Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:494821
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  IEVADS   
2.  Uzņēmuma raksturojums   
3.  Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi   
4.  Deju kluba “Aborigēns” mārketinga vides elementu analīze, novērtējot visus organizācijas mikro un makro vides aspektus   
5.  Deju kluba “Aborigēns” mārketinga pamatelementu (marketing mix) izpēte   
6.  Deju kluba “Aborigēns” darbības ar klientiem novērtējums   
7.  Anketēšanas rezultāti   
8.  Tirgus segments   
Фрагмент работы

Produkta sakārtojuma princips paredz, ka katrs tirdzniecības darbinieks ir saistīts ar konkrēta produkta pārdošanu un virzību visos tirgos. Attiecīgi pēc produktu sakārtojuma un principa tiek sakārtota visa uzņēmuma organizatoriskā struktūra, kurā augstākā un vidējā līmeņa menedžeri ir atbildīgi par konkrēta produkta sortimenta realizāciju.
Šim principam ir zināmas priekšrocības:
• darbinieki ir labi informēti un viņiem ir plašas zināšanas par preces īpašībām un īpatnībām;
• tirdzniecības darbību ar izteiktu pamatotību var saskaņot ar produktu ražošanu, kā arī precīzāk novērtēt un prognozēt pieprasījumu pēc tiem.
Tomēr šim principam ir arī trūkumi:
• ir iespējama darbinieku darbības dublēšana konkrētā teritorijā;
• nepieciešamas lielākas izmaksas nekā citu organizatorisko sakārtojumu principiem.
Klientu sakārtojuma princips paredz, ka katrs tirdzniecības darbinieks ir saistīts ar konkrētiem klientiem, tirgus segmentiem.

Ir zināms, ka tirdzniecības darbiniekiem ir jābūt apveltītiem ar noteiktām prasmēm, zināšanām un pieredzi tirdzniecības jomā. Bet tirdzniecības personālam, kurš strādā ar klientiem , ir nepieciešamas arī noteiktas raksturs iezīmes. Piemēram, šim darbiniekam ir jābūt ar izteiktu vēlmi panākt savu, kā arī jābūt prasmei piesaistīt apkārtējos (klientus). Varētu teikt, ka pat ir nepieciešama nekaunība, zināmā mērā. Darbiniekam ir jābūt ar enerģiskumu, pašpārliecinātam, naudaskāram, jāizmanto profesionāli paņēmieni, lai panāktu savu, kā arī iebildumi jāuztver kā izaicinājums. Tirdzniecības personālam ir jāprot saprast klienta vajadzības un izprast viņa psiholoģiju. Pēc autora domām, jebkuram darbiniekam, kurš strādā ar cilvēkiem ir jābūt vismaz kaut kādām zināšanām psiholoģijā. Lai klientam kaut ko piedāvātu vai ieteiktu ir viņš jāizprot.
Lai pastiprinātu darba stimulēšanas efektivitāti, uzņēmumi parasti izmanto ne tikai materiālos, bet arī morālos stimulus. Piemēram, var rīkot bārmeņu konkursu par labāko klientu apkalpošanu, piešķirot balvas par sasniegumiem.

Viens no mārketinga komunikāciju līdzekļiem ir sabiedriskās saskares, ko izmanto, lai popularizētu uzņēmumu, pat visu tā darbību. Sabiedriskās saskares ir daļa no dziļākas darbības, proti, sabiedriskās domas veidošanas. Sabiedriskās saskares ir cieši saistītas ar mārketingu, jo sabiedrība tiek informēta par uzņēmumu, turklāt, nemaksājot, ne par vietu reklāmai, ne par informācijas izplatīšanu. Apmaksāts tiek tikai personāls un materiāla izsūtīšanas pasta izdevumi. Ja uzņēmums sagatavo interesantu materiālu, to uzreiz var izmantot visi informācijas izplatīšanas avoti, un tas var dot ļoti lielu reklāmas izdevumu ietaupījumu, turklāt, jāpiebilst, ka šādam materiālām ticēs vairāk nekā reklāmai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация