Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:956359
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.01.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saturs    2
1.  Prakses vietas raksturojums    3
2.  Kritēriji bērnu pratības noteikšanai visām mācību jomām (vērojuma protokols)    5
2.1.  Novērojumu rezultāti, bērnu pratības analīze    7
3.  Pedagoģiskā procesa atspoguļojums    11
3.1.  Nedēļas plāns un vienas nodarbības izvērsts plānojums I    13
3.2.  Rotaļnodarbības izvērsts plānojums I    17
3.3.  Pašanalīze I    18
  Nedēļas plāns un vienas nodarbības izvērsts plānojums II    19
3.4.  Rotaļnodarbības izvērsts plānojums II    23
3.5.  Pašanalīze    24
  Nedēļas plāns un vienas nodarbības izvērsts plānojums III    25
3.6.  Rotaļnodarbības izvērsts plānojums III    28
3.7.  Pašanalīze    30
3.8.  Nedēļas plāns un vienas nodarbības izvērsts plānojums IV    30
3.9.  Rotaļnodarbības izvērsts plānojums IV    34
3.10.  Pašanalīze    36
  Pašanalīze par praksi kopumā    41
  Mentora vērtējums    43
  Izmantotā literatūra    44
Фрагмент работы

1. Prakses vietas raksturojums
Pirmsskolas skolotāja pedagoģiskā prakse IV veicu laika posmā no 04. septembra līdz 13. oktobrim. Prakse tika veikta ,X pamatskolas PII grupiņā “Pūcītes.” Praksē strādāju ar sagatavošanās grupas bērniem. Grupā, kurā tika veiktas pedagoģiskās prakses aktivitātes, ir 14 bērni. 8 zēni un 6 meitenes (bērnu vārdi pratības diagnosticējošo vērtēšanas tabulā ir mainīti).
Šajā pirmsskolas izglītības iestādē, tāpat kā citās pirmsskolas izglītības iestādēs, tiek apgūtas septiņas mācību jomas- matemātikas mācību joma, valodas mācību joma, sociālā un pilsoniskā mācību joma, dabaszinātņu mācību joma, tehnoloģijas mācību joma, kultūras un pašizpausmes mācību joma un veselība, fiziskās aktivitātes mācību joma. Pirmsskolas izglītības mērķis ir zinātkārs, radošs un dzīvespriecīgs bērns, kas dzīvo veselīgi, droši un aktīvi, patstāvīgi darbojas, ieinteresēti un ar prieku mācās, gūstot pieredzi par sevi, citiem, apkārtējo pasauli un savstarpējo mijiedarbību tajā (MK 07.03.2023. noteikumu Nr. 112 redakcijā).
PII iestādes audzinātājas ļoti aktīvi iesaistās dažādos projektos, pasākumos, lai bērni pēc iespējas vairāk varētu redzēt apkārtējo pasauli, ne tikai grupu. PII iestādes audzinātājas labprātīgi piedalās dažādos mācību kursos, braucienos pieredzes apmaiņā uz citiem bērnudārziem. Kolektīvs ir ļoti draudzīgs, radošs, pretimnākošs. Audzinātājas ļoti daudz savā darbā izmanto rūpīgi izstrādātus pašu gatavotus didaktiskos materiālus. Nodarbības pēc iespējas vairāk tiek organizētas PII izveidotajā āra klasē. Āra klase nojumes veidā, kurā ir iespējams darboties svaigā gaisā un ņemt no dabas to ko tā dod. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1401580
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация