Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:885252
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.07.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vides, kurā banka darbojas, raksturojums    4
  Latvijas iestāšanās ES ietekme uz banku un nozari    4
  Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to loma bankas attīstībā    5
  Bankas iesaistīšanās starptautiskajā sadarbībā    7
  Latvijā realizētās fiskālās un monetārās politikas ietekme uz banku    7
  Fiskālā politika    7
  Monetārā politika    8
  Monetārisma teorijas elementu izpausme banku darbībā    9
  Bankas piedalīšanās vides aizsardzības pasākumos, vides politikas ietekme uz banku    10
2.  Vispārēja informācijas par banku    12
  Bankas izvēlētā uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta, attiecīgo izvēļu pamatojums    12
  Bankas vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē, attīstības tendences    13
  Svarīgākie Nordea banku raksturojošie rādītāji    15
  Neatkarīgā gada pārskata pārbaude uzņēmumā, auditora izvēle, auditora atzinuma raksturojums    16
3.  Uzņēmuma vadība    17
  Uzņēmuma vadības, struktūras, pārvaldes, darbības plānošanas raksturojums    17
  Lēmumu pieņemšanas metodes    18
  Vadības informācijas sistēmas Nordea Bankā    19
  Informācijas apstrādes un analīzes metodes Nordea Bankā    20
  Kalendārās plānošanas metodes Nordea Bankā    20
  Stratēģiskā vadīšana Nordea Bankā un tās principi    20
  Investīciju virzieni un efektivitāte Nordea Bankā    22
  Nordea Bankā realizētie projekti    25
  Nordea Bankas projektu organizatoriskās struktūras izpēte    26
  Iekšējās kontroles sistēma Nordea Bankā    27
  Iekšējās kontroles sistēmas vieta un loma Nordea Bankas vadības procesā    27
  Kvalitātes novērtēšanas sistēmas raksturojums    28
4.  Personāla vadība    29
  Darba koplīgums un tā ievērošana Nordea Bankā    29
  Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība    29
  Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana Nordea Bankā    31
  Nordea Bankā strādājošo demogrāfiskais stāvoklis    31
  Personāla plānošana, atlase, novērtēšana un virzīšana Nordea Bankā    32
  Personāla motivācijas politika Nordea Bankā    33
  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas Nordea Bankā    34
  Darba samaksas principi un sistēmas Nordea Bankā    34
5.  Mārketinga politika Nordea Bankā    36
  Mārketinga vide    36
  Mārketinga galvenie elementi (produkts, cena, vieta, veicināšana)    39
  Produkts    39
  Cena    40
  Vieta    41
  Veicināšana    41
  Nordea Bankas tirgus segments    42
  Produkta pozicionēšana tirgū    42
  Produktu dzīves cikls    43
  Ieviešanas stadija    43
  Augšanas stadija    44
  Brieduma stadija    44
  Norieta stadija    45
  Tirgus izpēte    45
  Saskarsmes stratēģija Nordea Bankā    46
  Darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    47
  Korporatīvā sociālā atbildība    47
  Labdarība    48
  Izglītība    49
  Sports    50
  Kultūras pasākumi    50
  Produkcijas realizācijas kanāli    51
6.  Nordea Bankas darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    52
  Iekšējie finansēšanas avoti    52
  Ārējie finansēšanas avoti    52
  Pārskats par kredītiestāžu – vērtspapīru kontu turētāju pakalpojumiem    53
  Kredītiestādes sniegtie pārskati Finansu un kapitāla tirgus komisijai par darījumiem vērtspapīru tirgū    54
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    57
Фрагмент работы

Prakses pārskats ietver vispusīgu informāciju par Nordea Bank Finland Plc. Latvijas filiāli. Nordea Bank Latvijas filiāle pārstāv jaunu finanšu institūciju - Nordea banka, kas pēc aktīvu apjoma ir lielākā banka Ziemeļeiropas un Baltijas valstu reģionā. Banka pārvalda krietni lielākus resursus kā jebkurš cits finanšu pakalpojumu sniedzējs reģionā, un līdz ar to piedāvā vislabākos finanšu risinājumus gan privātpersonām, gan uzņēmumiem un valsts institūcijām.
Stājoties praksē Nordea bankā, autoram bija virspusējas zināšanas par bankas darbību un tās piedāvātajām precēm un produktiem. Autoram nebija nekāda priekšstata par tā lielumu un finansiālajiem rādītājiem un vidi, kāda pastāv bankā. Prakses laikā autors pildīja maksājumu apstrādes speciālista pienākumus.
Prakses pārskatā ir apskatīti gandrīz visi jautājumi, atbilstoši prakses programmai. Par pamatu prakses pārskatam tika izmantota visa pieejamā informācija, ko varēja dabūt par banku, gan internetā, gan intranetā, dažādās bankas programmās, iekšējās procedūrās, kā arī informācija, kas iegūta darba laikā un intervijās ar pasta darbiniekiem.
Uz dažiem prakses programmas jautājumiem autors nav devis atbildi, jo autoram tika liegta iespēja izpaust informāciju konfidencialitātes dēļ vai arī netika atrasta piemērota informācija izsmeļoša un detalizēta apraksta sniegšanai.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация