Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Экономика
Prakses atskaite a/s "Rīgas starptautiskā autoosta"-
Prakses atskaite a/s "Rīgas starptautiskā autoosta"
Отчёт по практике31 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
DARBĀ IZMANTOTI SAĪSINĀJUMI | 3 | |
IEVADS | 4 | |
1. | AS „RĪGAS STARTAUTISKĀ AUTOOSTA” | 6 |
1.1. | UZŅĒMUMA VISPĀRĪGAIS RAKSTUROJUMS | 6 |
1.2. | UZŅĒMUMA VĒSTURE | 7 |
1.3. | UZŅĒMUMA REGLAMENTĒJOŠIE LIKUMI UN NOTEIKUMI | 7 |
1.4. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS APRAKSTS | 9 |
1.4.1. | Kvalitātes vadības sistēma uzņēmumā | 14 |
1.4.2. | Baltic lines | 15 |
1.5. | UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKA STRUKTŪRA | 16 |
1.5.1. | Uzņēmuma personāls | 18 |
1.6. | UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJA | 21 |
2. | UZŅĒMUMA FINANŠU INFORMĀCIJA | 23 |
2.1. | UZŅĒMUMA IEŅĒMUMI UN IZDEVUMI | 23 |
2.2. | UZŅĒMUMA GALVENIE FINANSIĀLIE UN KVANTITATĪVIE RĀDĪTĀJI | 24 |
3. | PRAKTISKĀS DARBĪBAS APRAKSTS | 28 |
NOBEIGUMS | 32 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 33 | |
PIELIKUMI | 34 |
IEVADS
Kā prakses vieta bija izvēlēts uzņēmums AS „Rīgas starptautiskā autoosta”, jo tas ir lielākais pasažieru pārvadājumu ar autobusiem apkalpošanas punkts Baltijā. Tas uzliek pienākumu izveidot Rīgas starptautisko autoostu par nākotnes prasībām atbilstošu pasažieru modulārās pārsēšanās punktu, kas nodrošinātu augstu pasažieru apkalpošanas kultūru, servisa iespējas un sasaisti ar citiem transporta veidiem – dzelzceļu, pilsētas sabiedrisko transportu, ostu un lidostu. Kā arī Rīgas starptautiskā autoosta iekļaujas Eiropas pasažieru pārvadājumu tīklā, nodrošinot plašas pakalpojumu iespējas un pakalpojumu kvalitātes vadību, izmantojot mūsdienīgas IT sistēmas.
Autoosta atrodas Rīgā, Prāgas ielā 1. Uzņēmumu atrašanās vieta nodrošina ērtu sasaisti ar pilsētas centrālo daļu un Vecrīgu.
Prakses laikā, no 2009.gada 27.aprīli līdz 2009.gada 26.jūnija, tika iepazīstinata ar uzņēmuma darbību, uzņēmuma organizatorisku struktūru un komercdarbību ietekmējošo likumdošanu. Kā arī tika apkopota informācija par uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu un kvalitātes vadības sistēmas darbības sfēru.
Prakses laikā, praktikantes pienākums bija sastādīt anketu un veikt aptauju pasažieru starpā, ar mērķi tuvāk iepazīt AS „Rīgas starptautiskā autoosta” klientu vēlmes un vajadzības. Kā arī pēc aptaujas veikšanas tika izanalizēti saņemtie dati un izdarīti sekojošie secinājumi.
Prakses atskaites izstrādes laikā kā informācijas avoti tika izmantoti –– AS „Rīgas starptautiskā autoosta” mājas lapa www.autoosta.lv, ikgadējo rezultātu novērtējumi un ziņojumi perioda no 2000.gada līdz 2008.gada, kā arī Latvijas Republikas likumi un normatīvie akti, piemēram, „Komerclikums” un „Sabiedriskā transporta pakalpojumu likums”.
Rīgas Starptautiskā autoosta funkcionē kā termināls, kas sadarbojas ar pārvadātāju kompānijām, lai apkalpotu vietējos, reģionālos un starptautiskos pasažieru pārvadājumus.
No autoostas katru dienu ar autobusiem var nokļūt līdz 70 Latvijas pilsētām. Autoosta piedāvā arī vairākus starpvalstu maršrutus, kas savieno Rīgu ar citām Eiropas pilsētām.
2004.gada 16.decembrī AS „Rīgas starptautiskā autoosta” saņēma kvalitātes vadības sertifikātu ISO 9001:2000. Sertifikācijas sfēra –– pasažieru pārvadājumu apkalpošana un nodrošināšana, biļešu tirdzniecība un reisu uzskaites vadība, kas ir AS „Rīgas starptautiskā autoosta” darbības pamatā.
2008.gada 1. jūnijā darbu uzsāka AS „Rīgas starptautiskā autoosta” struktūrvienība –– Jelgavas autoosta. AS „Rīgas starptautiskā autoosta” Jelgavas autoostā organizē un nodrošinā pakalpojumu sniegšanu pasažieriem un pārvadātājiem.
Veiktās prakses mērķis ir izpētīt organizācijas struktūrvienību, kā arī iepazīties ar uzņēmuma pamatdarbību, to izanalizēt un izstrādāt secinājumus un priekšlikumus.
Mērķa sasniegšanai prakses atskaitē tiek risināti šādi uzdevumi:
• Iepazīšanās ar uzņēmumu, tā vēsturi, juridisko statusu, darbības virzienu;
• Iepazīšanās ar uzņēmuma organizācijas struktūru un specifiku;
• Iepazīties un analizēt faktorus, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi;
• Iepazīties ar uzņēmuma ekonomisko darbību un tās rezultātiem;
• Iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem.
Kā pētāmais periods ir izvēlēts laiks no 2000. gada līdz 2008. gadam.
…
Kā prakses vieta bija izvēlēts uzņēmums AS „Rīgas starptautiskā autoosta”. Veiktās prakses mērķis ir izpētīt organizācijas struktūrvienību, kā arī iepazīties ar uzņēmuma pamatdarbību, to izanalizēt un izstrādāt secinājumus un priekšlikumus.
-
Prakses atskaite a/s "Rīgas starptautiskā autoosta"
Отчёт по практике31 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
-
Prakses atskaite TD Baltic
Отчёт по практике50 Бизнес, Компьютеры, программирование, электроника
- SIA “4 RC” grāmatvedības organizācija
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite TD Baltic
Отчёт по практике для университета50
Оцененный! -
SIA “4 RC” grāmatvedības organizācija
Отчёт по практике для университета59
Оцененный! -
Tigzinību prakses atskaite
Отчёт по практике для университета10
-
Prakses atskaite finanšu analīzē
Отчёт по практике для университета31
-
Prakses atskaite
Отчёт по практике для университета7