-
Prakses atskaite SIA "Comperio"
Отчёт по практике30 Общественные отношения, Бизнес, Управление
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 4 | |
1. | PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS | 5 |
1.1. | Organizācijas darbības specifikas, struktūras un shēmas raksturojums | 5 |
1.2. | SA speciālista pienākumu un tiesību raksturojums | 6 |
2. | CIVILĀS AIZSARDZĪBAS ORGANIZĒŠANA, PLĀNOŠANA UN KONTROLE | 9 |
2.1. | Darba aizsardzības un darba tiesisko attiecību normatīvio aktu raksturojums Latvijā | 9 |
2.2. | Darba aizsardzības organizēšana prakses vietā | 10 |
2.3. | Vides aizsardzības principi Latvijā | 11 |
2.4. | Civilās aizsardzības un ugunsdrošības normatīvo aktu raksturojums Latvijā/to dokomentācija prakses vietā | 12 |
2.5. | Evakuācijas pasākumu organizēšana prakses vietā | 13 |
3. | ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA | 14 |
3.1. | Ārējās komunikācijas metožu un līdzekļu raksturojums | 14 |
3.2. | Ārējās komunikācijas mērķauditorijas un mērķu raksturojums | 15 |
3.3. | Mediju komunikācija | 16 |
3.2.1. | Latviešu un krievu mediju raksturojums | 17 |
3.2.2. | Nacionālo un reģionālo mediju raksturojums | 17 |
3.4. | Mediju saraksts | 18 |
3.5. | Preses monitoringa un klipinga analīze | 18 |
3.6. | Prezentācija un faktu lapa | 19 |
3.7. | Preses relīzes izstrādes pamatprincipi | 20 |
3.8. | Ārējā komunikācija e-vidē | 22 |
3.9. | Ārējās komunikācijas veidi | 23 |
4. | IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA | 24 |
4.1. | Iekšējās komunikācijas līdzekļu un metožu raksturojums | 24 |
4.2. | Prakses vietas iekšējās komunikācijas e- vidē raksturojums | 25 |
4.3. | Sapulces, sēdes un prāta vētras raksturojums – mērķis, dalībnieki, norise | 25 |
4.4. | Citi iekšējie komunikācijas veidi | 26 |
5. | ŽURNĀLISTIKAS INTERVIJAS VEIDU RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE | 27 |
5.1. | Gatavās intervijas analīze | 28 |
5.2. | Pastāvīgi veiktā intervija | 28 |
5.3. | Pastāvīgi veiktās intervijas analīze | 29 |
SECINĀJUMI | 30 | |
PRIEKŠLIKUMI | 31 | |
BIOGRĀFIJISKAIS RARAKSTS | 32 | |
PIELIKUMS | 35 |
SECINĀJUMI
1. Darba autors uzskata, ka prakses vietas izvēle bijusi laba, jo izejot praksi tieši šajā uzņēmumā (SIA „Comperio”) un sadarbojoties ar tā sabiedrisko attiecību speciālistu autors iguvis daudz praktisko zināšanu, kā arī papildinājis līdz šim iegūtās teorētiskās zināšanas augstākās izglītības iestādē Alberta Koledža. Uzņēmuma darbinieki ir profesionāļi savā jomā.
2. SA speciālistam, kas strādā sabiedrisko attiecību aģentūrā, jābūt kompetentam dažādās jomās, jāprot aizstāvēt savs viedoklis. SA speciālistam ir jāpiemīt labām rakstīšanas, komunicēšanas prasmēm, jāprot plānot savs darba laiks.
3. Jebkuram darba devējam, nodibinot darba tiesiskās attiecības ar darbiniekiem, jāievēro Latvijas Republikā spēkā esošie normatīvie akti, kas reglamentē darba tiesisko attiecību jautājumus. Darbiniekiem ir jāievēro visi noteikumi, lai justos droši un pasargāti darbavietā.
4. Ārējā komunikācija ir ļoti būtiska jebkuram uzņēmumam. Ārējai komunikācijai divvirzienu saite, kas ļauj komunicēt ar sabiedrību, iegūt tās viedokļus un informēt to par jaunāko un aktuālāko informāciju.
5. Iekšējā komunikācija ir jebkura veida informācija, kas izplatās uzņēmuma iekšienē apzinātā vai neapzinātā formā. Uzņēmuma reputācijas pamatakmens ir sakārtota iekšējā komunikācija. Uzņēmumu vadošā personāla raksturīga kļūda, veidojot firmas tēlu, ir lielu uzmanību pievērst ārējai komunikācijai, piemirstot par darbiniekiem, kam ir svarīgākā loma uzņēmuma reputācijas veidošanā.
6. Komunikācija ar medijiem pārsvarā notiek ar interneta starpniecību. Tas ir ērts un ātrs veids, lai komunicētu un nosūtītu dokumentus. Šajā laikmetā bez interneta strādāt ir gandrīz neiespējami.
Priekšlikumi
1. SIA „Comperio” jāizveido konti sociālajos tīklos, piemēram, draugiem.lv, facebook.com un twitter.com, lai varētu nodot aktuālāko informāciju plašākai sabiedrības daļa.
2. Mājas lapā jāpievieno sadaļa, kurā iespējams apskatīt karti ar precīzu biroja atrašanās vietu, lai biroju būtu vieglāk atrast tiem cilvēkiem, kas nepārzin Rīgu.
3. Organizācijai jāizveido sava faktu lapa, jo tā ir svarīga organizācijas reklāmas sastāvdaļa.
…
SIA „Comperio” ir samērā mazs uzņēmums, kurš darbojas ne vairāk kā desmit gadus, taču uzņēmums savas darbošanās laikā ir paveicis iespaidīgi daudz darba. Uzņēmums galvenokārt darbojas tādās nozarēs kā projektu konsultācijas, sadarbība, apmācības, pētījumi un sabiedriskās attiecības. Darba autors vēlējās uzzināt kāds ir sabiedrisko attīecību darbs aģentūrā, kuras viena no darbības jomām ir sabiedriskās attiecības, tādejādi paplašinot izglītības iestādē iegūtās teorētiskās zināšanas un veidot praktiskas zināšanas šajā darbības jomā.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Отчёт по практике17 Реклама, маркетинг, Общественные отношения, Бизнес
-
Prakses atskaite SIA "Comperio"
Отчёт по практике30 Общественные отношения, Бизнес, Управление
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Отчёт по практике для университета17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета52
-
Pārdošanas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета36
-
Prakses atskaite
Отчёт по практике для университета10