-
Prakses atskaite viesnīcu vadībā
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 4 |
2. | TELPU UZKOPŠANA VIESNĪCĀ | 6 |
3. | VIESNĪCAS ATBILSTĪBA KVALITĀTES KRITĒRIJIEM | 8 |
4. | DARBA PLĀNOŠANA | 12 |
5. | VIESNĪCAS NUMURU REZERVĒŠANA | 13 |
6 | DIENESTA TELPAS, NORMATĪVI, NOSLODZE, UZTURĒŠANA | 14 |
7. | TELPU PAŠIZMAKSA, VIESU NUMURU CENAS APRĒĶINĀŠANA | 15 |
8. | VIESU ISTABU APRĪKOJUMS | 16 |
9. | VIESU DROŠĪBA. PASĀKUMI DROŠĪBAS NODROŠINĀŠANAI | 18 |
10. | APKALPOJOŠĀ PERSONĀLA PIENĀKUMI | 19 |
11. | DARBA SAMAKSAS FORMAS UN SISTĒMAS | 20 |
13. | PAPILDPAKALPOJUMI | 22 |
14. | APMAKSAS VEIDI | 23 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 24 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 25 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Izejot praksi brīvdienu mājā „Lāčukalni”, man radās patīkams iespaids gan par pašu mītni, gan arī par tās apkalpojošo personālu. Starp vadītāju, darbiniekiem un klientiem valdīja savstarpējā cieņa, kā arī godīgas un profesionālas attiecības.
2. Prakses laikā bija iespēja iepazīt lauku tūrisma mītņu darba organizāciju, telpu atbilstību kvalitātes kritērijiem, personāla lomu uzņēmuma ilgtspējīgai attīstībai.
3. Brīvdienu māja pagaidām vairāk orientējas uz mutisko reklāmu – „no mutes mutē”, kad klienti reklamē pakalpojumus saviem draugiem un paziņām. Informācija par brīvdienu māju nav ievietota masu medijos.
4. Brīvdienu māja piedāvā vairākus papildpakalpojumus klientiem – pirts iespējas, makšķerēšanu, vizināšanos ar laivu, pastaigas pa mežu.
Priekšlikumi:
1. Vēlams piesaistīt ES fondu līdzekļus, lai varētu iztīrīt dīķi – pagaidām tas ir ļoti aizaudzis un nav ierīkota peldvieta. Tas pavērtu vēl vienu iespēju piedāvāt klientiem papildpakalpojumu – peldēšanos dīķī.
2. Uzņēmumam vēlams veidot savu tēlu -logo izveidošana, piedalīšanās izstādēs, bukleta izveide, kā arī uzstādīt norādes pie ceļa, lai ceļotāji pamanītu, kur ir iespējams atpūsties.
3. Ir iespēja noslēgt līgumu ar organizāciju „Lauku Ceļotājs” un ievietot informāciju par brīvdienu māju mājaslapā www.celotajs.lv – tādējādi izveidojot lielāku publicitāti un atpazīstamību.
4. Brīvdienu mājai ir ieteicams iegūt "Zaļo sertifikātu" - tā ir vides kvalitātes zīme tūrisma mītnēm, kurās tiek saudzēta vide un ainava, racionāli izmantoti ūdens un enerģijas resursi, organizēta videi draudzīga atkritumu savākšana un apsaimniekošana, tūristiem piedāvātas videi draudzīgas aktivitātes, veselīga vietējā ražojuma pārtika un pilnvērtīga informācija par vietējiem dabas, kultūras un vēstures objektiem.
5. Viesu numuriņi ir ļoti gaumīgi iekārtoti, varētu izdomāt katrai istabai savu nosaukumu – piemēram, oranžā istaba „Apelsīns”, Lillā istaba „Ceriņi”, zaļā istaba „Kivi”, Zilā istaba „Neaizmirstulīte”. Nosaukumus varētu publicēt bukletos, mājaslapā, kā arī uz katras istabas durvīm uzlikt tās nosaukumu. Katrā no istabām ievietojot tai raksturīgos aksesuārus un elementus.
…
Prakses atskaite rakstīta, ietverot obligātos jautājumus: uzņēmuma raksturojums, kvalitātes kritēriji, darba plānošana, numuru rezervēšana, dienesta telpas,telpu pašizmaksa, viesu numuru cenas aprēķināšana, viesu istabu aprīkojums, viesu drošība, apkalpojošā personāla pienākumi, viesu ēdināšanas veidi, papildpakalpojumi un apmaksas iespējas. Darbs augstskolā tika novērtēts ar 9 ballēm
- Prakses atskaite par darbu muitā
- Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
- Prakses atskaite viesnīcu vadībā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite "Reval Hotel Rīdzene"
Отчёт по практике для университета24
-
Prakses atskaite a/s "Hansabanka". 2006.gads
Отчёт по практике для университета97
-
Prakses atskaite
Отчёт по практике для университета12
-
SIA "X" prakses atskaite
Отчёт по практике для университета49
-
Profesionālās prakses atskaite
Отчёт по практике для университета36