Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Туризм
Prakses atskaite viesnīcā "Aldemar Paradise Mare & Paradi...-
Prakses atskaite viesnīcā "Aldemar Paradise Mare & Paradise Village"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Informācija par uzņēmumu | 4 |
2. | Uzņēmuma makrovides izvērtējums | 5 |
2.1. | Uzņēmuma darbības process | 6 |
2.2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 6 |
2.3. | Viesnīcas preču un pakalpojumu sortiments | 7 |
2.4. | Izejvielu un materiālu krājumu plānošana un budžeta plānošana | 8 |
2.5. | Tūrisma sezonalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību | 8 |
2.6. | Viesnīcas konkurentu apskats | 8 |
3. | Viesnīcas „Aldemar Paradise Mare” mārketinga darbības novērtējums | 10 |
3.1. | Patērētāji (mērķa tirgus esamība, tirgus segmentācija, darbs ar klientiem) | 10 |
3.2. | Pakalpojumu sortiments, kvalitāte | 11 |
3.3. | Sadarbības partneri | 11 |
3.4. | Pakalpojumu cenas un atlaides | 12 |
3.5. | Pārdošanas (pakalpojumu sniegšanas) formas | 12 |
3.6. | Viesnīcas personāla vadības un motivēšanas novērtējums | 13 |
3.6.1. | Personāla motivācija | 13 |
3.6.2. | Personāla atlases paņēmieni | 13 |
4. | Darba raksturojums uzņēmumā | 14 |
5. | Viesnīcas„Rīdzene” finanšu analīze | 15 |
5.1. | Likviditātes (apgrozāmo līdzekļu) Analīze | 16 |
5.2. | Aktivitātes analīze | 17 |
5.3. | Kapitāla struktūras analīze | 18 |
5.4. | Ienesīguma (rentabilitātes) analīze | 19 |
Secinājumi | 21 | |
Priekšlikumi | 22 | |
Pielikums | 23 |
Ilgtermiņa ieguldījumu atdeve parāda ienesīgumu atkarībā no uzņēmuma ieguldījumiem ilgtermiņa aktīvos. Ja uzņēmums maz investē līdzekļus attīstībā, tas var novest pie konkurētspējas samazināšanās nākotnē. Svarīgi pievērst uzmanību rādītāja dinamikai, kā arī salīdzināt to ar vidējiem rādītājiem, lai noteiktu optimālo rādītāju.
Secinājumi
1. Viesnīcu ķēde Aldemar Hotels & Spa orientējās uz divām konkrētām mērķa auditorijas valstīm - Krievija un Itālija.
2. „Aldemar Paradise Mare” viesnīcu visbiežāk apmeklē ģimenes ar bērniem, kā arī atpūtas tūristi.
3. Kolektīvs ir draudzīgs un saliedēts.
4. Viesmīlības uzņēmuma mārketinga darbību veic atsevišķs departaments, kurš rūpējas par pakalpojumu sortimentu, kvalitāti, reklāmu dažādos vietējos, gan arī ārvalstu medijos.
5. Uzlabot darbinieku svešvalodu līmeni, rīkojot svešvalodu apmācības (angļu valodas apmācības)
6. Motivēt darbiniekus, lai tie veiktu tiem uzticēto darbu efektīvāk (prēmijas, vairāk brīvdienu, uzslava).
7. Ir nepieciešams vairāk kontrolēt saimnieciskā dienesta darbu, jo bieži viesi sūdzējās, ka numuriņi nav sakopti kārtīgi.
Priekšlikumi
1. Renovēt viesnīcas numurus.
2. Risināt problēmu, kas ir saistīta ar viesnīcas noslogojumu, situāciju, kad viesis ir rezervējis apartamentus „Aldemar Paradise Mare” viesnīcā, bet atbraucot viesnīcas darbinieki tos pārsūta uz blakus esošajām viesnīcām, jo esošā viesnīca jau ir 100% noslogota.
3. Uzlabot ēdiena kvalitāti. Ļoti daudz klientu iesniedz sūdzības par to, ka ēdiens ir zemas kvalitātes. Sliktas kvalitātes ēdiens ir izskaidrojams ar lielo taupības režīmu, kas norisinās visās Aldemar viesnīcās. Nekvalitatīvs ēdiens var būt bīstams klientu veselībai.
4. Pieņemt darbā nepieciešāmo darbinieku skaitu, lai darbinieki nestrādātu bez brīvdienām.
5. Ievest bezmaksas papildus pakalpojumus (gludeklis numurā, trenažieru zāles bezmaksas apmeklējums).
6. Iegādāties papildus inventāru (tējkannas, tenisa raķetes, ).
…
uzņēmuma organizatoriskā struktūra, sadarbības partneri, viesnīcas pakalpojumi, cenas, atlaides
- Prakses atskaite par darbu muitā
- Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
- Prakses atskaite viesnīcā "Aldemar Paradise Mare & Paradise Village"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma finanšu analīze
Отчёт по практике для университета22
-
Prakses atskaite. SIA "Elektro Gaisma"
Отчёт по практике для университета36
-
Saimnieciskās darbības analīze - SIA "Brūveru īpašumi"
Отчёт по практике для университета4
-
Viesu nams "Bayrischer hof"
Отчёт по практике для университета12
-
SIA "xxx" uzņēmējdarbības analīzes prakse
Отчёт по практике для университета20