Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:513743
 
Оценка:
Опубликованно: 29.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Uzņēmuma raksturojums    4
  Uzņēmuma grāmatvedības kārtošanas un organzācjas vispārējie noteikumi    5
  Cenu veidošanās uzņēmumā    6
  Uzņēmuma ražošanas un paškontroles sistēma    8
  Reklāmas veidi un pielietojamie reklāmas līdzekļi uzņēmumā    9
  Mainīgās un fiksētās izmaksas uzņēmumā    10
  Uzņēmuma vadības process    11
  Preču sortiments    13
  Piegādātāji    14
  Piegādātāji    15
Фрагмент работы

Reklāmas veidi un pielietojamie reklāmas līzdekļi uzņēmumā
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.

SIA‘’Fortuna EK’’ veikalā ‘’Elvi’’ tika izmantoti:
1. Reklāmas līdzekļi:
Grafiskie (avīzes, žurnāli, plakāti);
Dekoratīvie (skatlogu reklāma, vitrīnas, stikloti skapji);
Vizuālie (televīzijas klipi);
Akustiskie (radio reklāma);
2. Reklāmas veidi:
Preču reklāma (stimulēt atsevišķu produktu pārdošanu);
• Pārsvarā šis uzņēmums izmantoja informējošās reklāmas, lai pircējiem darītu zināmu jaunu produktu pieejamību, kā arī pārliecinošās reklāmas, lai pārliecinātu pircēju par produkta aktualitāti un lai pārliecinātu pircējus šo preci iegādāties tūlīt.
• Veikalu tīkls ‘’Elvi’’ savu veikalu produkciju reklamēšanai lielākoties izmanto televīzijas reklāmas, kuras ir pulsējošas, tādējādi reklāma tiek pārreidīta ar noteikta ilguma pārtraukumiem. Informācijas daudzums ir atkarīgs no situācijas.
• Izmantojot reklāmu pārraidīšanu televīzijā, uzņēmums izsludina arī valsts mēroga vai arī reģionālās akcijas dažādiem produktiem. Vietējie veikali laiž klajā iknedēļas vai ikmēneša akciju avīzes.
• Televīzijas reklāmām ir visai lielas izmaksas, bet salīdzinoši ar citiem veidiem, šādas reklāmas visai labi pārliecina, pievērš pircēju uzmanību, ir krāsainas (un topošo pircēju acīm arī tīkamas), un mēdz būt emocionālas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация