-
Prakses atskaite. Restorāns "Sumo"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Restorāna “Sumo” vispārējs raksturojums un tā vēsture | 3 |
1.1. | Restorāna “Sumo” vieta Latvijas tirgū | 5 |
1.2. | Japāņu restorānu konkurence Latvijas tirgū | 5 |
1.3. | Japāņu restorānu konkurence Latvijas tirgū | 5 |
1.4. | Restorānu biznesa aktuālā situācija Latvijā un pasaulē | 5 |
1.5. | Restorāna „Sumo” loma ekonomiskajās un sociālajās struktūrās | 6 |
1.6. | Valsts, pašvaldību un nozares institūciju attieksme pret restorānu biznesu | 6 |
2. | Restorāna „Sumo” organizatoriskā struktūra un vadība | 8 |
2.1. | Darbinieku atlase, pieņemšana darbā un atlaišana | 9 |
2.2. | Amata apraksti | 11 |
2.3. | Iekšējās kārtības noteikumi | 15 |
2.4. | Darbinieku motivācija | 16 |
3. | Restorāna „Sumo” darbības funkcijas, mērķi un stratēģija | 18 |
4. | Restorāna „Sumo” mārketinga darbība | 19 |
4.1. | Uzņēmuma darbs ar klientiem | 20 |
4.2. | Cenas veidošanas stratēģija | 21 |
5. | Restorāna „Sumo” finansu analīze | 24 |
5.1. | Likviditātes analīze | 24 |
5.2. | Aktivitātes koeficenti | 25 |
5.3. | Kapitāla struktūras analīze | 26 |
5.4. | Rentabilitātes analīze | 27 |
6. | Mans personīgais devums prakses darbībā | 30 |
Scinājumi un priekšlikumi | 31 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 32 |
Secinājumi un priekšlikumi
• Restorāna izdevīgā atrašanās vieta – Vecrīgas centrā netālu no iepirkšanās lielveikala „Galerija Centrs”, tomēr tam būtu jāturpina sava pilnveidošana lielās un pieaugošās konkurences dēļ.
• Restorānā ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi, kas nesakrīt un nepārklājas ar cita dienesta pienākumiem.
• Restorāna „Sumo” personāla attiecības ir ļoti labas, un visi darbinieki ir pozitīvi noskaņoti, kā arī vienmēr tiek informēti par restorāna jaunumiem. Personāls ir zinošs un pieklājīgs. Restorāna vadība ir ļoti pretimnākoša un atsaucīga, tāpēc es secinu, ka restorāna direktors atbilst pie demokrātiskā vadības stila.
• Restorānā ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi, kas nesakrīt un nepārklājas ar cita dienesta pienākumiem.
• Darbinieku meklēšana un atlase uzņēmumā notiek gan meklējot potenciālu iekšējā uzņēmuma vidē, gan ārējā vidē caur presi, internetu un mutiskiem ieteikumiem.
• Uzņēmuma mārketinga pienākumi tiek veikti caur mārketinga daļu, kā galvenā tiek uzsvērta reklāma, pasākumu organizēšana klientu piesaistei un mājaslapas izveide.
• Restorāna “Sumo” mērķauditorija ir turīgi cilvēki.
• Kā īpašs bonuss – klientu atlaižu kartes, kas rada klientiem psiholoģisku labsajūtu.
• Aprēķinot dažādus finansu rādītājus, secinu, ka 2010.gadā restorāna darbība ir nedaudz uzlabojusies salīdzinājumā ar 2009.gadu, bet tik un tā restorāns strādā ar zaudējumiem.
• Pēc maniem uzskatiem restorāns darbojas veiksmīgi, piedāvājot augsta līmeņa servisu gan no apkalpošanas gan no piedāvāto ēdienu klāsta un kvalitātes viedokļa.
…
(Turība|) pilnveidot savu komunikabilitāti un spēju strādāt komandā, kā arī prasmi radoši veikt uzdevumus un pieņemt lēmumus dažādās situācijās. Prakses atskaites mērķis - atspoguļot savu prakses darbu restorānā „Sumo”: Lai sasniegtu šo mērķi, bija nepieciešami vairāki uzdevumi: 1. Nostrādāt attiecīgo prakses laiku kādā no viesmīlības uzņēmumiem; 2. Raksturot prakses vietu; 3. Iepazīties ar pētāmā objekta vai parādības aktuālo situāciju (pasaulē, Eiropā, valstī reģionā) pētījuma periodā; 4. Izvērtēt un izanalizēt objekta vai parādības iesaisti, vietu un lomu teritoriālajās, ekonomiskajās, sociālajās struktūrās, sistēmās; 5. Noskaidrot valsts, pašvaldību, nozares institūciju attieksmi, perspektīvos plānus, nākotnes nodomus attiecībā pret pētāmo objektu vai procesu; 6. Raksturot uzņēmuma lielumu, funkcijas, vietu tirgū; 7. Izvērtēt un izanalizēt uzņēmuma saimniecisko darbību un tās efektivitāti, uzņēmuma darbības rādītājus kontekstā ar tendencēm pasaulē, reģionā, valstī; 8. Izvērtēt uzņēmuma iesaistīšanos globālajos procesos, tīklos, starptautisko sadarbību; 9. Analizēt pakalpojumu sniegšanas darba organizāciju, kvalitāti; 10. Izvērtēt un analizēt personālvadības procesus; 11. Veikt pakalpojumu mārketinga analīzi, tai skaitā e-mārketingu; 12. Novērtēt uzņēmuma attīstības iespējas, stratēģiju; 13. Dot savus secinājumus un priekšlikums darbības pilnveidošanai.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Отчёт по практике17 Реклама, маркетинг, Общественные отношения, Бизнес
- Prakses atskaite. Restorāns "Sumo"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite un prakses dienasgrāmata
Отчёт по практике для университета13
Оцененный! -
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Отчёт по практике для университета17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета52
-
Pārdošanas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета36