Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:477813
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Nostrādājot pamatpraksi uzņēmumā „Harvil serviss” jāsecina, ka pārdošanas process tiek organizēts ļoti labi.
Uzņēmums pārdod un meža un dārza tehniku, kā arī izgatavo augstspiediena hidrotehniku.
Mērķgrupa ir vīrieši, kas vecāki par 25 gadiem, jo bieži vien, ja pat tehnikas lietotājs ir gados jaunāks vīrietis, tad viņam līdzi ir tēvs vai vectēvs, kuram ir lielāk pieredze dārza un meža darbos. Nereti arī viņi ir tie, kas pieņem lēmumu par attiecīgās tehnikas iegādi.
Pārdošanas organizatoriskā struktūra sastāv no 6 posmiem, kas ir: klients; pārdevējs uzrunā klientu; klients izsaka savas vēlmes; pārdevējs parāda attiecīgo preci; klients izdara lēmumu; klients iegādājas preci.
Pārdevējam ir jāveic 4 darba uzdevumi, lai klients iegādātos preci, bet galvenokārt viņam ir jārada labs iespaids par uzņēmumu, jo, ja tiks radīts iespaids, ka darbinieki ir profesionāli un laipni, atsaucīgi, ja pārdodamā prece ir kvalitatīva, tad pastāv liela iespējamība, ka klients veikalā atgriezīsies arī otrreiz.
Pārdošanas plāni netiek noteikti, jo ir grūti paredzēt cik un kāda veida tehnika tiks pirkta. Ietirgotās tehnikas apjoms lielā mērā ir atkarīgs no sezonas un laikapstākļiem.
Darbībā tiek izmantots AIDA pārdošanas modelis, kur pārdevējs uzņemas vadību un uzklausot pircēja vēlmes piedāvā attiecīgo preci. Šis modelis nestrādā pilnvērtīgi, jo pircēji paši stāsta par to, ko vēlās un jūtas ļoti brīvi kontaktējoties ar pārdevēju.
Pārdevēji ir ļoti kompetenti savā jomā un ļoti labi pārzina visu, kas saistīts ar meža un dārza tehniku. Iespējams, pārdevējiem tik labi neveiktos, ja viņi strādātu Rīgā vai kādā citā lielākā pilsētā, kur cilvēki ir noslēgtāki, jo tad parādītos to zināšanu trūkums attiecībā uz pircēja lēmuma pieņemšanas posmiem un pārdošanas modeļa AIDA izmantošanu.
Uzņēmumam nav mārketinga stratēģijas un tas netiek reklamēts, taču strādā ar peļņu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация