Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Mazo uzņēmumu ekonomika un organizācija-
Mazo uzņēmumu ekonomika un organizācija
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide pārmaiņu procesā | 4 |
1.1. | Uzņēmuma vispārējs raksturojums | 4 |
1.2. | Uzņēmuma vīzija, misija | 4 |
1.3. | Uzņēmuma mārketinga mērķi un stratēģija | 5 |
1.4. | Iuzņēmuma iekšējās un ārējās vides raksturojums | 6 |
1.5. | Reklāmas veidi ,funkcijas un to efektivitāte | 11 |
1.6. | Projektu vadīšana ,uzraudzība ,kontrole un riska novērtēšana | 13 |
2. | Uzņēmējdarbības finansēšana un kreditēšana | 14 |
2.1. | Finansēšanas avoti | 14 |
2.2. | Klientu kreditēšanas sistēma uzņēmumā | 15 |
3. | Nodokļi un nodevas | 18 |
Uzņēmuma struktūrvienība - dāvanu veikals –salons “ Bēniņi “ dibināts 2003. gada 10.novembrī.
Uzņēmuma galvenais darbības veids ir dažādu preču piedāvāšana un preču komplektu veidošana un iesaiņošana .Dāvanas vai dāvanu komplektus iespējams pasūtīt veikalā uz vietas vai arī pa telefonu .Iespējams arī pasūtīt internetā nosūtot ziņu ar nepieciešamās preces aprakstu ,vēlamo cenu un daudzumu uz veikala pastkastīti.
Veikalā dāvanas iespējams pasūtīt kolektīvām svētku reizēm ,jubilejām , tematiskiem pasākumiem, loterijām un dažādiem citiem gadījumiem.
Iespējama arī pakalpojuma apmaksa ar pārskaitījumu ,pēcapmaksu ,barteri. Pasūtītās dāvanas tiks piegādātas vajadzīgajā vietā un laikā ja klienti to vēlēsies.
Protams Rīgā ir daudz vietas kas sniedz identiskus vai līdzīgus pakalpojumus un ,lai iekarotu savu vietu šajā niša uz ilgu laiku un strādātu ar panākumiem ir un būs jāizcīna smaga konkurences cīņa un jāpierāda tieši veikala “ Bēniņi “ priekšrocības salīdzinoši ar citiem līdzvērtīgiem pretendentiem.
1.2. Uzņēmuma vīzija, misija
Jebkura uzņēmuma pirmais posms ir stratēģiskā virziena noteikšana. Parasti tos nosaka definējot vīziju ,misiju un mērķus. Tas palīdz firmai saprast kāpēc tā vispār eksistē, palīdz noteikt virzienu, kādā tā dodas un kur vēlas nonākt. Ja organizācija to neapzinās, stratēģijas nebūs efektīgas.
Katrai organizācijai ir savs pastāvēšanas mērķis pat tad ja vadītāji to nav formulējuši.
Misijā tiek definēts organizācijas eksistences iemesls, sfēra, kurā tas darbojas, klienti, ko tā apkalpo, un prasmes ko tā cenšas attīstīt, lai sasniegtu savu vīziju. Tā dod firmai stratēģisko virzību, nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības. Pat tad ja uzņēmums pieaug vai pārveidojas sākotnēji formulētie principi parasti paliek misijas pamatā .Misija parasti tiek formulēta samērā abstrakti un vispārīgi. Misiju vajadzētu formulēt pašā firmas darbības sākumā- uzsākot uzņēmējdarbību. Diemžēl daudzi vadītāji misiju sāk formulēt tikai tad kad uzņēmums jau nonācis kritiskā situācijā .misija tiek formulēta atbildot uz šādiem jautājumiem:
1. Kādas klientu grupas vajadzības tiek apmierinātas ?
2. Kādas klientu vajadzības tiek apmierinātas
3. Kā tiek apmierinātas patērētāju vēlmes un īpašās vajadzības?
Vīzija attiecas uz plašākiem un vēlamākiem organizācijas mērķiem un raksturo tā centienus. Vīziju var izmantot kā reklāmas saukli, lozungu pircēju piesaistīšanai.
Vīzija atbild uz jautājumu “Kādi mēs gribam kļūt? “. Principā uzņēmuma stimulējošs faktors ir peļņa nevis misija un vīzija, bet tas interesē tikai uzņēmuma īpašnieku nevis darbiniekus, jo tos parasti nesaista tas cik daudz uzņēmums nopelna .Vīzija formulē uzņēmuma nākotnes plānus, kas ir zināma motivācija darbiniekiem efektīvi strādāt .…
Prakses atskaite
-
Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"
Отчёт по практике17 Реклама, маркетинг, Бухгалтерия, Экономика
- Mazo uzņēmumu ekonomika un organizācija
- Uzņēmuma grāmatvedības organizācija
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"
Отчёт по практике для университета17
-
Mārketinga prakses atskaite uzņēmumā "Nakts Mēbeles"
Отчёт по практике для университета14
-
Mārketinga prakse
Отчёт по практике для университета9
-
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета17
-
Prakse mārketingā un grāmatvedībā
Отчёт по практике для университета11