skolas darba plānošana mācību sasniegumu fiksēšanā un analīzē. Praktiskā IKT izmantošana izglītības iestādē    10
2.4.  Pedagoģiskā procesa finansēšanas kārtība. Finansēšanas metodika izglītības iestāde. Direktores pilnvaras un atbildība pedagoģisko darbinieku darba samaksas noteikšanā,plānošanā    12
2.5.  Darbinieku kvalitātes pakāpju piešķiršanas kārtība, būtība. Darbinieku līdzdalība ESF projektā    16
2.6.  Dalība pedagoģiskā personāla sanāksmēs/sēdes    17
2.7.  Skolas pašpārvaldes būtība un organizācija. Vidusskolas pasākuma organizācija    20
2.7.1.  Vidusskolas pasākuma organizācija    21
2.7.2.  Mācību stundu vērošana    23
2.8.  Skolas darba kārtības un iekšējās kārtības noteikumu būtība, to ietekme uz skolas darba organizāciju    29
2.9.  Informācijas sniegšana skolēniem, vecākiem, izmantojot skolas mājas lapu un/vai alternatīvus risinājumus. Informācijas sniegšanas efektivitāte    31
2.10.  Skolas un pedagogu darbs tālākizglītības plānošanā, organizēšanā    31
2.11.  Atbalsts skolēniem    33
2.12.  Interešu izglītības plānošana un vadīšana    35
  Secinājumi    38
  PIELIKUMI    41
Фрагмент работы

Secinājumi
Direktores galvenie pienākumi Rīgas 80.vidusskolā ir pārstāvēt izglītības iestādi sabiedrībā, plānojot attīstību, lūgt metodisko un materiālo atbalstu Rīgas Domes Izglītības un sporta departamentam, plānot administratīvās komandas sanāksmju saturu, informatīvi pedagoģiko sanāksmju saturu, organizēt sanāksmes, informēt administrāciju par jaunumiem, plānot un organizēt pedagoģiskās sēdes, plānot izglītības iestādes attīstību. Direktores darba nedēļa ir noslogota, tomēr vēl noslogotāka ir direktores vieniece izglītības jomā 7.-12.klasēm, ņemot vērā to, ka vietniece atbild par dažādiem jautājumiem un piedalās arī pedagoģiskajā procesā, vadot mācību stundas.
Rīgas 80. Vidusskolas vietnieku skaits ir optimāls, ņemot vērā lielo skolēnu skaitu. Pilnvaru sadalījums izglītības iestādē varētu būt efektīvāks, lai administrācijai pietiktu laiks, ko atvēlēt pedagogu atbalstam, dažādos ar darbu saistītos jautājumos.
Valsts pārbaužu darbu organizēšana izglītības iestādē ir nodrošināta tā, lai ikkatrs skolēns un skolotājs tiktu iepazīstināts ar to organizēšanas procesu, norises noteikumiem un citiem svarīgiem jautājumiem. Plānojot un organizējot Valsts pārbaudes darbus, ir laicīgi jāseko līdzi MK noteikumiem par pārbaužu darbu organizēšanu attiecīgajā mācību gadā.
Izglītības iestādes IKT nodrošinājums ir daļēji atbilstošs modernai skolai, tādēļ, ka izglītības iestādē nav brīvi pieejami datori, nedz skolēniem, nedz pedagogiem, kas tomēr veicinātu operatīvāku informācijas gūšanu un nodošanu, kā arī ne visi kabineti nodrošināti kaut ar minimumu- skaņas sistēmu, kas,piemēram, kavē skolēnu valodu kompetences attīstību.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация