Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Финансы, кредит
Prakse A/S "Latvijas Krājbanka"-
Prakse A/S "Latvijas Krājbanka"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Bankas vispārīgs raksturojums | 5 |
1.1. | Bankas vieta finanšu tirgū | 5 |
Svarīgākie jaunumi bankas produktos un pakalpojumos | 6 | |
2. | Bankas pārvaldes struktūra un darbības principi | 8 |
2.1. | Bankas pārvaldes institūcijas | 8 |
2.1.1. | Akcionāru pilnsapulce | 8 |
2.1.2. | Padome | 9 |
2.1.3. | Bankas Valde | 10 |
2.2. | Klientu apkalpošanas centru struktūra | 11 |
2.3. | Mārketinga politika | 12 |
3. | Dokumenti bankā | 13 |
3.1. | Grāmatvedības dokumentu un reģistru veidi | 13 |
3.2. | Lietu nomenklatūra bankā | 13 |
3.3. | Arhīvs | 15 |
4. | Tehniskais nodrošinājums bankā | 16 |
5. | Bankas pasīvās operācijas | 17 |
5.1. | Bankas pašu kapitāls | 17 |
5.2. | Noguldījumi | 19 |
5.3. | Kontu atvēršana | 19 |
5.4. | Kontu slēgšana | 20 |
6. | Operācijas ar skaidro naudu | 21 |
7. | Norēķini ar maksājuma kartēm (debetkartēm, kredītkartēm) un čekiem | 22 |
7.1. | Debetkartes | 22 |
7.2. | Kredītkartes | 22 |
7.3. | Čeki | 22 |
8. | E-komercija bankā | 24 |
8.1. | Elektronisko norēķinu sistēma | 24 |
9. | Dokumentārie norēķini starptautiskajā tirdzniecībā | 25 |
9.1. | Dokumentārais akreditīvs | 25 |
9.2. | Dokumentu inkaso | 26 |
9.3. | Bankas garantijas | 26 |
10. | Operācijas ar vērtspapīriem un bankas investīciju produkti | 27 |
11. | Kredītoperācijas bankā | 29 |
11.1. | Piedāvātie kredītu veidi | 29 |
12. | Nākotnes līgumi bankā | 31 |
13. | ārpusbilance bankā | 32 |
14. | Citi pakalpojumi | 33 |
14.1. | Individuālie seifi | 33 |
14.2. | Apdrošināšana kā starpniecības pakalpojums | 33 |
15. | Bankas ceturkšņa pārskats | 35 |
15.1. | Bankas darbības rādītāji ROE un ROA | 35 |
15.2. | Konsolidācijas grupas sastāvs | 36 |
16. | Bankas pārskata gada grāmatvedības finanšu pārskats, tā vērtējums | 38 |
16.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 38 |
16.2. | Pielikumu un vadības ziņojumu saturu raksturojums | 41 |
16.3. | Bankas finansiālais stāvoklis kopumā | 41 |
Secinājumi un priekšlikumi | 43 | |
Bibliogāfisko norāžu saraksts | 45 |
A/S Latvijas Krājbanka ir universālā banka, kura sniedz kvalitatīvus uz modernām tegnoloģijam balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām. Tās darbība ir aizsākusies jau 1924.gadā pirmās Latvijas brīvvalsts laikā.
Turpinot tradīcijas, banka ir līdere pakalpojumu sniegšanā privātpersonām. Bankai ir viens no plašākajiem filiāļu un bankomātu tīkliem valstī, kas ļauj ātri un ēri apkalpot klientus visās Latvijas pilsētās un novados.
No 2008.gada 19.maija līdz 21.septembrim A/S Latvijas Krājbanka bija mana prakses vieta. Paralēli prakses līgumam bija noslēgts arī darba līgums un es strādāju par kontu menedžeri. Ikdienā apkalpoju gan privātpersonas gan uzņēmumus. Darba pienākumos ietilpa patēriņa kredītu, kredītkaršu un kredītkaršu ar kredītlimitu izskatīšana un formēšana, darbības ar privatizācijas sertifikātiem, klientu konsultēšana dažādos privatizācijas sertifikātu operāciju jautājumos.
Darba mērķis ir izpētīt, analizēt un maksimāli izpildīt prakses programmu.
Lai izpildītu darba mērķi tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Iepazīties ar bankas organizatorisko struktūru;
Izprast bankas piedāvātos pakalpojumus;
Iepazīties ar bankas ceturkšņu pārskatu un izpētīt gada grāmatvedības finanšu pārskatu.
Darbā izmantotās metodes: galveno rādītaju analīze, grafiska attēlošana.
AS “Latvijas Krājbanka” ir tradīcijām bagātākā banka Latvijā, kas apkalpo klientus ilgāk nekā 80 gadus. Sākotnēji (1924.gadā) tā tika dibināta kā Latvijas Pasta krājkase un jau tajā laikā tā spēja saviem klientiem piedāvāt plašāko pakalpojumu un filiāļu klāstu.
Latvijas Krājbanka ir universālā tīkla komercbanka, kura sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un NVS valstu tirgos par cenām, kas adekvātas klientiem pievienotajai vērtībai un riskam.
Latvijas Krājbankai ir viens no plašākajiem klientu apkalpošanas centru tīkliem valstī, kas ļauj ērti un ātri apkalpot klientus visās Latvijas pilsētās un novados. Latvijā jau darbojas 118 klientu apkalpošanas centri, no kuriem 39 ir minibankas. Latvijas Krājbanka ir izvietojusi 185 skaidras naudas izņemšanas automāti (ATM) un to skaits strauji pieaug.
Latvijas Krājbanka ir līdere banku pakalpojumu sniegšanā privātpersonām. Bankā tiek apkalpoti vairāk nekā 91% visu privatizācijas sertifikātu kontu Latvijā. Tā ir aktivizējusi privātpersonu un korporatīvo klientu kreditēšanu. Krājbankas darbība ir vērsta arī uz korporatīvo klientu piesaistīšanu, piedāvājot viņiem šodienas un nākotnes prasībām atbilstošus bankas pakalpojumus.
Banka nemitīgi turpina pilnveidot savu pakalpojumu klāstu, ieviešot aizvien jaunus un ienesīgus ieguldījumu un uzkrāšanas veidus, pensiju plānus, uzlabojot un padarot ērtākas norēķinu kartes, Online banku, Telefonbanku, Mobilo banku.…
- Prakse A/S "Latvijas Krājbanka"
- Prakses pārskats a/s "Parex banka"
- SEB banka - prakses atskaite
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses pārskats a/s "Parex banka"
Отчёт по практике для университета33
-
SEB banka - prakses atskaite
Отчёт по практике для университета60
-
Prakse a/s "DnB NORD Banka"
Отчёт по практике для университета16
-
Prakses pārskats biedrībā "Latvijas Starptautiskā skola"
Отчёт по практике для университета37
Оцененный! -
Prakses atskaite uzņēmumā "BMS"
Отчёт по практике для университета28