Отчёт по практике
Гуманитарные науки
Педагогика
Pedagoģiskā procesa vērojumu prakse sākumskolā un pirmss...-
Pedagoģiskā procesa vērojumu prakse sākumskolā un pirmsskolā
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Ievads | 3 |
3.1. | “Bitītes” dienas režīms | 5 |
3.2. | Bitītes” nodarbību saraksts | 6 |
4. | Bērnu individuālais raksturojums | 6 |
5. | Novērojumi pirmsskolā pedagoģiskajā procesā | 8 |
6. | Pirmsskolas problēmsituācijas pedagoģiskajā procesā | 10 |
6.2. | Didaktiskā spēle “Caps” | 11 |
6.3. | E.Gulbe, L.Lošina“Lilallā un viņas pigoriņi” | 11 |
6.4 | Bērnu mīļākās rotaļlietas un grāmatas | 12 |
7. | Bērna attīstības īpatnības pirmsskolas vecumā | 13 |
8. | 4.klases raksturojums | 16 |
9. | Bērnu individuālais raksturojums | 16 |
10. | Skolotāja un skolēnu sadarbība pedagoģiskajā procesā | 19 |
11. | Stundu vērojumi | 19 |
13. | Skolotāja mācību procesa izvērtējums pret skolēnu | 22 |
14. | Prakses pašvērtējums | 25 |
15. | Izmantotā literatūra | 27 |
Pielikums | 27 |
SECINĀJUMI
Sākumskolas vecumā no izziņas procesiem dominē iztēle. Bērniem šai vecumā vairāk ir raksturīga reproduktīvā iztēle, kad lielākā daļa bērnu vadās pēc iemācītiem etaloniem, pēc pieredzes. Iztēlē izpaužas arī radošs raksturs, kad bērns arvien jaunās kombinācijās spēj ievietot vecos priekšstatus un tēlus (Svence, 1999).
Ap 10 gadu vecumu parādās uzmanības noturīgums, pārslēgšanās un atkal koncentrēšanās, kad tā sāk līdzināties pieaugušo uzmanībai. Šajā vecumā ir vislielākais uzmanības pārslēgšanas koeficients (Svence, 1999).
Šajā vecumā galvenokārt attīstās mehāniskā atmiņa – bērns vislabāk iegaumē, ja iegaumējamā informācija tiek vairākas reizes atkārtota. Iegaumējot informāciju, lielākā daļa bērnu šajā vecumā nevis meklē kopsakarības starp atsevišķām informācijas vienībām (loģiskā), bet iegaumē mehāniski vai uz emocionālā pārdzīvojuma pamata. 10
No izziņas procesiem visnozīmīgākā sākumskolā ir tieši atmiņa, jo uz atmiņas procesiem balstās domāšanas attīstība (Svence, 1999).
Savukārt, autori Grešams un Eliots, (1990) uzskata, ka būtiskākās skolas vecuma skolēnu sociālās prasmes ir:
• „Komunikācijas prasmes – acu kontakta uzturēšana, izpratne par to, ka sarunu biedru nedrīkst pārtraukt.
• prasme līdzdarboties – sekošana norādēm un mācību procesā skolotāja izvirzīto noteikumu ievērošana.
• Pašīstenošanās prasme – palīdzības lūgšana, noteikumu, kuri nav godīgi apšaubīšana un protestēšana pret tiem.
• Prasme uzņemties atbildību – cieņa pret līdzcilvēku īpašumu un personīgās atbildības uzņemšanās.
• Prasme empatizēt – spēja piedot kā arī izjust līdzcietību.
• Prasme mijiedarboties – raksturo draudzēšanās un apkārtējo mudināšana iesaistīties norisēs.
• Paškontroles prasmes – kompromisa rašana un izvairīšanās no pārliekām provokācijām.” (p.36).
…
„PEDAGOĢISKĀ PROCESA VĒROJUMU PRAKSE SĀKUMSKOLĀ UN PIRMSSKOLĀ”. NOVĒRTĒTS IZCILI. Saturs 1. Ievads 3 2. 6 -7 gadu bērnu vecumposma raksturojums 4 3. Pirmsskolas izglītības iestādes grupas “Bitītes” raksturojums 5 3.1. “Bitītes” dienas režīms 5 3.2. Bitītes” nodarbību saraksts 6 4. Bērnu individuālais raksturojums 6 5. Novērojumi pirmsskolā pedagoģiskajā procesā 8 6. Pirmsskolas problēmsituācijas pedagoģiskajā procesā 10 6.2. Didaktiskā spēle “Caps” 11 6.3. E.Gulbe, L.Lošina“Lilallā un viņas pigoriņi” 11 6.4. Bērnu mīļākās rotaļlietas un grāmatas 12 7. Bērna attīstības īpatnības pirmsskolas vecumā 13 8. 4. klases raksturojums 16 9. Bērnu individuālais raksturojums 16 10. Skolotāja un skolēnu sadarbība pedagoģiskajā procesā 19 11. Stundu vērojumi 19 12. 4. klases II semestris matemātikas stunda 20 13. Skolotāja mācību procesa izvērtējums pret skolēnu 22 14. Prakses pašvērtējums 25 15. Izmantotā literatūra 27 Pielikumi
- Pedagoģiskā prakse pirmsskolas izglītības iestādē
- Pedagoģiskā prakse sākumskolā
- Pedagoģiskā procesa vērojumu prakse sākumskolā un pirmsskolā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pedagoģiskā prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета4
-
Pedagoģiskā prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Отчёт по практике для университета16
-
Vērojumu prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета35
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета36
-
Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета31