Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Экономика
Kvalifikācijas prakses atskaite "Merida - Latvija"-
Kvalifikācijas prakses atskaite "Merida - Latvija"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Uzņēmuma darbības virzieni, īpašuma forma, tās raksturojums | 5 |
2. | Uzņēmuma organizatoriska struktūra | 6 |
2.1. | Mikrovides un makrovides ietekme uz uzņēmuma darbību | 6 |
3. | Realizācijas daļas pārvaldes struktūra, tas nodaļas uzdevumi, darba organizācija, saistība ar citām uzņēmuma nodaļām | 7 |
4. | Sadarbības veidi ar klientiem | 8 |
5. | Elektroniska saziņa ar klientu, kas jāievēro rakstot, e-vēstuli. Pasūtījumu pieņemšana, apstrāde | 10 |
6. | Noliktavu veidu raksturojums uzņēmumā, to funkciju raksturojums | 11 |
7. | Preču noliktavu aprīkojums un preču izvietojums, uzglabāšanas apstākļu raksturojums | 12 |
8. | Preču transportēšanas veidi, preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums | 13 |
9. | Preces cenu veidošanās mehānisms, pieprasījuma ietekme uz cenu | 15 |
10. | Cenu politikas (stratēģiju) raksturojums uzņēmumā dažādām precēm | 16 |
11. | Preču sortimenta apraksts pa grupām (īpašības, funkcijas) | 17 |
12. | Iesaiņojums (iekšējais ārējais), materiāls, funkcijas, marķējuma veidi | 20 |
13. | Raksturot jaunākos produktus un to ieviešanas metodes | 23 |
14. | Noteikt dažādu produktu preces dzīves ciklu un attēlot to grafiski. Parādīt marketinga aktivitātes dažādās dzīves cikla stadijās. Analizēt preces dzīves cikla vadīšanas stratēģiju | 24 |
15. | Preču zīmes veidi – simboli, krāsas. Vārda izvēles nozīme | 26 |
15.2. | Krāsu nozīme | 26 |
15.3. | Simboli | 31 |
16. | Preču zīmju nozīme un vadīšanas stratēģijas | 32 |
17. | Sadales kanālu veids, jūsu uzņēmuma ražoto preču pārdošana | 34 |
18. | Sadales kanālu izvēles ietekmējošo faktoru analīze | 36 |
19. | mazumtirdzniecības veikalu tipu raksturojums. Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecībā | 37 |
20. | Preču izvietojums mazumtirdzniecībā | 39 |
21. | Preču izvietojums veikalā – izkārtnes, cenu zīmes un cits informējošs materiāls | 41 |
22. | Pircēju apkalpošanas serviss – sniegto pakalpojumu klāsts (piegāde, stādīšana un konsultācija par dizainu u.c.) | 43 |
23. | Tirgus izpēte | 44 |
24. | Aptauju rezultāti un diagrammas | 46 |
25. | Preču virzīšana tirgū metodes | 49 |
26. | Dažādu akciju organizēšanas pasākumi, to paraksts, analīze | 51 |
27. | Tiešās pārdošanas procesa posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā | 52 |
28. | Uzņēmumā pielietojamās preču virzīšanas metodes. Secinājumi un priekšlikumi | 54 |
27. Tiešās pārdošanas procesa posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā.
Tiešā pārdošana ir tiešā piegādes forma, kas pārliecina klientu iegādāties preci. Tirdzniecības aģenti personīgi tiekas ar klientu vai kontaktējas pa telefonu. Galvenā tiešas pārdošanas priekšrocība ir iespēja pielāgot informāciju konkrētam pircējam, viņa vēlmēm un vajadzībām. Tiešas sarunas laikā var nekavējoties atbildēt uz jautājumiem, reaģēt un klienta iebildumiem.
Tiešas pārdošanas posmi:
• Potenciālā pircēja atrašana un novērtēšana
Informāciju par pircējiem var iegūt žurnālos, telefongrāmatās, avīzēs un kontaktējoties ar organizācijām, kā arī apmeklējot dažādas iestādes.
• Sagatavošanās vizītei
Pirms katras vizītes jāsagatavo uzdevums: novērtēt potenciālo klientu, iegūt informāciju, pārdot. Var arī izmantot oficiālos informācijas avotus, lai labāk izprastu pircējus.
• Pieeja klientam
Ir jāzina, kā sagaidīt klientu, lai sāktu veiksmīgu darījumu. Iespaidu atstās gan aģenta ārējais izskats, gan žesti, gan sarunas sākums un turpinājums. Aģentam ir jābūt uzmanīgam un pieklājīgam.
• Preces prezentācija un demonstrēšana
Aģents stāsta par preci, demonstrē to un paskaidro, kā, pērkot šo preci, var nopelnīt vai ietaupīt naudu.
• Preces šaubu novēršana
Ja rodas šaubas, tad aģentam jāturpina pozitīvas pieejas līnija, jālūdz izskaidrot šaubu iemeslus un jāatspēko tie.
• Darījuma noslēgšana
Aģenti var arī nenonākt līdz darījuma slēgšanai vai arī var neprast noslēgt darījumu. Tiešā pārdošana būs efektīva tikai tad, ja darījums tiks noslēgts. Aģents nav psiholoģiski nobriedis savai darbībai, jūtas vainīgs, ka it kā uzspiež darījumu klientam.
• Pēcpārdošanas servisa nodrošināšana
Ja darījums apmierinās pircēju, veidosies ilgtermiņa darījumu attiecības un pārdevējs var cerēt uz atkārtotu pirkumu.
28. Uzņēmumā pielietojamās preču virzīšanas metodes. Secinājumi un priekšlikumi.
Secinājumi par SIA „Merida - Latvija”
• SIA „Merida” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas īpašuma forma ir privātais īpašums.
• Uzņēmums atrodas vairākas valstīs: Slovākija, Čehija, Ungārija, Polija, Ukraina, Baltkrievija. Krievija, Lietuva un Latvija.
• Latvijā ir tikai viena telpa ar noliktavu, kura dalās uz istabām.
• Preces transportēšanai izmanto gaisa un auto transportu. Lai pārvāktu preces vai izejvielas no vienas noliktavas uz otru, ražotājs izmanto paletes.
• „Meridai” ir ļoti plašs sortiments un ļoti laba kvalitāte.
• Preces ir iesaiņotas tekstilmateriāla un kartona kastes.
• SIA „Merida-Latvija” ir viena līmeņa kanāls, jo ir viens starpnieks. Uzņēmumā nav mazumtirdzniecības veikalos, jo pircēji pērk produkciju vairumtirdzniecības veikalos.
• firma „Merida” Latvijā nav populāra, jo īpaši nepiedalās akcijas, pasākumos
• „Merida” izmanto preču degustēšanu
• Vienīgas pakalpojums, kas piedāvā „Merida – Latvija”ir produkcijas pasūtīšana.
…
Saturs: Ievads 1. Uzņēmuma darbības virzieni, īpašuma forma, tās raksturojums 2. Uzņēmuma organizatoriska struktūra 2.1. Mikrovides un makrovides ietekme uz uzņēmuma darbību 3. Realizācijas daļas pārvaldes struktūra, tas nodaļas uzdevumi, darba organizācija, saistība ar citām uzņēmuma nodaļām 4. Sadarbības veidi ar klientiem 5. Elektroniska saziņa ar klientu, kas jāievēro rakstot. e-vēstuli. Pasūtījumu pieņemšana, apstrāde. 6. Noliktavu veidu raksturojums uzņēmumā, to funkciju raksturojums 7. Preču noliktavu aprīkojums un preču izvietojums, uzglabāšanas apstākļu raksturojums 8. Preču transportēšanas veidi, preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums 9. Preces cenu veidošanās mehānisms, pieprasījuma ietekme uz cenu 10. Cenu politikas (stratēģiju) raksturojums uzņēmumā dažādām precēm. 11. Preču sortimenta apraksts pa grupām (īpašības, funkcijas) 12. Iesaiņojums (iekšējais ārējais), materiāls, funkcijas, marķējuma veidi. 13. Raksturot jaunākos produktus un to ieviešanas metodes 14. Noteikt dažādu produktu preces dzīves ciklu un attēlot to grafiski. Parādīt marketinga aktivitātes dažādās dzīves cikla stadijās. Analizēt preces dzīves cikla vadīšanas stratēģiju 15. Preču zīmes veidi – simboli, krāsas. Vārda izvēles nozīme 15.2.Krāsu nozīme 15.3.Simboli 16. Preču zīmju nozīme un vadīšanas stratēģijas 17. Sadales kanālu veids, jūsu uzņēmuma ražoto preču pārdošana 18. Sadales kanālu izvēles ietekmējošo faktoru analīze 19. mazumtirdzniecības veikalu tipu raksturojums. Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecībā 20. Preču izvietojums mazumtirdzniecībā 21. Preču izvietojums veikalā – izkārtnes, cenu zīmes un cits informējošs materiāls. 22. Pircēju apkalpošanas serviss – sniegto pakalpojumu klāsts (piegāde, stādīšana un konsultācija par dizainu u.c.) 23. Tirgus izpēte 24. Aptauju rezultāti un diagrammas 25. Preču virzīšana tirgū metodes 26. Dažādu akciju organizēšanas pasākumi, to paraksts, analīze 27. Tiešās pārdošanas procesa posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā. 28. Uzņēmumā pielietojamās preču virzīšanas metodes. Secinājumi un priekšlikumi
- Kvalifikācijas prakses atskaite "Merida - Latvija"
- Prakses atskaite par darbu muitā
- Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета87
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета52
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета13
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета50
-
Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"
Отчёт по практике для университета34