Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:665362
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.11.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  PRAKSES VIETAS BĒRNU VECUMPOSMA TEORĒTISKAIS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas raksturojums    8
1.2.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas dienas režīms    11
1.3.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas nodarbību saraksts    14
1.4.  Nodarbību apraksts    15
1.5.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas bērnu individuālais raksturojums    23
  PRAKSES PAŠNOVĒRTĒJUMS    26
  KOPSAVILKUMS    27
  SECINĀJUMI    29
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    30
Фрагмент работы

Izglītības likums, nosaka, ka Latvijā pastāv četras izglītības iegūšanas pakāpes, pirmā no tām ir pirmsskolas vecuma bērni. (Izglītības likums, 1998) Lai bērnu sagatavotu nākamajam posmam - pamatskolai, ir nepieciešams veicināt tā individualitātes veidošanos, garīgo, fizisko un sociālo attīstību, iniciatīvas, zinātkāres, patstāvības un radošās darbības attīstību, veselības nostiprināšanu, psiholoģisko sagatavošanu pamatskolai, kā arī valsts valodas pamatiemaņu apguvi. (Izglītības un zinātnes ministrija, 2020) Tāpat, pirmsskola izglītības posmā sastopamos mērķus nosaka arī Ministru Kabineta noteikumi Nr 716., uzsverot nepieciešamību sekmēt vispusīgu bērna attīstību noteiktos veidos un nodrošināt bērnam iespēju sagatavoties pamatizglītības ieguvei. (Ministru Kabinets, 2018) Pirmskolas izglītības iestādes pedagoga rokās bērns nokļūst kā indivīds ar savām vēlmēm un vajadzībām, kā maza personība, kurā nepieciešams vēl tik daudz un uzcītīgi ieguldīt, lai palīdzētu tai pilnveidoties un attīstīties par spējīgu un laimīgu pusaudzi un tad pieaugušo. Tāpat pedagogam ir būtiski izprast nodarbību iekštelpās un ārā vidē būtiskākos aspektus un spēt abas šīs mācību vides efektīvi izmantot. (Nordplus Junior, 2017) Ņemot vērā visu minēto, autore prakses ietvaros pilnveidoja savas prasmes darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, lai pilnvērtīgi izprastu, kā praktiski veicināt bērna pienācīgu attīstību.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация