Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:173271
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Bankas vispārīgs raksturojums    5
1.1.  Bankas vieta finanšu tirgū    5
  Svarīgākie jaunumi bankas produktos un pakalpojumos    6
2.  Bankas pārvaldes struktūra un darbības principi    8
2.1.  Bankas pārvaldes institūcijas    8
2.1.1.  Akcionāru pilnsapulce    8
2.1.2.  Padome    9
2.1.3.  Bankas Valde    10
2.2.  Klientu apkalpošanas centru struktūra    11
2.3.  Mārketinga politika    12
3.  Dokumenti bankā    13
3.1.  Grāmatvedības dokumentu un reģistru veidi    13
3.2.  Lietu nomenklatūra bankā    13
3.3.  Arhīvs    15
4.  Tehniskais nodrošinājums bankā    16
5.  Bankas pasīvās operācijas    17
5.1.  Bankas pašu kapitāls    17
5.2.  Noguldījumi    19
5.3.  Kontu atvēršana    19
5.4.  Kontu slēgšana    20
6.  Operācijas ar skaidro naudu    21
7.  Norēķini ar maksājuma kartēm (debetkartēm, kredītkartēm) un čekiem    22
7.1.  Debetkartes    22
7.2.  Kredītkartes    22
7.3.  Čeki    22
8.  E-komercija bankā    24
8.1.  Elektronisko norēķinu sistēma    24
9.  Dokumentārie norēķini starptautiskajā tirdzniecībā    25
9.1.  Dokumentārais akreditīvs    25
9.2.  Dokumentu inkaso    26
9.3.  Bankas garantijas    26
10.  Operācijas ar vērtspapīriem un bankas investīciju produkti    27
11.  Kredītoperācijas bankā    29
11.1.  Piedāvātie kredītu veidi    29
12.  Nākotnes līgumi bankā    31
13.  ārpusbilance bankā    32
14.  Citi pakalpojumi    33
14.1.  Individuālie seifi    33
14.2.  Apdrošināšana kā starpniecības pakalpojums    33
15.  Bankas ceturkšņa pārskats    35
15.1.  Bankas darbības rādītāji ROE un ROA    35
15.2.  Konsolidācijas grupas sastāvs    36
16.  Bankas pārskata gada grāmatvedības finanšu pārskats, tā vērtējums    38
16.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    38
16.2.  Pielikumu un vadības ziņojumu saturu raksturojums    41
16.3.  Bankas finansiālais stāvoklis kopumā    41
  Secinājumi un priekšlikumi    43
  Bibliogāfisko norāžu saraksts    45
Фрагмент работы

A/S Latvijas Krājbanka ir universālā banka, kura sniedz kvalitatīvus uz modernām tegnoloģijam balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām. Tās darbība ir aizsākusies jau 1924.gadā pirmās Latvijas brīvvalsts laikā.
Turpinot tradīcijas, banka ir līdere pakalpojumu sniegšanā privātpersonām. Bankai ir viens no plašākajiem filiāļu un bankomātu tīkliem valstī, kas ļauj ātri un ēri apkalpot klientus visās Latvijas pilsētās un novados.
No 2008.gada 19.maija līdz 21.septembrim A/S Latvijas Krājbanka bija mana prakses vieta. Paralēli prakses līgumam bija noslēgts arī darba līgums un es strādāju par kontu menedžeri. Ikdienā apkalpoju gan privātpersonas gan uzņēmumus. Darba pienākumos ietilpa patēriņa kredītu, kredītkaršu un kredītkaršu ar kredītlimitu izskatīšana un formēšana, darbības ar privatizācijas sertifikātiem, klientu konsultēšana dažādos privatizācijas sertifikātu operāciju jautājumos.
Darba mērķis ir izpētīt, analizēt un maksimāli izpildīt prakses programmu.
Lai izpildītu darba mērķi tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Iepazīties ar bankas organizatorisko struktūru;
Izprast bankas piedāvātos pakalpojumus;
Iepazīties ar bankas ceturkšņu pārskatu un izpētīt gada grāmatvedības finanšu pārskatu.
Darbā izmantotās metodes: galveno rādītaju analīze, grafiska attēlošana.
AS “Latvijas Krājbanka” ir tradīcijām bagātākā banka Latvijā, kas apkalpo klientus ilgāk nekā 80 gadus. Sākotnēji (1924.gadā) tā tika dibināta kā Latvijas Pasta krājkase un jau tajā laikā tā spēja saviem klientiem piedāvāt plašāko pakalpojumu un filiāļu klāstu.
Latvijas Krājbanka ir universālā tīkla komercbanka, kura sniedz kvalitatīvus, uz modernām  tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un NVS valstu tirgos par cenām, kas adekvātas klientiem pievienotajai vērtībai un riskam.
Latvijas Krājbankai ir viens no plašākajiem klientu apkalpošanas centru tīkliem valstī, kas ļauj ērti un ātri apkalpot klientus visās Latvijas pilsētās un novados. Latvijā jau darbojas 118 klientu apkalpošanas centri, no kuriem 39 ir minibankas. Latvijas Krājbanka ir izvietojusi 185 skaidras naudas izņemšanas automāti (ATM) un to skaits strauji pieaug.
Latvijas Krājbanka ir līdere banku pakalpojumu sniegšanā privātpersonām. Bankā tiek apkalpoti vairāk nekā 91% visu privatizācijas sertifikātu kontu Latvijā. Tā ir aktivizējusi privātpersonu un korporatīvo klientu kreditēšanu. Krājbankas darbība ir vērsta arī uz korporatīvo klientu piesaistīšanu, piedāvājot viņiem šodienas un nākotnes prasībām atbilstošus bankas pakalpojumus.
Banka nemitīgi turpina pilnveidot savu pakalpojumu klāstu, ieviešot aizvien jaunus un ienesīgus ieguldījumu un uzkrāšanas veidus, pensiju plānus, uzlabojot un padarot ērtākas norēķinu kartes, Online banku, Telefonbanku, Mobilo banku.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация