Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:961250
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saīsināto apzīmējumu saraksts    3
  Ievads    4
1.  SIA "Auto līga" uzņēmējdarbības vispārējs raksturojums, vide un tās raksturojums    6
1.1.  SIA "Auto līga" vispārīga informācija, vērtības, mērķi un misija    6
1.2.  SIA "Auto līga" organizatoriskā struktūra    7
1.3.  SIA "Auto līga" uzņēmējdarbības vide un tās analīze    9
2.  SIA "Auto līga" darbības specifika un tās raksturojums    11
2.1.  Transporta loģistika SIA "Auto līga"    11
2.2.  Saliktās kravas kā galvenais uzņēmuma darbības virziens    12
2.3.  Salikto kravu konsolidēšana SIA "Auto līga"    13
2.4.  Pasūtījumu noformēšana, komplektēšana    15
2.5.  SIA "Auto līga" sadarbība ar citiem uzņēmumiem    17
3.  Izmaksas transporta loģistikā un to uzskaite un analīze SIA "Auto līga"    20
3.1.  Pārvadājuma cenas noteikšana SAI "Auto līga"    20
3.2.  Transportēšanas izmaksu iespaidojošie faktori un to samazināšanas iespējas    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses laikā un uzņēmuma pētījuma gaitā, praktikante izstrādāja sekojošus secinājumus:
1. SIA "Auto līga" ir starptautisks uzņēmums, kas piedāvā elastīgus, profesionālus, kvalitatīvus kravas autotransporta pakalpojumus uz Baltijas valstīm un to vietējiem tirgiem, Angliju un Zviedriju vai Norvēģiju. Uzņēmums ir mazs un nav pazīstams plašajos Eiropas tirgos.
2. Uzņēmumā ir nemainīga pakalpojuma kvalitāte, stabilitāte, vadītājam rūp uzņēmuma iekšējā un ārējā izaugsme. Organizācija ar augstu formalizācijas pakāpi nav nedz laba ne slikta. Rodas tipiskas minimālas variācijas darba procesā un nemainīga kvalitāte, tomēr šādu darbu nevar saukt par radošu un izaugsmi veicinošu.
3. SIA “ Auto līga” labā slava ir precīzu un laicīgu kravu nogāde bez starpgadījumiem. Uzņēmuma labā slava ir ļoti svarīga un tā ir jāsargā. Kravu kavējumu gadījumos, termiņu neizpildes gadījumos uzņēmums var iekļūt “ melnajā sarakstā”, ka arī pakalpojuma ņēmēji ļoti ātri par to uzzina un atsakās sadarboties. Melnie saraksti ir pieejami visās kravas un transporta biržu datu bāzēs. SIA “ Auto līga” darbiniekiem un vadītājam rūp uzņēmuma labā slava.
4. Uzņēmumam nav izstrādāta darbības stratēģija, nav jauna pienesuma, jo vadītājs ir apmierināts ar uzņēmuma darbību un jūtas droši. Uzņēmums ir iestidzis brieduma stadijā, kas ilgstošā laika periodā var radīt draudus uzņēmējdarbībai.
5. Izstrādājot iekšējās un ārējās vides SVID analīzes metodi, praktikante, secināja, ka uzņēmumam ir ļoti daudz stipro pušu un iespēju ar ko izcelties starp konkurentiem. Viena no vislabākajām stiprajām pusēm ir, īpašumā esošās 3 kravas automašīnas – megatrailer, kas ir ļoti pieprasīti starptautiskajos pārvadājumos. Uzņēmumam arī ir daudz vājo pušu un draudu. Lielākais uzņēmuma iekšējais vides trūkums ir kredītsaistības. Veicot ikmēneša kredītmaksājumus uzņēmumam paliek mazāk brīvo naudas līdzekļu, ko ieguldīt uzņēmējdarbībā.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация