Plusi. Manuprāt, liels plus bija izmantotā lellīte, kas bērniem noturēja interesi. Arī mantiņa – sunītis, kas tika izmantota kā „runājamā mantiņa”, ieviesa disciplīnu, tādējādi bērni mācījās ieklausīties citos un nerunāt visiem reizē un nepārtraukt citus, kamēr runā.
Kopumā, šķiet, nodarbība bija izdevusies. Bērniem patika un labprāt darbojās līdzi un atbildēja uz jautājumiem.
Piektdiena
Dominante – Daba
Pakārtotie priekšmeti – Zīmēšana, Matemātika.
Mērķis – Sekmēt bērna radošumu, meklējot dabā tievus un resnus objektus.
Uzdevumi:
1. Vingrināties dabā atrast resnus un tievus priekšmetus.
2. Iepazīt un nosaukt ziedošos augus (vizbulītes, tulpes, narcises).
3. Pievērst uzmanību ziedlapiņu krāsai, lielumam, skaitam.
Izmantotie materiāli – attēli ar ziediem, kociņi, dažādi resni un tievi priekšmeti, guaša krāsas, papīra lapa, otiņas.
Pašanalīze: Nodarbības laikā tika pārsvarā izmantota praktiskā metode. Nodarbība notika ārā, grupas laukumā, kur bērni meklēja dažādus resnus un tievus priekšmetus. Bija arī uzdevums no šiem priekšmetiem izveidot kādu kompozīciju, pēc pašu iecerēm. Bērni darbojās grupās, citi cēla mājas, citi – mašīnas. Praktiskajam darbam motivēju tā, paskaidroju, ka mūsu grupas laukumā nekur nav redzamas pavasara puķītes un lūdzu bērnus uzzīmēt, kādas puķītes viņi vēlētos redzēt grupas laukumiņā.
…