Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:135671
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Nozares raksturojums    5
2.  Uzņēmuma raksturojums    8
3.  Uzņēmuma mārketinga vide    11
3.1  Iekšējā vide    12
3.2  Ārējā vide    14
3.3  Makrovide    20
4.  Konkurenti    24
5.  Klientu piesaistes iespējas    25
5.1  Kam, kad un kāpēc jārūpējas par klientu    26
5.2  Mārketinga mērķis    27
6.  Mārketinga darbību komplekss    29
6.1  Produkts    29
6.2  Cena    30
6.3  Sadale un starpnieki    32
6.4  Virzīšana    33
  Secinājumi    34
  Izmantoto avotu saraksts    36
Фрагмент работы

Attīstoties tirgus konkurencei Latvijā aktuāli ir kļuvuši mārketinga jautājumi. Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt pieprasītu produktu ražošanu un darīt to tā, lai nodrošinātu peļņu tagad, un arī nākotnē. Šī paša iemesla dēļ uzņēmuma vadītājam pastāvīgi jādomā par darbības efektivitātes paaugstināšanu un nepieciešamajām izmaiņām, kas veicamas lai sasniegtu nospraustos mērķus. Uzņēmuma un mārketinga vadīšanā ir jāņem vērā tirgus un izmaiņas tajā. Uzņēmuma konkurētspēju tirgu nosaka spējas attīstīties un mainīties straujāk nekā vide ap to.
Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas sastāvdaļa. Mārketinga būtība – tā ir uzņēmējdarbība, kas pārvērš pircēja vajadzības ienākumos. Mārketinga pamatdoma ir apmierināt daudzveidīgās, vienmēr mainīgās vajadzības labāk nekā to var paveikt konkurenti.
Autors praksi veica uzņēmumā SIA „Malmar Sheet Metal”. Uzņēmuma pamatnodarbošanās ir fokusēta uz metālapstrādi – specializācija - detaļu izgatavošanā no lokšņu metāla.

Prakses mērķis – veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā uzņēmums izmanto mārketinga instrumentus , lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.

Prakses uzdevumi:
1)noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus;
2)analizēt uzņēmuma mārketinga vides elementus, novērtējot visus organizācijas mikro un makro vides aspektus;
3)iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem:
izstrādāt aptaujas anketu „ Klientu apmierinātība un turpmākā sadarbība ”
4)raksturot un izvērtēt uzņēmuma pielietotos mārketinga komunikāciju instrumentus.

Pētījuma metodes:
1)teorētiskā pētījumu metode – zinātniskā literatūra un dažādu avotu analīze;
2)mārketinga pētījuma metodes;
3)tirgus pētīšanas metodes.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация