4. Konkurentu analīze
Konkurence ir faktors, kas liek izstrādāt jaunus produktus un pakalpojumus, attīstīt un pilnveidot esošos, kā arī uzlabot produktu kvalitāti, drošību un dizainu.
Veikalam „Vējupīte” nav konkurējošu uzņēmumu tuvākajā apkārtnē, tuvākais konkurējošais veikals atrodas 2km attālumā, kas priekš pilsētas ir ļoti daudz. Bet protams šis veikals nespēj konkurēt ar tādiem veikaliem kā „Elvi”, „Rimi”, „Maxima”, „Super neto”, kuri Siguldā ir ļoti populāri, jo šie lielveikali piedāvā daudz vairāk preces, lielākas atlaides nekā to spēj nodrošināt mazie veikali, kā arī iedzīvotāji arī labāk uzticas lielveikaliem, jo lielveikali ir pārliecinājuši savus klientus ar reklāmas kampaņām, bet SIA „Segevolde” Siguldā pieder 4 veikali, kuri ir novietoti diezgan izdevīgās vietās, kur tuvumā nav veikali, bet ir daudz daudzīvokļu nami. Parasti cilvēki ikdienas vajadzībām iepērkas mazajos veikalos, bet brīvdienās parasti dodas uz lielveikaliem, jo tur ir lielāks piedāvājums un preces ko mazajos veikalos nevar nopirkt.
…