Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:385277
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga un mārketinga plāna jēdziens    4
2.  Restorāna „Baltika” apraksts    7
3.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze    8
3.1.  Iekšējās vides analīze    8
3.1.1.  Ražošana    8
3.1.2.  Produkcijas sadale, patēriņš    9
3.1.3.  Menedžments    9
3.1.4.  Mārketings    10
3.1.5.  Finanses    11
3.2.  Ārējās vides raksturojums    12
3.2.1.  Demogrāfiskais faktors    12
3.2.2.  Ekonomiskais faktors    15
3.2.3.  Kultūras faktors    16
3.2.4.  Politiskais faktors    16
3.2.5.  Zinātniski tehniskais    16
3.2.6.  Dabas faktors    16
4.  Tirgus vides analīze    17
4.1.  Klienti    17
4.2.  Konkurenti    17
4.3.  Piegādātāji    20
5.  Uzņēmuma SVID analīze    21
  Priekšlikumi    25
  Secinājumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Фрагмент работы

Mūsdienās tūrisms ir viena no vadošajām un ekonomiski nozīmīgākajām tautsaimniecības nozarēm. Pēc Pasaules Tūrisma Organizācijas datiem, tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots, nozīmīgs darba vietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Pieaugot iedzīvotāju ienākumu līmenim un paaugstinoties dzīves līmenim, ceļot gribētāju skaits katru gadu ievērojami palielinās.
Ventspils pilsēta ir kļuvusi par vienu no iecienītākajiem tūrisma gala mērķiem, pateicoties nepārtrauktai pilsētas vides labiekārtošanai un jaunu apskates objektu izveidei. To varētu nodēvēt arī par mūžīgo pārmaiņu pilsētu, jo katru gadu darbību uzsāk jauni uzņēmumi, tiek atklātas jaunas tūristu mītnes, ierīkotas sporta un atpūtas vietas. Katrs šīs pilsētas apmeklētājs atradīs sev tīkamu laika pavadīšanas veidu.
Prakses atskaites mērķis ir izstrādāt SIA „ILBE”, restorāna „Baltika” mārketinga plāna novērtējumu, tā rezultātā atklāt uzņēmuma priekšrocības un trūkumus, kā arī izstrādāt priekšlikumus restorāna darbības uzlabošanai.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai, nepieciešams veikt sekojošos uzdevumus:
1.pamatojoties uz speciālo literatūru, noteikt mārketinga nepieciešamību uzņēmuma darbības uzlabošanā;
2.analizēt uzņēmuma izstrādāto mārketinga plānu;
3.atklāt pozitīvos un negatīvos momentus uzņēmuma darbībā;
4.izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus restorāna darbības uzlabošanai un jaunu klientu piesaistei.
Prakses un atskaites izstrādes periods ir no 2008.gada jūnija līdz 2008.gada augusta beigām.
Pirmajā nodaļā tiek aplūkota mārketinga teorija un stratēģiskā mārketinga plāna nepieciešamība. Otrajā nodaļā sniegta vispārēja informācija par restorānu „Baltika”. Prakses atskaites trešajā nodāļā veikta uzņēmuma mikro un makro vides elementu analīze. Tirgus analīze aprakstīta ceturtajā nodāļā, iekļaujot pircēju, konkurentu un piegādātāju izpēti. Pēdējā nodaļā veikta uzņēmuma SVID analīze.
Izstrādājot prakses atskaiti, autore kā pētījuma avotus izmantoja vispārējo un speciālo literatūru, valsts statistikas datus, periodiskos izdevumus un uzņēmuma nepublicētos materiālus. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация