Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Управление
Prakses atkskaite lietvedībā Stockmann uzņēmumumā-
Prakses atkskaite lietvedībā Stockmann uzņēmumumā
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 3 |
1.1. | Universālveikalu apvienotās funkcijas | 4 |
1.2. | Organizācijas struktūra | 5 |
1.3. | Informācijas apmaiņas sistēma | 5 |
1.4. | Vadības stili organizācijā | 5 |
2. | Pastāvēšanai nodrošinātie resursi | 6 |
2.1. | Cilvēkresursi | 6 |
3. | Biroja administratora amata pienākumi | 7 |
3.1. | Biroja darba organizēšana, vadīšana, kontrole | 7 |
4. | Lietvedības reglamentējošie dokumenti | 8 |
4.1. | Ar lietvedību saistīto normatīvo aktu saraksts | 10 |
5. | Pārvaldes dokumentu veidi | 11 |
6. | Lietvedības dokumentu aprites procesi | 12 |
6.1. | Saņemto dokumentu reģistrācija, kontrole | 12 |
6.2. | Nosūtāmo dokumentu, izstrāde, apgrozība, reģistrācija, nosūtīšana | 13 |
6.3. | Iekšējo dokumentu izstrāde, reģistrācija, apgrozība | 13 |
7. | Dokumentu dienesta atzīmes un pielietojums | 14 |
8. | Dokumentu atvasinājumu noformēšana | 15 |
9. | Priekšlikumu, iesniegumu un sūdzību izskatīšana | 16 |
10. | Lietu nomenklatūras izstrādāšana | 17 |
11. | Arhīva darbs | 18 |
12. | Biroja tehnikas izvēles principi | 19 |
12.1. | Biroja tehnikas ergonomiskie apstākļi | 19 |
Izmantoto avotu saraksts | 20 | |
Pielikumi | 21 |
1. Uzņēmuma raksturojums
Stockmann ir publiska akciju sabiedrība, kas tika dibināta 1862. gadā un tās nodarbošanās veids ir mazumtirdzniecība. Pašlaik tai ir ap14 000 akcionāru. Pircēju apmierinātība ir centrālais mērķis Stockmann tirdzniecības darbībā, kā arī visas pārējās Stockmann darbības sfēras.
Stockmann ir četri komercdarbības virzieni – Universālveikalu grupa, Autotransporta grupa, Hobby Hall, kas nodarbojas ar tirdzniecību pa pastu un e- komerciju un Seppälä – modes veikalu tīkls.
Stockmann darbojas Somijā, Krievijā, Igaunijā un Latvijā.
Universālveikalu grupa – Piedāvā pircējiem zinošu iepirkšanās vidi un labu apkalpošanu labvēlīgā gaisotnē. Stockmann panākumu ķīla ir unikāls un plašs preču sortiments par konkurētspējīgām cenām.
Atrašanās vieta – 6 universālveikali un 5 Akadēmiskās grāmatnīcas, veikals Zara un 2 Stockmann Beauty veikali Somijā. Universālveikals Tallinā. 3. universālveikali Maskavā. Specializētais veikals Maskavā un 2 specializētie veikali Pēterburgā. Universālveikals Rīgā.
1.1.Universālveikalu apvienotās funkcijas
Vadība
Universālveikalu grupas ( UVG )vadību veido UVG rīkotājdirektors, Helsinku universālveikala direktors, kas atbild par pašmāju universālveikaliem, starptautisko darbību direktors, administratīvais direktors, mārketinga direktore un iepirkumu direktore.
Apvienotās funkcijas
Universālveikala grupas apvienoto funkciju struktūrvienības atrodas Helsinkos. Apvienoto funkciju struktūrvienības ir:
• Grāmatvedība,
• Zaudējumu un audita nodaļa,
• Kases sistēmu nodaļa.
• informācijas administrēšanas nodaļa
• mārketinga nodaļa
Informācijas administrēšanas un mārketinga nodaļa pēc apjoma līdzinās vidēja lieluma reklāmas aģentūrai. Darbinieku skaits apvienoti funkciju struktūrvienībās ir aptuvenu 580.
Loģistika
Loģistika atbild par efektīvu preču plūsmu no piegādātājiem uz noliktavām un no noliktavām uz veikaliem. Loģistikas aptver pārvadājumus, vietējo preču transportu un noliktavu saimniecību. Noliktavas darbojas kā šūniņas: atsevišķas nodaļas vienmēr atbild par kādu noteiktu preču kategoriju. Tādejādi vienas komandas locekļi var specializēties savā sektorā: tai pat laikā sadarbības partneri, kas pārstāv iepirkumu un pārdošanas aktivitātes, savstarpēji iepazīstas ar attiecīgās preču kategorijas noliktavas darbiniekiem, uzlabojot sadarbības atmosfēru, kā arī uzlabojot darbības efektivitāti.
1.2. Organizācijas struktūra
Rīgas universālveikala struktūra ir liela un plaša, veikala direktora pakļautībā ir deviņas nodaļas, kas katra sevī ietver vēl ievērojamu skaitu nodaļu vadītājus, kuriem vēl ir pakļauti atsevišķu preču grupu vadītāji, to asistenti, iepirkumu grupu vadītāji u.t.t. (Skat. Pielik.Nr.1).
1.3. Informācijas apmaiņas sistēma
Informācijas apmaiņa uzņēmumā notiek gan iekšēji, gan ārēji. Iekšēja informācijas apmaiņa notiek telefoniski, ar faksa palīdzību un savstarpējo e – pastu, iekšējo datu bāzi. Informācijas apmaiņa starp darbiniekiem un vadītājiem notiek sapulču veidā, kas tiek veidotas, lai informētu darbiniekus par aktualitātēm, kā arī lai norīkotu nepieciešamo darbu pilnvērtīgu izpildi.
Ārējā informācijas apmaiņa notiek pa telefonu ,ar e- pasta palīdzību, faksu, ekspress pastu un parasto pastu.
…
Prakses atskaite ir izstrādāta lai izvērtētu kādi lietvedības dokumenti tiek veidoti Stockmann uzņēmumā, vai ir ievēroti visi MK Noteikumi, kā ārī tiek pētīta uzņēmuma lietu nomenklatūra, arhīva darbs , kā arī biroja administrātora loma šo darbu pilnvērtīgā izstrādē.
- Prakses atkskaite lietvedībā Stockmann uzņēmumumā
- Prakses pārskats SIA "Radio Skonto"
-
Sabiedrisko attiecību prakses atskaite SIA "Borts"
Отчёт по практике9 Реклама, маркетинг, Общественные отношения
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biroja darba prakses atskaite
Отчёт по практике для университета39
-
Rimi prakses atskaite
Отчёт по практике для университета9
-
Prakses atskaite būvniecības uzņēmumā
Отчёт по практике для университета11
-
Grāmatvedības prakses atskaite
Отчёт по практике для университета23
-
Prakses atskaite SIA "Čartera Aģentūra"
Отчёт по практике для университета29