Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:614120
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Restorāna “Sumo” vispārējs raksturojums un tā vēsture    3
1.1.  Restorāna “Sumo” vieta Latvijas tirgū    5
1.2.  Japāņu restorānu konkurence Latvijas tirgū    5
1.3.  Japāņu restorānu konkurence Latvijas tirgū    5
1.4.  Restorānu biznesa aktuālā situācija Latvijā un pasaulē    5
1.5.  Restorāna „Sumo” loma ekonomiskajās un sociālajās struktūrās    6
1.6.  Valsts, pašvaldību un nozares institūciju attieksme pret restorānu biznesu    6
2.  Restorāna „Sumo” organizatoriskā struktūra un vadība    8
2.1.  Darbinieku atlase, pieņemšana darbā un atlaišana    9
2.2.  Amata apraksti    11
2.3.  Iekšējās kārtības noteikumi    15
2.4.  Darbinieku motivācija    16
3.  Restorāna „Sumo” darbības funkcijas, mērķi un stratēģija    18
4.  Restorāna „Sumo” mārketinga darbība    19
4.1.  Uzņēmuma darbs ar klientiem    20
4.2.  Cenas veidošanas stratēģija    21
5.  Restorāna „Sumo” finansu analīze    24
5.1.  Likviditātes analīze    24
5.2.  Aktivitātes koeficenti    25
5.3.  Kapitāla struktūras analīze    26
5.4.  Rentabilitātes analīze    27
6.  Mans personīgais devums prakses darbībā    30
  Scinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
• Restorāna izdevīgā atrašanās vieta – Vecrīgas centrā netālu no iepirkšanās lielveikala „Galerija Centrs”, tomēr tam būtu jāturpina sava pilnveidošana lielās un pieaugošās konkurences dēļ.
• Restorānā ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi, kas nesakrīt un nepārklājas ar cita dienesta pienākumiem.
• Restorāna „Sumo” personāla attiecības ir ļoti labas, un visi darbinieki ir pozitīvi noskaņoti, kā arī vienmēr tiek informēti par restorāna jaunumiem. Personāls ir zinošs un pieklājīgs. Restorāna vadība ir ļoti pretimnākoša un atsaucīga, tāpēc es secinu, ka restorāna direktors atbilst pie demokrātiskā vadības stila.
• Restorānā ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi, kas nesakrīt un nepārklājas ar cita dienesta pienākumiem.
• Darbinieku meklēšana un atlase uzņēmumā notiek gan meklējot potenciālu iekšējā uzņēmuma vidē, gan ārējā vidē caur presi, internetu un mutiskiem ieteikumiem.
• Uzņēmuma mārketinga pienākumi tiek veikti caur mārketinga daļu, kā galvenā tiek uzsvērta reklāma, pasākumu organizēšana klientu piesaistei un mājaslapas izveide.
• Restorāna “Sumo” mērķauditorija ir turīgi cilvēki.
• Kā īpašs bonuss – klientu atlaižu kartes, kas rada klientiem psiholoģisku labsajūtu.
• Aprēķinot dažādus finansu rādītājus, secinu, ka 2010.gadā restorāna darbība ir nedaudz uzlabojusies salīdzinājumā ar 2009.gadu, bet tik un tā restorāns strādā ar zaudējumiem.
• Pēc maniem uzskatiem restorāns darbojas veiksmīgi, piedāvājot augsta līmeņa servisu gan no apkalpošanas gan no piedāvāto ēdienu klāsta un kvalitātes viedokļa.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация