Secinājumi
Jūrmalas tūrisma biroja darbības pozitīvie aspekti ir:
• liels pakalpojumu klāsts gan ienākošam, gan izejošam tūrismam;
• 44 gadu pieredze;
• izdēvīga atrašanas vieta vasaras sezonā;
Jūrmalas tūrisma biroja darbības negatīvie aspekti:
• vājš mārketings – uzņēmums neigulda līdzekļus reklāmā;
Bukleti un katalogi nepiesaista potenciālo klientu uzmanību. Interneta mājas lapas noformējums ir ļoti novecojis, nodaļu izkārtojums nav ērti lietojams. Uzņemumam nav savas firmas izkārtnes un to nevar atrast.
• nav atbildīgas personas, kas izstrādātu mārketinga stratēģiju;
• uzņēmums nepieņem darbā jaunus darbiniekus;
• nav ALTA un IATA biedrs;
• nav reģistrējies TATO datubāzē;
• klientu apkalpošanā nepielieto jaunākas tehnoloģiju risinājumus.
Ņēmot vērā uzņēmuma darbības pozitīvos un negatīvos aspektus, es varu secināt, ka:
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāturpinā attīstīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, kā arī meģināt to palielināt nākotnē, sekojot līdzi aktuālākām tūrisma tendencēm;
• Jūrmalas tūrisma birojam vajag ieguldīt lielus līdzekļus reklāmā, jo tas stipri ietekmē uzņēmuma atpazistamību;
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāiestājās ALTA un Starptautiskājā Gaisa Transporta Asociācijā;
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāpiereģistrējas TATO datubāzē;
• Uzņēmumam ir jāiegādājās jaunākas tehnoloģijas, un jāpielito tāš klientu apkalpošanā.
…