Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:103195
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    4
1.1.  Uzņēmuma uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma un darbības vieta    4
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā un nozarē    5
1.3.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos, ES ietekme uzņēmuma un nozares attīstībā    9
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma un nozares attīstību    12
1.5.  Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to loma uzņēmuma attīstībā    14
l.6.  Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    16
2.  Uzņēmuma vadība    18
2.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    18
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes    20
2.3 .  Vadības informācijas sistēmas    21
2.4 .  Optimizācija un kalendārā plānošana    25
2.5.  Stratēģiskais vadīšanas process    26
2.6.  Investīcijas    27
2.7.  Projektu vadība    28
2.8.  Uzņēmuma kontroles vide    29
2.9.  Kvalitātes vadības procesi    30
2.10.  Loģistika    32
3.  Mārketinga politika    33
3.1.  Mārketinga vide    33
3.2.  Mārketinga galvenie elementi    35
3.3.  Tirgus segmenti    38
3.4.  Pozicionēšanas karte    41
3.5.  Produktu dzīves cikls    41
3.6.  Tirgus izpētes procesi un pielietotās metodes    42
3.7.  Saskarsmes stratēģija    44
3.8.  Cenu politika    44
3.9.  Projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    45
3.l0.  Produkcijas realizācijas kanāli    46
4.  Uzņēmuma darbības rādītāji    47
4.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    47
4.2.  Ārējie finansēšanas avoti    47
4.3.  Uzņēmuma brīvie naudas līdzekļi    48
4.4.  Priekšlikumi kapitāla piesaistei, izmantojot finanšu instrumentus    50
4.5.  Operatīvās, finanšu analīzes, kombinētās sviras izpēte un analīze    51
4.6.  Aizņemtie līdzekļi    53
4.7 .  Nodokļi, nodevas un to atvieglojumi    55
  Priekšlikumi    59
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    60
  Pielikumi    63
Фрагмент работы

Par uzņēmuma ārējas vides raksturojošiem elementiem uzskatāmi tie organizācijas funkcionēšanas nosacījumi, procesi un elementi, kas atrodas ārpus organizācijas un tiešā vai netiešā veidā ietekmē tās darbību.
Likumdošana – SEB bankas darbību regulē un nosaka valsts likumi uz to pamata izdotie ministru kabineta noteikumi un citi saistītie dokumenti, kā arī dažādi Latvijas Bankas noteikumi un ierobežojumi.
Konkurenti – tie ietekmē tirgus izvēli, piegādātāju izvēli un preču sortimenta veidošanu. Šis elements pastāvīgi stimulē uzņēmuma attīstību un modernizāciju, jo konkurences apstākļos jācenšas noturēt savus klientus un piesaistīt jaunus, piedāvāt aktuālus pakalpojumus un pārskatīt cenu politiku. Pamatā konkurence veidojās tādēļ, ka bankas vēlas palielināt savu tirgus daļu.
Patērētāji – tas ir galīgais mērķis, ko cenšas apmierināt, piesaistīt un noturēt uzņēmums, lai pārdotu savus produktus. Līdzīgi kā tirdzniecībā iepērkot lielākus apjomus klients var saņemt atlaides, tāpat arī bankas piedāvā priekšrocības atkarībā no apjoma – piemēram, izdevīgākas % likmes depozītiem par lielākām summām. Konvertējot lielāku summu, iespējams vienoties par izdevīgāku kursu. Tādejādi bieži vien klientam ir iespējas ietekmēt gan cenu, gan citas lietas. Banku pakalpojumu parasti nav pirmās nepieciešamības prece, tāpēc klienti lielākoties apsver dažādu banku piedāvājumus, pirms izvēlas to, par kuras klientu kļūt, vai kuras pakalpojumu šoreiz izmantot. SEB bankas patērētāji ir visi bankas klienti (gan fiziskas, gan juridiskas personas), kas ir ieinteresēti bankas pastāvēšanā.
Piegādātāji – arī piegādātāji veido noteiktu ārējās vides spēku, kas var stipri ietekmēt uzņēmuma darbību. SEB banka no piegādātājiem ir atkarīga tādā ziņā, ka tai ir svarīgi, lai pastāvīgi būtu nodrošināta elektroenerģija, sakari, programmu nodrošinājums. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация