Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:878921
 
Оценка:
Опубликованно: 18.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Adaptācija, tās būtība    4
2.  Vecumposmu periodizācija un īpatnības    6
3.  Bērnu adaptācijas problēmas un ieteikumi to mazināšanā    7
3.1.  Pētījuma metodes, struktūra    7
3.2.  Bērnu grupas raksturojums    7
3.3.  Pētījumā iegūto rezultātu apkopošana    12
4.  Ieteikumi pedagogiem problēmas mazināsanā    14
5.  Intervija ar grupas skolotāju    15
  Secinājumi    16
  Literatūras saraksts    17
Фрагмент работы

Ievads
Tieši pirmsskolas vecums ir ļoti svarīgs posms personības attīstībā, jo šajā vecumā veidojas personības kodols. Lai tas noritētu sekmīgi, vienmēr ir jāatceras, ka bērns ir unikāla vērtība, kas jāciena un jāizzina.
Adaptācija ir problēma, ar ko ikdienā saskaras daudzi pedagogi un bērnu vecāki. Ļoti svarīgi ir atrast optimāli pareizu pedagoģisko pieeju saskarsmē ar bērniem, kam ir adaptācijas problēmas, jo tam ir liela nozīme bērnu personības veidošanā. Ir svarīgi apzināties, cik lielā mērā bērna dzīvi ietekmē pielāgošanās jaunajiem apstākļiem un kādu iespaidu tie atstās uz viņa turpmāko attīstību.
Profesionālā maġistra studiju programmas „pedagoġija” pedagoġiskā prakse tika realizēta Rīgas pirmsskolas izglītības iestādē un tajā ir apzināta pedagoġiskā problēma – bērnu adaptācija, kas tiks pētīta intensīvā novērojumā, analizēta pedagoġiskā dokumentācija izglītības iestādē, skolotāju intervēsana, analizēti pētniecībā gūtie dati un plānoti tās risinajumi.
Pētījuma objekts
Pieaugušo pieeja bērna adaptācijas problēmu mazināšanā.
Pētījuma priekšmets
Bērnu adaptācijas.
Pētījuma mērķis
Teorētiski izzināt dažādu autoru atziņas un praktiski vērtēt bērnu adaptāciju jaukta vecuma grupā pirmsskolā.
Pētījuma metodes
• Teorētiskā:
literatūras apkopošana un analīze par bērnu adaptācijas problēmām jaukta vecuma grupā pirmsskolā.
• Empīriskās:
bērnu novērošana;
intervija ar grupas skolotāju;
pedagoģiskajās situācijas.
Pētījuma bāze:
Rīgas pirmsskolas izglītības iestāde. Pētījumā piedalās jaukta pirmsskolas vecuma 21 bērns , grupas skolotāja, skolotāja palīgs.

1. Adaptācija, tās būtība
Adaptācija (adaptation) - pielāgošanās jaunai situācijai, prasībām, noteiktiem apstākļiem, kas patstāvīgi mainās ar negatīvo, nelabvēlīgo faktoru pārvarēšanu saistīta piemērošanās videi [5; 97].
Uzsākot apmeklēt pirmsskolas izglītības iestādi, bērna un vecāku dzīvē notiek lielas pārmaiņas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация