Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:766082
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.09.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS   
1.  PATĒRĒTĀJU IZVĒLES TEORĒTISKIE ASPEKTI   
1.1.  Patērētāju izvēles un uzvedības jēdzieni   
1.2.  Patērētāju uzvedības veidošanās nosacījumi   
1.3.  Patērētāju izvēli ietekmējošie faktori   
2.  KONDITOREJAS PREČU NOZARES RAKSTUROJUMS   
2.1.  Konditorejas nozares Latvijā   
2.2.  Konditorejas preču uzņēmumi Smiltenes pilsētā   
2.3.  Konditorejas preču uzņēmumu SVID analīze   
3.  ANALĪTISKĀ DAĻA   
3.1.  Aptaujā gūto rezultātu interpretācija   
3.2.  Aptaujā gūto rezultātu analīze   
  SECINĀJUMI   
  PRIEKŠLIKUMI   
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS   
Фрагмент работы

Pie informācijas meklēšanas posma pieder arī alternatīvu izvērtēšana. Vispirms patērētājam ir jāizvēlās vērtēšanas kritēriji, pēc kuriem tiks izvēlētas alternatīvas, piemēram, cena, kvalitāte, ko patērētājs izmantos, lai izpētītu, salīdzinātu, novērtētu un izvēlētos vienu vai vairākas alternatīvas pirkumam. Svarīgs kritērijs ir arī cena – vai nu patērētājs izvēlas lētāko preci, vai arī izvēlas kvalitatīvāko preci. (Lantos, 2010, p. 118)
Uzskati, ir primārais, kas rodas izvērtējot alternatīvas starp kurām notiks izvēle. Šie uzskati veido patērētāja attieksmi – tā var būt labvēlīga vai nelabvēlīga. Ja konkrētais zīmols tiek uztverts pozitīvi, tad arī attieksme pret to būs pozitīva. Tālāk seko pirkšanas nodoms (plāns iegādāties vislabāko alternatīvu) – to, kurai patērētājs redz vairāk priekšrocību. (Lantos, 2010, p. 118)
Pēcpirkuma uzvedību raksturo patērētāja apmierinātības vai neapmierinātības sajūtu. Pircēja apmierinātība par pirkumu ir funkcija no atbilstības pircēja gaidītajam un iespaida par produkta darbību. Ja produkta darbība neatbilst gaidītajam, klients ir vīlies; ja tā atbilst gaidītajam, klients ir apmierināts; ja tā pārsniedz gaidīto, klients ir iepriecināts. (Kotlers, 2006, 237. lpp.) Darba autore secina, ka šīs sajūtas ietekmē to, vai patērētājs pērk produktu vēlreiz un runā par to ar citiem pozitīvi vai negatīvi.
Tomēr šo patērētāju izvēli jeb lēmuma pieņemšanu ir jāapskata arī no pārdevēja puses. Jo labāk pārdevējs izpratīs, ka klienti pieņem lēmumus, jo vieglāk pārdevējam būs palīdzet tiem izvēlēties tieši viņu, nevis kāda cita uzņēmuma pakalpojumus. Lēmumu pieņemšanu veido četri soļi, kas jau iepriekš tika aprakstīti un kas parādīti 1.2. tabulā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация