Šīs prakses mērķis bija pilnveidot un attīstīt teorētiskās zināšanas, prasmes un iemaņu veidošana komunikāciju jomā.
Prakses atskaite tika rakstīta uz prakses programmas bāzes, lai to uzrakstītu tika izmantoti teorētiskie materiāli un uzņēmuma privātā informācija, kā arī noteikumi un iepriekš izstrādāti darbi.
Uzņēmums SIA Moms dibināts 1997. gadā un nodarbojas ar dažādu pasākumu organizēšanu. Izklaides nozare vienmēr ir bijusi aktuāla un vienmēr tāda būs, tādēļ organizācijai ir neierobežotas attīstības iespējas un klientu loks tikai paplašinās. Uzņēmumam jau ir daļēji nostabilizējies pastāvīgo pasūtītāju loks un zināma atpazīstamība organizatoru aprindās.
Jebkuru uzņēmējdarbības jomu regulē Latvijas likumdošana, bet pakalpojuma kvalitāti vērtē klients. Pieaugošais klientu loks un ievērojamie sadarbības partneri arī ir sava veida kvalitātes zīmogs.
Uzņēmuma darbinieki ir progresīvi, atraktīvi un kreatīvi jaunieši, kuri pamazām uzkrājot pieredzi ceļ savu kvalifikāciju. Kolektīvs ir stabils un draudzīgs un sagatavots jebkurai situācijai, spējīgs ātri reaģēt un improvizēt. Vadītājiem ir pamatīga, daudzpusīga pieredze un plaša spektra zināšanas, viņi spēj rast risinājumu jebkurai situācijai un turpināt ģenerēt jaunas idejas.
Uzņēmums veiksmīgi sadarbojas ar pilsētu pašvaldībām (Ogres rajonā, Rīgas rajonā, u.c.), dažādām organizācijām un uzņēmumiem gan sponsoriem, gan sadarbības partneriem tehniskā aprīkojuma, radošā kapitāla (mūziķi, aktieri, cirka mākslinieki, u.c. mākslinieki) un telpu, teritoriju īres jomā.
SIA Moms galvenie darbības virzieni:
Izklaides pasākumu organizācija;
Viesmākslinieku piesaiste;
Pasākuma scenārija izveide;
Telpu, teritoriju piemeklēšana;
Valsts svētku pasākumu organizēšana;
Salūti, pirotehnika.…