Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:455356
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
1.1.  Individuālais mērķis    3
1.2.  Individuālā prakses mērķa realizēšanas plāns    3
1.3.  Individuālā prakses mērķa realizācija    3
1.4.  Secinājumi    6
1.5.  Individuālā mērķa īstenošanas analīze un konstruktīvs pašvērtējums    7
2.  Bērnu patstāvīgās darbības apraksts    8
2.1.  Secinājumi un priekšlikumi    9
2.2.  Pašvērtējums    10
3.  Bērnu organizētās darbības vērojumu apraksts    11
4.  Izstrādātās vienas tēmas realizācija, balstīta uz bērna mācīšanās stiliem un domāšanas veidiem    16
4.1.  Darbības analīze    17
5.  Pirmsskolas vecuma bērnu darbības plānošanas un vadīšanas plāns    19
6.  Bērnu pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    28
6.1.  Ievads    28
6.2.  Dati un datu analīze    28
6.3.  Integratīvais apraksts    29
6.4.  Pašvērtējums    30
7.  Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    32
7.1.  Ievads    32
7.2.  Dati un datu analīze    32
7.3.  Integratīvais apraksts    35
7.4.  Pašvērtējums    36
8.  Pedagoģiskais vērojums pirmsskolas izglītības iestādē    38
9.  Prakses dienasgrāmata    41
10.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    49
10.1.  Personīgā izglītības filozofija    49
10.2.  Pašvērtējums    49
11.  Izmantotā literatūra    51
12.  Prakses vietas izvērtējums    52
Фрагмент работы

10.2 Pašvērtējums
Prakses laikā veicu visus uzdevumus, bet bija ieceres, kuras netika realizētas. Studiju laikā tika sagatavoti dažādu pasākumu scenāriji, kā sporta izprieca un svētku scenārijs, kurus prakses laikā neizdevās realizēt. Vēlējos šos pasākumus realizēt, jo gribēju pārliecināties par savām spējām un prasmēm. Apņemos turpmākās praksēs realizēt savas ieceres.
Uzskatu, ka prakses laikā spēju veiksmīgi veidot saskarsmi ar iestādes darbiniekiem, jo spēju ar visiem veidot sarunu, pārrunāt man interesējošus jautājumus. Uzskatu, ka spēju veiksmīgi sagatavot un vadīt dažāda veida nodarbības un aktivitātes, kā rīta aplis, ritmitizēšana, kustību rotaļas, mērķtiecīgas pastaigas, eksperimenti, jo bērni bija ļoti atsaucīgi, iesaistījās un izrādīja pozitīvas emocijas.
Praksē pavadītais laiks, mani vedināja uz idejām par nodarbību integrēšanu, projektiem, par pārmaiņām ikdienas rutīnā, jo, manuprāt, dažas aktivitātēs no manis prasījās kaut kas savādāks, negaidīts. It īpaši to izjutu prakses beigās, kad man radās iespaids, ka bērni jau zina, ko no manis gaidīt.
Labprāt iegūtu padziļinātas zināšanas par projektu metodi pirmsskolā un pasākumu organizēšanu vecākiem, un, protams, vēlētos tos realizētu praksē. Līdz šim man prakses laikā ir bijusi samērā maza saskarsme ar vecākiem, līdz ar to man ir ļoti būtiski pilnveidot zināšanas par saskarsmes veidošanu. Uzskatu, ka zinātniskās literatūras un citu pedagogu pieredzes izzināšana sekmēs manu izpratni par sadarbību ar vecākiem.
Domāju, ka man nepieciešams pilnveidot prasmes matemātikas metodikā, jo prakses laikā man radās sarežģījumi izprast, kā ieteicams ar bērniem strādāt. Labas matemātikas metodikas pārzināšana būtu atvieglojusi manas prasmes sagatavoties un novadīt nodarbību, nebūtu radušies sarežģījumi. Šo problēmu atrisināju izzinot audzinātājas pieredzi un aktīvi studējot literatūru. Apzinos, ka pirms nākamās prakses nepieciešams rūpīgi pārdomāt vai ir pietiekamas zināšanas, lai sekmīgi izpildītu visus prakses uzdevumus.
Prakses laiks bija atraktīvs un dinamisks, un brīžiem bija grūtības sekot līdzi prakses uzdevumiem. Domāju, ka turpmāk sistemātiskāk veikšu savus pierakstus, analizējot tos un veicot secinājumus.
Mazbērnu prakses laikā interesējos par grupas noteikumu izveidi, to ieviešanu un ievērošanu, kas man šīs prakses laikā palīdzēja izteikt uzvedības prasības bērniem, zināju, kādā veidā bērniem tās pavēstīt.
Līdz šim esmu praktizējusi trīs dažādās pirmsskolas izglītības iestādēs, un katra no tām bija atšķirīga, katrai bija savas īpatnības. Esmu sapratusi, ka katrs bērnudārzs, katra grupa ir atšķirīga, jo bērnu intereses un pedagogu entuziasms, aizrautība ir atšķirīga. Jo atraktīvāks un labsirdīgāks ir pedagogs, jo mājīgāka un patīkamāka ir vide ap viņu.
Katrs bērnudārzs ir individualitāte, kas atklājas dažādos veidos. Piemēram, veids kā tiek pierakstīta un pētīta bērnu attīstība, veids kā tiek gatavotas nodarbības, veids kā tiek veidoti uzskates materiāli, veids kā bērni pavada brīvo laiku. Šo individualitāti sniedz vecāki, bērni un pedagogs.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1339851
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация