Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:120785
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma veidošanās vēsture - attīstības vēsture, darbības virzieni, uzņēmējdarbības sfēra    4
1.1.  Iepazīšanās ar iekšējās kārtības, darba drošības un ugunsdrošības noteikumiem un instrukcijām    5
1.2.  Lietišķās saskarsmes kultūra uzņēmumā    6
1.3.  Analizēt darba kolektīva saskarsmes stilu    6
1.5.  Iepazīties ar uzņēmuma atbildīgo personu uzdevumiem darba aizsardzības pasākumu nodrošināšanai, raksturot tos    7
1.6.  Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības jomai, tā darba kolektīva saskarsmes pilnveidei, darba aizsardzības un iekšējo kārtības noteikumu pilnveidei    7
2.  Uzņēmuma darba organizāciju regulējošie ārējie normatīvie akti    8
2.1.  Izskaidrot darba likumā regulētas līgumiskās attiecības (pielikumā - darba līgums)    8
2.2.  Uzņēmuma darījumiem saistošas normas, kas izriet no Civillikuma lietu un saistību tiesībām    8
2.3.  Prakstiski izpētīt komerclikumā paredzēto komercdarījumu tiesisko regulējumu (piemēram, faktoringa līgumā)    9
2.4.  Apkopot un izskaidrot uzņēmuma darbību regulējošo specifisko normatīvo aktu pielietošanas nepieciešamību (piemēram, pielikumā – licencēšanas, atbilstības, novērtēšanas u.c. akti)    9
2.5.  Secinājumi un priekšlikumi darba organizācijas uzlabošanai spēkā esošo ārējo normatīvo aktu robežās    10
3.  Komercdarbības organizācija un loģistikas uzņēmumā    10
3.1.  Noteikt uzņēmuma komercdarbības juridisko statusu, izvērtēt tā izvēli uzņēmējdarbības veikšanai    10
3.2.  Noskaidrot un raksturot saimnieciskās darbības veicēja pieteikšanās un tā statusa atzīšanas procedūras Latvijas Republikas UR,VID    11
3.3.  Veikt uzņēmuma kvalitatīvu un kvantitatīvu salīdzinājumu ar citām juridiskā statusa formām vietējā tirgū    12
3.4.  Izveidot uzņēmuma ražošanas mikroloģisko sistēmu, noteikt tās uzdevumus, noskaidrot sistēmas elementu nepieciešamību    13
3.5.  Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma komercdarbības organizācijā    13
4.  Dokumentu pārvaldība uzņēmumā    15
4.1.  Raksturot dokumentu pārvaldības darba organizēšanu    15
4.2.  Noteikt un izanalizēt dokumentu pārvaldības instrukciju    15
4.3.  Iepazīties ar dokumentu aprites un reģistrācijas kārtību    15
4.4.  Izpētīt rīkojuma dokumentus un sarakstes dokumentus    16
4.5.  Apskatīt un analizēt lietu nomenklatūras un dokumentu glabāšanas kārtošanas procedūras    16
4.6.  Secinājumi uzņēmuma dokumentu pārvaldības organizācijā    16
5.  Personāla vadība    17
5.1.  Iepazīties ar personāla vadības organizāciju uzņēmumā (plānošana, organizēšana, motivēšana, kontrole)    17
5.2.  Noteikt un raksturot darba efektivitātes rādītājus    17
5.3.  Apskatīt un novērtēt darba organizāciju ar personālu    18
5.4.  Iepazīties ar personāla piesaistes paņēmieniem, darba interviju saturu. Iepazīties ar lietišķās saskarsmes elementiem darba interviju laikā    19
5.5.  Analizēt personāla sastāvu dinamikā un noteikt personāla sastāvu attīstības perspektīvi    20
5.6.  Priekšlikumi par personāla vadības organizācijas uzņēmumā    20
Фрагмент работы

5.5.Analizēt personāla sastāvu dinamikā un noteikt personāla sastāvu attīstības perspektīvi.
SIA ‘’DOUGLAS’’ strādā kopā 5 pārdevējas – konsultantes, katrai pārdevējai ir piešķirti savi preču stendi, par kuriem dienas gaitā viņas ir atbildīgas, piemēram, tīrību vai preču papildināšu. Iestājoties darbā katram darbiniekam ir jāizlasa rokasgrāmata, kas padarīs darbu kvalitatīvāku un daudz labāku. Šajā rokasgrāmatā ir aprakstīts kas jādara ir dažādās situācijās, piemēram, kad klients ierodas veikalā viņam ir jāpastāsta par piedāvātajiem pakalpojumiem, piemēram, klientu karti, bezmaksas dāvanu saiņošanu u.c. Kā arī šajā grāmatā ir minēts par papildu pārdošanu un klientu apkalpošanu, kā jāatvadās no klienta, un kādai jābūt darbinieka uzvedībai u.t.t Kad ņem vēra šo rokasgrāmatu darbinieks nodrošina izcilu klientu apkalpošanu.
SIA ‘’DOUGLAS’’ darbiniekam iestājoties darbā piedāvā nepieciešamās apmācības, kā arī laika gaitā, piedāvā papildu seminārus, piemēram, stāstot par klientu apkalpošanu, kas uzlabo darbinieka pieredzi, un vēlāk to varēs pielietojot darbā. Kā arī ir pieejami make-up kursi, kur var uzlabot krāsošanas prasmi un svarīgākās nianses. Šie kursi attīsta darbinieka spējas, vēlāk tās var izmantot veikalā, demonstrējot kāda klienta izvēlētu produktu, uzklājot profesionāli uz sejas.
5.6 Priekšlikumi par personāla vadības organizāciju uzņēmumā.

Praktikanta priekšlikumi :
• Samazināt rokasgrāmatas apjomu, pārāk daudz informācijas.
• Noteikt mazāku preču cenas mērķi darbiniekam, veikalu neapmeklē daudz cilvēku.
• Piesaistīt klientus ar saviem bezmaksas pakalpojumiem. ( bezmaksas dāvanu saiņošana, bezmaksas preces saņemšana veikalā, ja iegādājies preces e-veikalā).

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация