Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:112732
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Mārketinga vadīšana    8
2.1.  Marketinga teorētiskie un praktiskie aspekti    8
2.2.  Mārketinga orientācijas nozīme un tās loma uzņēmuma veiksmes nodrošināšanā    9
2.3.  Klientu vēlmju un pieprasījuma apmierināšanas praktiskie instrumenti un paņēmieni    9
2.4.  Mārketinga koncepcijas un paņēmieni    10
3.  Ekonomika vadītājiem    11
3.1.  Ekonomisko procesu loģika, vadīšana un vide    11
3.2.  Pieprasījuma prognozēšana un ietekmēšana, piedāvājums, izmaksas un    12
3.3.  Uzņēmumu alternatīvie mērķi, īpašnieku un vadītāju apsvērumi, cenu politikas stratēģiskās alternatīvas    12
3.4.  Starptautiskā biznesa aspekti    13
4.  Likumdošana biznesā    14
4.1.  Ārējo normatīvo aktu piemērošana    14
4.2.  Iekšējo normatīvo aktu piemērošana    17
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    19
Фрагмент работы

Danfoss ir dibināts Dānijā 1933. gadā kā neliels privātuzņēmums un tā dibinātājs bija Mads Clausens ar savu ģimeni . Laika gaitā uzņēmums attīstījās , ieņemot stabilas pozīcijas tirgū ,un uz doto brīdi Danfoss filiāles ir atrodamas visās pasaules valstīs, t.sk. arī Latvijā.
Danfoss preču zīme ir kļuvusi populāra un atpazīstama .Darbinieku skaits ir pieaudzis no 10 līdz 20000.
Finansiālie rādītāji liecina par uzņēmuma straujo izaugsmi laika posmā no 1953. gada līdz pat šodienai.
Jau pašos uzņēmuma dibināšanas pirmsākumos vadība diezgan strikti nodefinēja uzņēmuma Vīziju, Misiju , Mērķi un pat līdz šodienai tā ir saglabājusies, pieskaņojoties un kļūstot saprotamāka mūsdienu apstākļiem.
Danfoss "stratēģija ir balstīta uz Danfoss vīziju, kas tika formulēta 2001. gadā:
"Danfoss būs pasaules līderis tā galvenajās darbības jomās, kā cienīts uzņēmums, kas uzlabo dzīves kvalitāti, apgūstot progresīvas tehnoloģijas, klientu lietojumprogrammas, vienlaikus radot vērtību visām ieinteresētajām pusēm."
Lai sasniegtu augstākus rezultātus, Danfoss meklē minimālus izejmateriālu patēriņus un energiju, kā arī vismazāk iespējamo ietekmi uz apkārtējo vidi un visefektīvāko resursu pielietojumu. Danfosam ir senas sociālās atbildības tradīcijas pret darbiniekiem un apkārtējo vidi.
Danfoss galvenais vadmotīvs ir „DZĪVES KVALITĀTES UZLABOŠANA” ietverot tajā būtisku informāciju, kas attiecas vienlaicīgi gan uz uzņēmuma dibinātājiem, īpašniekiem, klientiem .
Danfoss ir iedalīts trijās darbības nozarēs: saldēšana un gaisa kondicionēšana, apkure un ūdens, elektriskā piedziņa, kuras visas ir vadošās savā nozarē.
Latvijā Danfoss pārstāvniecība tika dibināta 1993 gadā , bet kā SIA “Danfoss” sāka darboties 1997. gada 06.maijā.
Latvijā uzņēmums nodarbojas ar sava mātes uzņēmuma Danfoss rūpnīcās ražotās produkcijas vairumtirdzniecību un izplatīšanu. Uz doto brīdi SIA Danfoss ir noslēgti līgumi ar 20 vairumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi izplata Danfoss produkciju .…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация