Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:220974
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Satura radītājs    3
1.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi    5
1.1.  Uzņēmuma misija un vīzija    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbības veidi un uzdevumi    6
2.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide pārmaiņu procesā    7
2.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    7
2.2.  Uzņēmuma organizācijas kultūra    8
2.3.  Uzņēmuma ārējā vide    9
3.  Uzņēmuma produkcija un cenu veidošanās pamatprincipi    11
  Uzņēmuma cenu veidošanas pamatprincipi    12
4.  Uzņēmuma personāls un personālvadības procesi    17
4.1.  Uzņēmuma personāla sastāvs    18
4.2.  Personāla piesaistes un atlases kārtība    22
4.3.  Uzņēmuma jauno darbinieku adaptācijas programma    23
4.4.  Uzņēmuma darbinieku apmācību un kvalifikācijas paaugstināšanas organizācija    25
4.5.  Uzņēmuma personāla motivācijas sistēma    26
4.6.  Uzņēmuma darba samaksas sistēma    26
4.6.1.  Uzņēmuma atalgojuma lielumu ietekmējošie faktori    27
4.7.  Uzņēmuma normatīvie dokumenti un valsts sociālas apdrošināšanas pamatprincipi    28
5.  Uzņēmuma lietišķās informācijas un sabiedrisko attiecību sistēma    29
5.1.  Uzņēmuma informācijas apmaiņas sistēma    29
5.2.  Uzņēmuma lietvedības procesa sastāvdaļas    29
5.3.  Uzņēmuma sabiedrisko attiecību programma    31
  Secinājumi    33
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
  1. Pielikums    35
  2. Pielikums    36
Фрагмент работы

Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi

Par savas prakses vietu izvēlējos vienu no kvalitātīvu grīdas segumu izplatīšanas veikalu Rīgā,uzņēmumu SIA „KLIFF” veikalu Cliff, kurš pašlaik nodarbojas ar grīdu segumu piegādi no dažiem lielajiem ražotājiem, viens no tiem ir uzņēmums GAMRAT. Uzņēmums ir viens no lielākiem Polijā un ir nozīmīgs Eiropā tādā darbības veidā kā sintētisku materiālu parstrāde. Darbības priekšmets ir sintētiesku materiālu pārstrāde būvniecības vajadzībām un izstrādājumu izlaidums aizsargāšanos rūpniecībai. Uzņēmuma GAMRAT vislielākais lepnums ir 70 gadu tradīcija un pastāvīgi augošās investīcijas.
Lai gan manas zināšanas šaja jomā bija nelielas, nolēmu riskēt un papildinat savu pieredzi šajā veikalā. Prakses mērķis bija iepazīties ar uzņēmuma darbības pamatprincipiem, nostiprināt iegūtas teorētiskās zināšanas, iegūt un nostiprināt praktiskās iemaņas.
Uzņēmuma juridiskais nosaukums ir SIA „KLIFF” veikals „Cliff”, sabiedrībai – Rīgas iedzīvotājiem un tās viesiem, nosaukums ir vienkārši - „Cliff”. Uzņēmējdarbības forma, kurā darbojas uzņēmums ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA). Uzņēmums specializējas ne tikai grīdu segumu jomā, bet uzņēmums pārdod arī linoleju, dekoratīvus paneļus, ūdensnoteku sistēmas un jumtu segumus. Uzņēmuma lielums ir mikro, jo darbinieku tajā ir mazāk par 10.
Uzņēmums dibināts 1994.gadā. Tas ir ģimenes uzņēmums, kura vadīšanu uzsāka vecāki, taču tagad to turpina attīstīt un pilnveidot nākoša paaudze. Uzņēmuma adrese ir Kalnciema iela 1/2, Rīga.[8]
1.1. Uzņēmuma misija un vīzija
1) Būt vadošajam kvalitātīvo grīdas segumu un parējo celtniecības materiālu piegādātāju Baltijā, kas savā darbībā apvieno gadsimtos uzkrātas tradīcijas un kvalitātīvo ražošanas praksi.
2) Nodrošināt patērētājiem augstas kvalitātes celtniecības materiālus, izmantojot gadsimtos uzkrāto pieredzi.
3) Nodrošināt nemainīgu produkcijas kvalitāti un atbilstību starptautiskajām kvalitātes prasībām, regulāri modernizējot tehnoloģijas.
4) Izprast un piepildīt patērētāju vēlmes, atbilstoši tirgus attīstībai.
5) Veidot sadarbību ar akcionāriem, darbiniekiem, klientiem, patērētājiem, lai uzņēmuma darbība saskanētu ar visu pušu vēlmēm un atbilstu sabiedrības interesēm.

Uzņēmuma vīzija:
- vadošs izvēletājos tirgus segmentos;
- labākās prakses paraugs industrijā.[10]

1.2. Uzņēmuma pamatdarbības veidi un uzdevumi

Uzņēmuma pamatdarbības veidi:
1) grīdas segumu, jumtu segumu un ūdensnoteku sistēmu tirdzniecība;
2) aģenti, kas nodarbojas ar plaša sortimenta preču pārdošanu;
3) aģenti, kas nodarbojas ar kokmateriālu un ūdensnoteku sistēmu pārdošanu;
4) aģenti, kas nodarbojas ar jumtu segumu un dekoratīvu paneļu pārdošanu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация