Es analizēšu uzņēmuma IU „Eringa” skaistumkopšanas salonu „Ēra”, kas atrodas Gulbenes pilsētā. Šis uzņēmums īsteno pircēju koncepciju. Tā ir vērsta uz klientu vajadzību apmierināšanu. Uzņēmuma mērķis ir apmierināt noteiktas pircēju grupas vajadzības. Šajā gadījumā tās ir saistītas ar skaistumkopšanu. Šī koncepcija ir arī vērsta uz to, lai pircējs saņem vislabāko kvalitāti un gandarītu rezultātu. Uzņēmums „Eringa” seko līdz pircēju vajadzību izmaiņām un prasībām, attiecīgi meklējot veidu kā šīs vajadzības apmierināt. Klientus interesē labs rezultāts, ko var garantēt kvalitatīvs darbs. Lai pakalpojumu sniegšana nezaudētu kvalitāti, darbinieku kvalifikācija tiek paaugstināta regulāri apmeklējot dažādus seminārus, kursus, izstādes Latvijā. Kā arī tiek veicināta darbinieku tālākizglītība šajā nozarē, apgūstot jaunus radniecīgus amatus.
Piemēram, uzņēmums bija sekojis līdz jaunumiem skaistumkopšanas nozarē un noskaidroja, ka cilvēki nāk uz frizētavu ne tikai, lai grieztu vai krāsotu matus, bet arī vēlas tos atveseļot. Tāpēc tagad frizētavās piedāvā matu ārstēšanas pakalpojumu, kur klients pēc vairākiem kursiem var atveseļot matus. Uzņēmuma „Eringa” frizieres apmeklēja seminārus par matu ārstēšanu, lai viņu darbs būtu kvalitatīvāks un efektīvāks.
Šis salons ļoti rūpējās par klientu labklājību, lai klientam būtu ērti, patīkami un klientam rastos vēlme atgriezties vēlreiz. Darbinieki piedāvā kafiju vai tēju, jo salonā klients pavada pietiekami ilgu laiku. Salonā nav saspringta gaisotne, bet gan mājīgs un ērts interjers. Uzņēmums dara visu, lai klients ienākot jūt, ka viņš šeit ir gaidīts.
Salons koncentrējas uz to, ko var klientiem sniegt, nevis uz to, ko var no klientiem gūt.…